Sabah namazını kaldıktan sonra biraz kitap okumaya karar verdi: fakat odasının halini görünce annesinin süpürge atışı aklına geldi ve silkelenip odasını temizleme planı oluşturmaya başladı .
Duvarlarını bu yaz annesine ve babasına fazlasıyla dil dökerek Siyaha boyatmayı başarmıştı üzerinde de kırmızı renkte kıvrımlı çizgiler eklettirmişti.
Kuzey tarafa bakan penceresi tek kişilik ,kırmızı yatağı ,beyaz kırmızı dolabı , dolabının karşısında beyaz bir çalışma masası ,siyah sandalyesi ve masasının üstünde de siyah bir bilgisayarı vardı .Nevresimleri de GSyi yansıtıyordu , tabi dolabının üzerinde I love Language, I Wanna Hafız I'm muslim ... şeklinde çıkartmalar vardı.
Bir de kitaplığı vardı içinde en değerli yüce kitabı olan KURAN-I KERİM kitaplığın en üstünde bulunuyordu hemen yanında meali ve annesiyle babasından gizli aldığı İncil ve Tevrat vardı . Araştırmacı Sükeyna dinine daha hakikatlı bir şekilde bağlanmak için. Okuyunca anlamıştı da dininin gerçekten hakikatlı olduğunu. Birçok kardeşi araştırmadan yaşıyordu bu çok acıydı daha da acı olanı ise kumliğimizi unutuyor oluşumuzdu
'Ah ah af Rabbim af ...'Masası savaş alanı gibiydi:
Test kitapları romanlarına romanları kalemlerine karışmıştı ve beyaz parkeleri 3 gündür silinmediğini belli edercesine ince bir tabaka tozla kaplıydı. Sükeyna kırmızı pofuduk halısına elektrik süpürgeyi atmakla işe başladı.
Yorucu geçen bir temizlik sürecinin ardından çantasını hazırlayıp okul yolunu tuttu.
2020
Kızı yakalamışlardı bu mululuk vericiydi ama nedense kalbinde bilmediği bir sızı vardı. Son kez bodrumun kapısından içeri göz gezdirdi. Kırık dökük koltuğun üzerinde uyuyan simaya baktı
Yüzünde izler vardı sanki sanki ...2018
Okul genellikle sessizdi sınıf arkadaşlarına ALLAHın selamını verdi ve yerine oturdu ilk 2 ders edebiyattı hocaları tasvir edebilme yeteneklerini geliştirmeleri için gitmek istedikleri şehri telefondan bakarak anlatmalarını istemişti.Sükeyna Kubbet-us Sahranın bulunduğu Özgür kardeşi
betimleyecekti. Aslında bir tek Filistin'e değil Arakan'a Çeçenistan'a Suriye'ye Cezayir'e Doğu Türkistan 'a ... gitmek istiyordu çünkü bütün bu müslüman ülkeler Zulüm görüyordu .hepsinde aynı anda olabilmeyi keşke gerçi daha bir tanesine gidemyordu ya ayrıydı o da.
Dünya üzerinde bir tek müslüman ülkeler zulüm görüyordu ve saydığı ülkeler (ne yazık ki) tek değildi bir çok bu durumda olan ülkeler vardı .
Bi de Suudi Arabistan vardı tabi kardeşlerini soydaşlarını paraya satabilen bir Suudi Arabistan. En çok gitmek istediği 2. Ülke orasıydı .Sormak istiyordu siz müslümansınız hiç mi kalbiniz sızlamadı. Müslümanlığınıza sormadınız mı kardeşlerim Zulüm altındayken bizler gayr-i muslim leri nasıl destekleyebildik diye.
Ve tekrar içi yandı Sükeynanın dünya hayatına .'Ah ALLAHım sen süphesiz çok Yücesin oraları nasib et şehadeti nasib et bu aciz öğrencine .nefsini senin yoluna adamak istiyen öğrencine şehadet...'
Herkes betimlemelerini bitirmişti ve 2. ders tasvirlerini okumaya başlayacaklardı ilk Sükeyna başladı
"Arkadaşlar ben Size Kudüs'ü Betimlemek istiyorum öncelikle 3 semavi din için de önemlidir. "
"Sükeyna bize betimleme yapman gerek miyor mu? Hocam arkadaş yanlış anlamış "
Her sınıfın haddini bilmeyen maydanoz vardır.
'Sabır rabbim ya sabır...'"Zehra kişisi açıklama yapayım ki neden seçtiğimi anla değil mi?"
"Kızlar sınıfta bir öğretmen olduğunu unutmayalım bir daha olmasın "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARA (MÜMİNLER SERİSI 1)
SpirituellesESSELAMUALEYKUM İslamın değil müslümanların değiştiği bu zaman diliminde sizlere : Müslüman kardeşlerinin yanında olmak için yanıp tutuşan birinden bahsedeceğim: Sükeyna Zenginoğlu Ne güzel demiş Necip Fazıl Kısakürek "Yıkılasın israil enkazını gör...