3

12 1 3
                                    

Ανέβηκα τρέχοντας τις σκάλες που οδηγούν στον πάνω όροφο και μπήκα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα μπορούσα στο δωμάτιο μου. Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και άρχισα να κλαίω αθόρυβα.
Γιατί ρε μάνα; Γιατί γιατί γιατί; Ένα γιατί υπάρχει στη μέση της υπόθεσης. Εντάξει λίγο στρίγγλα μπορεί να είσαι αλλά για τέτοιου είδους γυναίκα δεν σε είχα. Μα πως μπόρεσες; Και το κυριότερο εσύ και αυτός νιώθετε κάτι μεταξύ σας; Ξέρεις, αυτό το συναίσθημα που ονομάζεται αγάπη. Αμφιβάλλω ότι παίζεται κάτι τέτοιο.. Πφφφφφ....

Ξαφνικά ακούστηκαν χτύποι στη πόρτα.

' Ναιι;;'

' Εγώ είμαι κεκακιι. Άνοιξε μου.'

Μα καλά τι στο διάολο συμβαίνει; Από ποτέ ο Άρης χτυπάει για να μπει στο δωμάτιο μου; Βρε μήπως κάποιος εξωγήινος έχει καταλάβει το σώμα του; Μμμ δεν αποκλείεται,δεν αποκλείεται.

' Όχι δεν υπάρχει περίπτωση '

' Δεν με νοιάζει ' είπε και μπούκαρε στο δωμάτιό μου.

Είπα και γω. Ο Άρης; Να άλλαξε;

' Μα καλά πας καλά παιδάκι μου; Τώρα δεν σου είπα να μην μπεις; Και αν ήμουνα γυμνή; ' του είπα θυμωμένη.

' Εύα έκλαιγες; Τι έγινε; Ποιος σε πείραξε; Τον ξέρω; Που και να μην τον ξέρω θα του κόψω το τσίου τσίου του.' είπε φωνάζοντας και περιέργως αγνοώντας το σχόλιο που του έκανα.

' Χαλάρωσε λίγο ρε μεγάλε. Καλά είμαι αλήθεια απλά...απλά ένα σκουπιδάκι μπήκε στο μάτι μου. Αυτό είναι όλο.'

' Έτσι όπως είσαι εσύ δεν μπήκε απλά ένα σκουπιδάκι,ολόκληρος ο κάδος μπήκε '

' Μμ κρυάδες..'

' Αυτό που βλέπω λέω. Και αυτό που βλέπω τώρα είναι μια όμορφη κοπέλα να έχει πρισμένα μάτια από το κλάμα '

' Άρη; Άρη είσαι καλά; Μήπως έχεις πυρετό; '

' Όχι καλέ μια χαρούλα είμαι. Γιατί το λες αυτό; '

' Γιατί μόλις με αποκαλέσες όμορφη. Και βασικά ενδιαφέρθηκες για εμένα. Ποιος εσύ. Που όταν με βλέπει θέλει να ανοίξει η γη και να τον καταπιεί για να μην βλέπει την φάτσα μου. Όχι ότι εγώ πάω πίσω' του είπα ειρωνικά.

' Ναι ναι καλά κεκάκι τώρα σε πιστέψαμε. Αφού το ξέρω ότι με θες αδυσώπητα. '

' Ιου μωρέ σαχλαμπουχλα. Ξεκουμπίσου από το δωμάτιο μου τώρα! '

' Καλά καλά φεύγω ' είπε και σήκωσε τα χέρια του ως σημάδι αγανάκτισης.

'Επιτέλους έφυγε' μονολόγησα.
Να πω όμως την αλήθεια νιώθω μια..θλίψη; που έφυγε. Αποκλείεται αποκλείεται αποκλείεται!!!

Μήπως όντως αρχίζει και μου αρέσει ο Άρης; Θεέ μου σε ικετεύω πως όχι και αν εισακουστούν οι προσευχές μου θα ανάψω μια λαμπάδα στο Άγιο Σπυρίδωνα. Το υπόσχομαι.


'Γειααααααααααααααααααααααα' παίρνει ανάσα αααααααααααααααααααα' ανάσα ' αααααααα σας κουτσούνια μου. Να βάλω στο επόμενο κεφάλαιο μεριά Άρη;;; Ααα και συγγνώμη που ήταν τόσο μικρό το κεφάλαιο*κλαίει μόνη της* αλλά σας υπόσχομαι μεγαλύτερα🤞❤️

🍒🍒


HELLOWhere stories live. Discover now