Pohled Chloe
Ráno mě vzbudil nějaký rachot. Šla jsem k oknu a otevřela ho a hned mě jeden kamínek trefil.
,,Auuu.." zasyčela jsem.
,,Promiň to nebylo naschvál," řekl na mě někdo zespoda.
,,Marcusi," řekla jsem překvapeně. ,,Co tady děláš?"
,,Šel jsem za tebou," odpověděl prostě.
,,A proč zrovna za mnou?"
,,Protože jsem chtěl," řekl.
,,Tak co tu stojíš pojď dál," zavolala jsem a okno zavřela. Šla jsem Macovi otevřít.
,,Ahoj,"řekla jsem ještě jednou a šli jsme ke mně do pokoje. Když jsme vešli do pokoje a Marcus uviděl všechny moje plakáty M&M, zeptal se.
,,Ty posloucháš Marcuse a Martinuse?" zeptal se a bylo vidět, že hodně znervózněl.
,,Jo, jsou to moji nejoblíbenější zpěváci. Akorát za čtrnáct dní mají koncetr někde tady poblíž, akorát teď jsem zapoměla v jakém městě. Nemůžu se dočkat. Máme dokonce i VIP lístky. Jdu tam společně s Laurou" řekla jsem vesele, ale Marcus viditelně zbledl.
,,Co je?" zeptala jsem se.
,,Nic. Už musím. Ahoj."
,,Ahoj?" řekla jsem spíš otázkou.
,,Ahoj Lauro," pozdravil ještě Lauru něž vypadl z domu.
,,Ahoj Marcusi," stihla říct ještě než za ním zapadli dveře. ,,Co mu je?" zeptala se hned.
,,Já nevím, jenom jsem mu řekla, že posloucháme Marcuse a Martinuse a, že za měsíc jdeme na jejich koncert. No a on najednou zbledl a řekl, že už musí jít."
,,To je divný," řekla Laura
,,Počkej, zkusme se zamyslet," nadechla jsem a pokračovala. ,,Vešel do pokoje, kde mám plakáty s M&M a hodně znervózněl. Potom se zeptal jestli je poslouchám a když jsem mu řekla, že jo a, že za čtrnáct dní jdeme na jejich koncert viditelně zbledl a pak řekl, že musí jít a odešel," dořekla jsem.
,,Zajímavý, ale mě se teďka nechce moc přemýšlet, takže to nechme plavat a zítra se nad tím zamyslíme."
,,Dobře," odpověděla jsem.
Pohled Marcuse
Když jsem došel domů, tak jsem šel hned k Tinusovi do pokoje.
,,Tinusi," oslovil jsem ho.
,,Noooo," odpověděl nazpátek.
,,Víš jak máme ve škole ty nový holky Lauru a Choe. Jak s něma moc vycházíme a jak jsme s něma kamarádi."
,,No a co?" zeptal se.
,,Jdou na koncert nás dvou někde tady v Norsku," řekl jsem.
,,No a co jako, tak se kamarádí s hvězdama," odpověděl ledabile.
,,Ty to nechápeš!"
,,A co nechápu prosímtě?" zeptal se.
,,Všechno." řekl jsem už zoufale. Tinus má hold někdy dlouhý vedení.
,,Jak jako všechno?" zeptal se. Tak tady to vidíte. Dneska se mu zase nechce přemýšlet, protože od tý doby co se poznal s Laurou, mluví jen o ní a má jí plnou hlavu. Ne že bych ji neměl rád, hezká je to jo, ale mám ji rád jako kamarádku. Navíc se mi mnohem víc líbí Chloe, ale co jsem slyšel od Laury, nikdy se o kluky moc nezajímala.
,,Oni neví, že zrovna my jsme ti zpěváci." Nadechl se, ale pak se zarazil.
,,Počkej, to myslíš vážně?" zeptal se.
,,Naprosto," řekl jsem s vážnou tváří.
,,Aha, už asi chápu, proč tak vyšiluješ," no hurááá. Tady Tinus se nám uráčil zapnout mozek a začít přemýšlet. ,,Já ti to řeknu tak. Jo jsme pěkně v háji a jestli s nima chceme zůstat kamarádi, měli bysme jim to říct," řekl.
,,Ale to ještě není vše," pokračoval jsem. ,,Mají dokonce i VIP vstupenky a to je na tom to nejhorší," dokončil jsem. Tinusovy spadla brada.
,,To si ze mě děláš srandu. Prosím řekni, že jo."
,,Ne nedělám si z tebe srandu brácho." Řekl jsem mu ještě zděšeně. Tak tady to vidíte myslí někdy až moc pozitivně.
,,Tak to je hodně blbý," vzpamatoval se už konečně trochu.
,,No konečně sis uvědomil vážnost situace! Navíc když jsem tam přišel a Chloe mi všechno řekla, tak jsem hrozně zbledl, takže si myslím, že holky něco tuší."
,,Tak na co čekáme, jdem jim to říct," řekl už probraný Tinus.
,,Dobře jdem." Šli jsme k holkám domů a zazvonili jsme, ale to by jsme nebyli my, kdyby se nám něco nestalo. Za chvíli nám přišli otevřít holky.
,,Čau Kluci, co tady děláte?" řekli obě zaráz.
,,No my jsme jenom chtěli přijít za váma na návštěvu a pokecat," řekli jsme s bráchou nastejno.
,,Jasně tak pojďte dál," řekla Chloe. To jsme to zase pěkně podělali. No jo to jsme celý my.
Pohled Chloe
,,Co tady děláte?" zeptala jsem se ještě jednou.
,,Co asi, chcem si popovídat," řekl Marcus
Šli jsme do obýváku, protože je sobota. A když je sobota, to znamená, že máma je v práci. Laura si samozdřějmě Martinuse zatáhla k sobě do pokoje a na mě teda zbyl Marcus. Šli jsme ke mě do pokoje a bylo vidět, že Marcus začíná být zase nérvozní.
,,Co je ti?" zeptal jsem se ho.
,,Nic. Jak se těšíš na ten koncert?"
,,Hrozně moc a nejvíc na osobní setkání," řekla jsem. Viděla jsem jak se nadechuje, aby mi něco řekl, ale to by do pokoje nesměla vtrhnout Laura, že Martinusovi volal jejich táta, že musí jít domů.
Pohled Marcuse
Rozloučili jsme se s holkama a vydali se domů.
,,Tinusi, už jsem jí to skoro řekl a najednou tam vtrhneš ty s Laurou," řekl jsem mu po cestě domů
,,Tak sorry bráško."
,,V pohodě, stejně na to ještě nejsem připravený," řekl jsem.
Pokračování příště...
Miška a Monča
ČTEŠ
Splnil se nám sen, potkali jsme se s M&M
FanfictionNikdy jsme si nemysleli, že je potkáme. Natož, že se staneme kamarády.