Bana attığın kazıkları saklıyorum,
Döndüğünde oturacak yerin olsun.Makyajına boyalarına güvenme.
Yollarda güzeldir fakat altından kanalizasyon geçer.Bir yalana inanmış olmak sizi aptal yapmaz.
Çünkü saf olmak, şerefsiz olmaktan daha iyidir.Tipimiz bozuk olsun birader.
Hamd olsun sütümüz bozuk değil.
Helal ya o bize yeterGönlü kerhane olmuş insanlar,
Bana sevmekten bahsetmesinler.Aklı boş insandan hikaye dinlersin.
Aklı başında insanda hayatı öğrenirsin.Seveni arıyorum deyip verene gitmeyeceksin.
Para;
Deliyi akıllı gibi, namussuzu namuslu gibi,
Haini dindar gibi, orospuyu bakire gibi,
Pezevengi delikanlı gibi gösterir.Kuruşu kuruşuna hesapladım da inan beş para etmiyorsun.
İnsan olmak kuruş ile değil, duruş ile ölçülür.
Sizi tanımadan hakkınızda konuşanlara kızmayın,
Çünkü köpekler tanımadıklarına havlarlar.Ruh orospuysa, beden abdest tutmaz.
Bir insanı ağlatıp,
başkasıyla gülecek kadar karaktersiz olmayın, gerisi hallolur.Yüreği olmayanın kalbimi kırmasına müsade etmem.
Beni bir saniyede unutanı, ben iki saniye ile şereflendirmem.Ön yargılı insanların bakış açıları dar,
kıç açıları çok geniştir, çapları yoktur.Ben sana kemik değil, kalp verdim.
Şimdi bu köpekliğnin anlamı ne?Bazı kadınların, şövalye sandıkları adamların,
Aslında alüminyum folyo ile kaplanmış denyo olduklarını görmeleri baya zaman alıyor.Ben senin canının istediğinde merhaba,
İşine gelmeyince elveda diyebileceğin biri değilim.Senin yalanların ile oynattığın o dansöz ruhun,
Benim doğrularım karşısında kıvıracak kadar yetenekli değil.Sevdiğin kadına sahip çıkamıyorsan,
Cinsiyetini değiştir de sana sahip çıksınlar.Mütevazi insanları enayi yerine koymayın,
Sesini çıkartmıyorsa kalitesindendir.At gibi gidip, it gibi geri dönenleri göt gibi ortada bırakın.
Bazende susarsın.
Çünkü, karşındaki gerizekalı olduğundan, anlamayacağını bilirsin.
Asaletle falan alakası yok yani.Mutluluk fiyatı olanlarla değil, değeri olanlarla yaşanır.
Gidişine illa bir isim koyacaksak, mal kaybı diyelim.
Artık gün gelse de hesap dönse, keserin sapı birilerine girse.
İntikam kovalamam, ama iyi orta gelirse gol olur.
Sadece işi düşünce gelen insana, dost değil yavşak denir.
Rotayı biz çizdikten sonra, kimsenin kaptanlığı işe yaramaz.