Pohled Martinuse
,,Popravdě, taky ještě nejsem připravený," řeknu pravdivě,ale stejně jim to budem muset říct.
Než jsme přišli domů už byla tma...otevřel jsem dveře od domu a vykřikl. ,,Jsme doma!!" Z kuchyně se ozvalo:
,,Neřvěte je půl jedenácté a Emma spí." To je naše mladší sestra.
Z vedlejšího pokoje vyšel táta a předstoupil před nás.,,Kde jste byli tak dlouho," začal.
,,No my jsme si ještě povídali po cestě," řekl jsem, ,,Jo je to pravda tati," dořekl Marcus.
,,Povídali jo? Měli jste být do deseti doma a kolik je?!" řekl naštvaně.
,,No asi už třičtvrtě na jedenáct....aha," řekne Marcus sklesle. To bude určitě další průser.
,,To znamená, že velká ručička je na devítce...devět dní máte zaracha a smíte jít jen do školy nebo na nákup,když vás mamka pošle a budete pomáhat doma, po devíti dnech máte do konzertu jen šest dní," řekne vážně a mě asi klepne, protože devět dní bez chození za nima.
,,Cože?!" řeknem na stejno. ,,A teď zuby a spát!" Přikáže a my to po půl hodině splníme. Je čtvrt na dvanáct.
,,Dobrou brácha." On to neslyšel už usnul. Začnu koukat do stropu, nemohu usnout.
Pohled Laury
Už ležíme ve svých postelích a pomalu usínáme.
,,Dobrou noc sestřičko," řeknu.
,,Dobrou," dořekne a hned usne.
,,Mě se,ale ještě spát nechce," řeknu tiše a vytáhnu si mobil a začnu si psát s Tinusem.
(J-já.... T-Tinus)
J: Ahojky. Spíš?
T: Ne, nemohu usnout. 😭😭
J: Proč jsi poslal ubrečený smajlíky?
T: Protože jsme s Macem přišli pozdě domů tak máme zaracha na devět dní. A nesmíme vás naštěvovat. 😢
J: 😭😭
T: Ty neplač. Ty nemáš za co.
J: Ale mám. Uvidím tě jenom ve škole. Tudíž zítra. V podstatě dneska. Už je 00:32 hodin 😀
T: Musím ti něco zítra říct, ale nesmíš vyšilovat.
J: Slibuji!
T: 😉
J: Promiň, ale už jsem unavená tak dobrou noc. 😍
T: Dobrou 😘
Zobrazeno ✔️
Po chvíli jsem usnula.
Pohled Martinuse
Po dvaceti minutách usnu v domnění, že ji zas uvidím.
Další den
Ráno nám zazvoní budík a já vystřelím z postele do koupelny, udělám si hygienu a pak se jdu rychle převlíct. Bratr se oblíká nejdřív pak si udělá hygienu a jdem spolu ke stolu na snídani. Po snídani si vezmem batohy a jdem do školy. Ve třídě uvidím jen Chloe, ale Lauru nikde. Jdu k ní.
,,Ahoj Chloe.Kde máš sestru?" zeptám se jí.
,,Je nemocná má horečku. Dnes šla s mamkou k doktorce brzy ráno a zjistili, že má nějakou migrénu a že to není nic hrozného. Bolí ji hlava s krkem," řekne.
,,Aha díky. A nevíš jak dlouho by měla být takhle doma dlouho v posteli?"
,,To nevím, ale určitě vím, že za týden jdou na kontrolu, možná tak za pět dní už bude ve škole," pokrčí rameny.
,,Aha zase ti děkuji," otočím se a jdu ke své lavici, začne zvonit a já budu muset přežít celej den.
Pohled Laury
Je mi špatně a horko pod peřinou. Furt beru nějaký léky, který mi nechutnají.
Skoro celý den buď prospím nebo propovídám s mamkou . Když zrovna nadešel čas kdy má přijít domů Chloe tak nejde. Slyším mamku volat, později přijde do pokoje.
,,Kdo ti volal?" zeptám se s chraptěním.
,,Chloe mi volala, prej že se chvilku zdrží u kluků, když oni nesmí k nám," jen co dořekne tak si pšíknu.
,,Na zdraví," zasměje se a já se snažím pousmát.
,,No nic já ti půjdu uvařit čaj, " když odejde tak si vezmu mobil a začnu si psát s Tinusem. Už by mohl být doma né? Já si myslím,že jo.
(J-já.....T-Tinus)
J: Ahoj 😢
T: Ahoj. Je ti líp?
J: Trošku 😢
T: Tak já ti to napíšu, když už jsi dnes nemohla do školy..
J: Dobře😉
T: Já jsem Martinus Gunnarsen a moje dvojče je Marcus Gunnarsen. A ano kamarádíte se zpěváky.!!!
J: O-o-opr-opravdu??? 😳
T: Nevišiluj.!
J: Já Nevišiluj, ale jen se divím. Vždyď ještě 15 dní a máte konzert. To se tam znovu uvidíme, protože máme VIP lístky. :)
T: Já vím. Říkal mi to Mac. Ví to od tví sestry. Ale Chloe to neříkej!!! Té to chce Marcus říct sám.
J: Aha. Já bych ti taky něco moc ráda řekla, ale chci aby jsem ti to řekla u tebe a zdravá. 😉
J: Okii, nebudu jí to říkat, jsem zvědavá, jak se bude tvářit.
T: Ok. To chápu. Už jde tvoje sestra domů.
J: Okii.
T: Musím. Máme přeci zaracha a máme pomáhat.
J: Pápá.
Zobrazeno ✔️
Po chvíli přijde domů moje sestra jak Tinus říkal. Mamka mi přinesla čaj a já si ho po chvíli vypila.
Pohled Martinuse
Po odchodu Chloe jsme měli vysát, utřít prach, vytřít, umýt nádobí a utřít ho, vysypat koš a udělat domácí úkoly do školy.
Vše tak pomalu uteklo, že už bylo přesně devět hodin. Jsem unavený tak jsi jdu lehnout a po hodině usnu. Bratr jde hned potom taky. Už jenom 14 dní do konzertu a 8 dní do konce zaracha a znovu uvidím Lauru. A s touto myšlenkou jsem usnul.
Pohled Laury
Najím se a po půl hodině vypiji další čaj, kterým zapiji prášky.
Později usnu a sestra hned po tom.
Pokračování příště....
Miška a Monča
ČTEŠ
Splnil se nám sen, potkali jsme se s M&M
FanfictionNikdy jsme si nemysleli, že je potkáme. Natož, že se staneme kamarády.