Deneyelim....

1.1K 47 17
                                    

Kapiyi acip iceri girdiginde biran duraksadi ve gordugu seyin sokunu atmaya calisti.Gozlerini kisip karsisindaki kizi iyice suzdu.Sanirim bu Mia ydi .

"Justin."Siritti.Justin hic tepki vermeden ona bakti ve sonra da bana dondu.Dudaklarini islattiktan sonra .Arkada bizi izleye Ryan Kevin ve Daniell uclusune bakti.

"Bunun burda ne isi var?"Sertce cikistiginda, nedense mutlu olmustum.Sanki, yani bilemiyorum!

"Justin beni dinle lutfen."Kiz onu yumusatmaya calistiginda daha cok sinirleniyordu.

"Neyi dinliyim beni nasil terk edip baskalarinin altina girdigini mi?"Burda sanirim Kevin dan bahsediyordu.

"Bak, yaptigim bir sacmalikti senden ozur dilerim.Gel bunu basa bir odada konusalim"Kiz zorlamaya devam ettiginde hayir demiyecegini anladim.Bu kavgaya karismak istemiyordum.

Onlar ilerdeki odaya girerken ben kafami egip Daniell in yanina oturdum.Buna ne kadar izin vermek istemesemde , o bana ait bir mal degildi istedigini yapabilirdi.

"Hey , sen iyi misin?"Dan sirtimi sivazladiginda diklestim."Biliyor musun ben de Mia yi sevmiyorum, yani burdaki kimse sevmiyor"

Daniell bana aciklama yaptiginda sirittim.

"Moralini bozma, Justin ile barissada yine birinin altina girdiginde yakalanir."Ryan o kadar rahatti ki, onun gibi olmak istiyordum.Uzattigi yumruguna yumrukla karsilik verip geriye yaslandim.

Justin Bieber in Agzindan:

Ne kadar onu dinlemek istemesemde her bana bakisinda eski gunlerimiz aklima geliyordu.Ona asik degildim ama onu hala seviyordum.

"Justin, denemeni istiyorum.Benim icin."Koyu renkteki gozlerini daha da acmaya calistiginda dudaklarimi islattim.Kalbim ikiye bolunmustu sanki.

Bir yanim bir Surtukten baska bisi olmadigini soyluyordu, diger yanim ise ikinci bir sans diyordu.

"-Mia....."Konusamadim sanki.O eskisi gibi masum degildi gozum de ya da delilercesine asik degil, ama hoslaniyordum ondan.."deneyelim"

Kelime agzimdan ucarak ciktiginda, sinsice gulumseyip dudagimi kavradi.



Bethonie Morgen in Agzindan;

Uzun bir sessizlikten sonra odadan buyuk takirtilar gelmeye baslamisti.Midemin kalktigini hissettim.

"Beth, sesleri duymazdan gel."Ryan bana uzaktan seslendiginde aciyla gulumsedim.

"-Zor, suraya baksana.Sanirim yatagi kirdilar."Isaret parmagimla odayi gosterdigimde hepsi birden kahkaha atmisti, icimin daha da ezilmesini sagladi.

"Bak biliyorsun Justin seni seviyor sadece bunu kabullenemiyor"Ryan yeniden beni teselli ettiginde goz devirdim.

"-Ya! Ne demezsin."Kikirdadigini duydugumda Daniell serce parmagini bana dogru uzatti.

"Yirmi dolarina var misin? Benim ile onun yaninadayken yakinlas ve kiskancliklarini gor."Oldukca kendinden emindi ama biliyordum.Beni sevmesi domuzlarin ucabildigi kadar gercekti. (biri suna ucagin icat edildigini soylesin-_-)

Serce parmagimi onunki ile kenetledim.

"-Elli dolar olsun, kolay para"Tek kasini kaldirdiginda , memnunca geri cekildi.

"Idda kabul edilmistir."Goz kirpti."Sahte flörtum."

Ah! Aptal sey.Ne kadar salak o, sa da bir o kadar da tatli bir tipti bu Daniell, kalin kollarini biranda bana doladi ve arkasini dondu.Refleks olarak onunla birlikte arkaya dondugumde.

Trouble Punk (Justin Bieber Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin