Kim ne düşünürse düşünsün, düşünce sizin, yaşantı bizimdir.
Fingirdek tavuğu kümesinde, abaza horozu çöplüğünde zapdedemezsin.
Seviyor ama gelmiyor dimi?
Öküzde öyledir işte. Trene bakar ama binemez.Avucum kadar yüreği olmayanların, kürek kadar dili var.
Namuslu bir hikayen varsa seni kimse satın alamaz.
Ben yaşı büyük olana değil, adam olana abi derim.
Sana demiyorsam adamlığını kontrol et.Saçını toplarken bile, lastiği üç tur attıran bir kıza,
gevşek gevşek gülersen, üç tur da sana attırır.Yaşanan onca kahpeliğe rağmen yüzünüzden gülümseme eksik olmasın.
Gelen her zaman gidenden az oluyor.
Farkında değiliz belki ama çember daralıyor.Kulisini bildiğim insanların, sahneleriyle ilgilenmiyorum.
Eylül bitti.
Gelirsen Ekim’e kadar,
Gelmezsen iş çirkinleşiyor.Sorsan matematikleri zayıftır, ama menfaatlerini hatasız hesaplarlar.
ŞEREF’inle oyna, HAKKI’nla kazan.
Yanımda durmayanın yükünü taşıyacak değilim.
Giden Cesedini de Götürsün.Bir delikanlı, günde bir ekmek parası kazanamıyorsa;
Dostunun oyuncağı,
Düşmanının maskarası olur.Tabi ki hepinizi olduğunuz gibi kabul ediyorum.
O yüzden sevmiyorum zaten.Kazanmam yetmez, Kaybettiğini de görmem lazım.
Akılsız kadınlar, eşlerini kendilerine köle yapar ve bir kölenin karısı olurlar..
Akıllı kadınlar ise, eşlerini kral yapar ve kraliçe olurlar.Özendiğin hayatı veremem belki sana,
Ama yanımda ol, özenirler yaşadığın hayata.Hep en güzel yerinde kafa attılar hayallerimize.
Şerefini kimin yatağında bıraktıysan, tribini ona atacaksın bana değil.
Senin ateşin de artık kimler yanar bilmiyorum,
Ama benim denizimde senin gemi battı.Toprak altında düz yatmak için,
Toprak üstünde dik durmak gerekir.Kimseye eyvallahım yok, her yapılan yanlışa bir yanlış yaparım.
Senin yaptığın gider bizim hoşumuza gider.
Bazılarına bir kaç beden büyük geliyormuş sözlerim,
Ziyanı yok, seneye de giydiririm.