Τελευταία μέρα σχολείου τελευταία ώρα μαθηματικά. Πωω ποιος βάζει τελευταία ώρα μαθηματικά; Βασικά γιατί να μας διδάσκουν καν μαθηματικά; Πωω και βαριέμαι..ποιος κάθεται να ακούει τώρα τον βλάκα τον καθηγητή μας.
Όπως καταλάβατε, σήμερα τελειώνω και επισήμως το λύκειο και του χρόνου πάω κολλέγιο. Ουφφ άντε να τελειώσει αυτή η ώρα. Σαν αιώνας μου φαίνεται.
ΝτριννννννννννννννννΝΑΙΙΙΙΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ. ΝΑΙΙΙΙΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙ
Τρελαμένες από τη χαρά μας εγώ και τα κορίτσια ξεκινήσαμε να χοροπηδάμε σαν τα κατσίκια από εδώ και από εκεί. Ξαφνικά όμως έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό. Μάλλον σε κανένα τοίχο θα έπεσα. Πήγα να ζητήσω συγγνώμη από τον τοίχο όταν όμως είδα τα κορίτσια να κοιτάνε τρομοκρατημένες πίσω από μένα γύρισα το κεφάλι μου και τι να δω; Τον Άρη τον μαλακα.
' Κεκάκι προσέχουμε που πάμε. Την επόμενη φορά φρόντισε να μην πέσεις πάνω σε κανέναν άνθρωπο και τον σακατέψεις εντάξει;' μου είπε ειρωνικά και ήμουν αλήθεια έτοιμη να του δώσω μια μπουνιά οολη δική του.
' Εμένα Αρούλη δεν θα με ειρωνεύεσε. Ξεχνάς σε ποια μιλάς; Δεν έχω καμία σχέση με τα τσουλάκια που πηδάς κάθε βραδυ'
' Κεκάκι για ηρέμησε λίγο. Και αυτά τα τσουλάκια έχουν συναισθήματα ξέρεις'
' Πρώτον σου έχω πει να μην με ξανά αποκαλέσεις ποτέ κεκάκι και δεύτερον χαχα καλό το αστείο. Έχεις και άλλα τέτοια η ξέμεινες;'
' Αντιοοο κεκάκι'
Αντίο; Αντίο; Μόνο αυτό έχει να πει; Δεν θα κάτσει μαζί μου να λογομαχήσει και να καθόμαστε να βρίζουμε ο ένας τον άλλον με τις ώρες ακόμα και χωρίς λόγο; Που είναι ο παλιός ο Άρης ο κόπανος;
' Ρε συ πολύ περίεργα συμπεριφέρεται σήμερα ο Άρης. Μύγα τον τσίμπησε; ' πέταξε στο άκυρο η Ολίβια.
' Πραγματικά κορίτσια δεν ξέρω. Κάτι δεν πάει καλά. Θα ρωτήσω τον αδερφό μου'
' Τον..τον αδερφό σου είπες;' είπε η Λέιλα.
' Ναι καλέ γιατί;'
' Ε τίποτα τίποτα' είπε βιαστικά.
Ναι ναι τώρα σε πιστέψαμε σιγανοπαπαδιά και συ. Μα γιατί δεν μου το λέει; Μήπως ντρέπεται; Μα δεν χρειάζεται. Εγώ το είχα καταλάβει ότι κάτι έπαιζε με αυτούς τους δύο απλά σήμερα το σιγουρεψα.
Σήμερα είπα στον σοφέρ μας ότι θα προτιμούσα να γυρίσω με τα πόδια. Έτσι κατέληξα με τα κορίτσια περπατώντας με προορισμό τα σπίτια μας,μιλώντας περί ανέμων και υδάτων.' Τα λέμε κοριτσουμπες. Ε να κανονίσουμε για αυριο'
' Ναι παιδί μου θα σου στείλω εγω' είπε η Λέιλα.
' Λέω να πω και στον Κάμερον να έρθει' πετάω εγώ αθώα.
' Εμ ναι φυσικ-κα γ-γιατί ό-οχι '
Όχι που δεν θα έκανα εγώ ότι καλύτερο μπορούσα για την κολλητή μου. Γι'αυτό όλοι με φωνάζουν προξενήτρα. Βασικά κανείς δεν με φωνάζει έτσι αλλά πάντα ηθελα να το πω αυτό #σαντ' Οκεε αντίοοο'
Μμμμ σαν να πείνασα μου φαίνεται. Αρχίζει και παραπονιέται η κοιλίτσα μου.
Όσο πλησίαζα προς την κουζίνα άκουγα κάτι βογγητά να μεγαλώνουν ολοένα και περισσότερο. Πήγα και κρύφτηκα πίσω από την πόρτα και το θέαμα που αντίκρισα έκανε την καρδιά μου να χάσει τον ρυθμό των παλμών της.
Η-ηταν η μ-μαμα μου και κυριολεκτικά το έκανε πάνω στον πάγκο της κουζίνας με..με τον.. κηπουρό νομίζω;#ντονττζατζμι.' Μ-μαμ-μα;; κατάφερα να ψελίσω.
' Εύα; Δεν είναι αυτό που νομίζεις'
' Ααα ναι το κλασσικό δεν είναι αυτό που νομίζεις και μπούρδες. Και τι κάνετε ρε μαμά; Παίζατε το επιτραπέζιο σε ποια τρύπα από όλες να χώσετε το πουλί σας με 10 τρόπους; '
' Δεν σου επιτρέπω νεαρή μου να μιλάς έτσι. Δηλώνει απρέπεια.'
' Ααα δηλαδή αυτό που έκανες πριν λίγο με αυτόν τον κυριουλη δεν ήταν απρέπεια ε; Και μάλιστα μεγαλύτερη από τη δικιά μου. Που στο κάτω κάτω εγώ έχω και ένα δίκιο να βρίζω μετά από αυτό...τέλος πάντων που αντίκρισα' της είπα πληγωμένη πια.
' Συγγνώμη' κατάφερε να ψελίσει
Όμως η συγγνώμη δεν ήταν αρκετή για να επουλώσει την ψυχική πληγή που μου προκάλεσε.
🍒🍒
YOU ARE READING
HELLO
Teen FictionΜια ιστοριουλοτετοια είναι άλλα,χευ δε βαριέσαι μπορεί και να αξίζει τον κόπο:)