informatie ontvoeringen

154 0 61
                                    

Lotte en Simon hebben Voldemort ingelicht over de leerlingen die speciale krachten hebben. Voldemort wil niets liever dan ze in zijn leger hebben en heeft Lotte en Simon bevolen om ze allemaal te ontvoeren. Nu is het perfecte moment, want Perkamentus is een week weg van Zweinstein omdat hij een missie moet voltooien.

De leerlingen met speciale krachten zijn:
- Sara Ravenklauw (kan adelaars oproepen, opdrachten geven en de emoties die zij voelt voelen de adelaars ook)
- Leona Hale (beheerst de natuur en is een schild)
- Antalja Croft/Ravenklauw (kan wolven oproepen, opdrachten geven en de emoties die zij voelt voelen de wolven ook)
- Jackson Bianchi (kan in het heden en verleden kijken, kan in iemands hoofd kijken waardoor hij elk detail kan lezen en emoties kan voelen van die persoon)
- Lilian Blanchard (beheerst natuur en water, als ze schreeuwt gaat iedereen 10 meter naar achteren en ze voelt het als iemand dood gaat)
- Shue Malfidus (snelheid)
- Hannah Lubbermans (telepathie, beheerst de zwaartekracht en kan aardbevingen creëren)
- Justin Brown (beheerst vuur, lucht en kan zich camoufleren)
- Dexton Evergreen (beheerst lucht)
- Kiara Malfidus (beheerst aarde)

De volgorde van de ontvoeringen is als volgt:
1. Hannah Lubbermans *al ontvoerd*
2. Justin Brown *al ontvoerd*
3. Leona Hale *al ontvoerd*
4. Dexton Evergreen
5. Shue Malfidus
6. Kiara Malfidus
7. Antalja Croft/Ravenklauw
8. Jackson Bianchi
9. Sara Ravenklauw
10. Lilian Blanchard

(Voor degene die deze personages hebben, hou bij wanneer jouw personage ontvoerd wordt. Ben je eenmaal ontvoerd, dan kun je mee doen aan de RPG in de kerker van huize Malfidus)

Nadat iedereen ontvoerd is en Perkamentus weer terug is, begint de bevrijding. Perkamentus zal samen met vrijwilligers naar Huize Malfidus gaan. Als je een personage hebt die niet gevangen zit, dan kun je met hem mee. Let op! Dit betekent wel dat je personage tegen de dooddoeners moet vechten, wat dus niet zo handig is als je er zelf een bent.

(DE VERHAAL LIJN VAN JAAR 5 ZAL WORDEN STOPGEZET TOT NA DE BEVRIJDING! DIT BEKEND DUS DAT LESSEN ENZO NOG NIET VERDER GAAN. ER ZAL WEL NOG EEN HOOFDSTUK OVER HET VERBODEN BOS GEPUBLICEERD WORDEN VOOR DE ONTVOERINGEN!)

Harry Potter RPG (GESLOTEN)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu