Stau si ma uit in oglinda la mine. Abia ma mai pot recunoaste. Machiajul imi este impecabil, parca as avea alta fata, trasaturile mi-au fost accentuate iar imperfectiunile ascunse, parul este aranjat pana la ultimul fir iar rochia alba pica foarte bine pe corpul meu, nu am crezut ca voi arata asa de bine vreodata. M-am uitat pe mana mea stanga unde inelul de logodna trona, imi venea sa plang dar ar fi stricat machiajul acesta atat de bine realizat si mi-ar fi parut rau de femeia care a stat 45 de minute sa mi-l realizeze.
Usa din spatele meu se deschide incet provocand un mic scartait surd, il vad pe Blake intrand plin de el, pare in al noualea cer dar ce ma mir el din suferinta oamenilor se hraneste, nu m-am obosit sa ma intorc, ii vedeam foarte bine ochii plini de dorinta si de bucuria victoriei prin oglinda. A inchis usa venind spre mine, fixandu-mi ochii in refexia oglinzii.
-Nu e frumos sa iti ignori sotul. Imi spune in timp ce-mi saruta umarul, inchizamdu-si ochii de placere.
-Nu esti inca sotul meu. I-am raspuns taios simtind imediat cum ma strange de brate cu mainile sale mari in timp ce si-a ridicat ochii spre mine, buzele ramanand lipite de umarul meu.
-Esti asa sexy cand esti nervoasa, te doresc asa de tare! Spune in timp ce ranjetul lui mi se imprima pe piele.
-De ce imi faci asta? Cu ce ti-am gresit eu? Il intreb abia abtinandu-mi lacrimile.
-Ce nu intelegi? De cand te-am vazut prima data am inebunit si nu vroiam sa te pirerd! Nu te pot pierde, esti a mea! Respiratia ii era fierbinte pe piele mea.
Bun probabil va intrebati ce se intampla.... ei bine totul a inceput acum patru luni, intr-o zi care trebuia sa fie plictisitoare.
Cu patru luni in urma
Stateam plictisita la o masa la cafeneaua unui prieten de-al tatei si ma uitam la toata lumea agitata din mall, parca au inebunit cu totii... de cand au inceput reducerile toata lumea alerga ca sa prinda cea mai buna oferta, bine poate asta nu e singurul motiv pentru care lumea se agitata, vedeam oameni tipand la telefon de parca acel mic aparat inteligent este vinovat ca cineva nu le raspunde, altii ii vedeam doar defiland ca pe un podium, altii se uitau pierduti prin jur, cum am mai zis, oamenii au diferite motive pentru felul in care se comporta defapt credem ca fiecare are un motiv diferit dar atunci eram prea plictisita sa ma mai gandesc la alte motive.
-Mai doriti ceva? Aud o voce de femeie din spatele meu iar cand imi intorc capul observ o femeie tanara, are undeva intre 20 si 23 de ani, blonda cu un par foarte drept si frumos prins intr-o coada la baza capului, ochii ei sunt de un albastru destul de unic, imi aduceau aminte de cerul verii, pielea desi poate putin prea alba o completa perfect. I-am zambit si i-am spus ca nu imi mai doresc nimic, aceasta a incuvintat si a plecat spre o alta masa la care se asezasera doi baieti, nu cred ca aveau mai mult de 17 ani dar erau tari in gura, probabil mami si tati le-au dat totul pe tava si acum se cred mari smecheri... sunt asa satula de acest tip de comportament...
Mi-am scos telefonul pentru a saptea oara de cand stateam acolo iar ceasul imi arata ca tatal meu intarziase 37 de minute, l-am injurat mintal si m-am hotarat sa mai astept 10 minute apoi sa plec.
Spre norocul tatalui meu a ajuns doar dupa inca 8 minute cand eu incepusem sa-mi strang lucrurile si vroiam sa cer nota. Facea pe suparatul ca nu mai aveam rabdare sa-l astept dar el era cel care intarziase 45 de minute, daca eu intarziam atata stiti ce pateam? Primeam cam 5 apeluri in primele 10 minute apoi ar fi plecat si iar trebuia eu sa alerg dupa el cine stie pe unde ca de el e ocupat.... pfffff...
-Deci de ce nu imi zici o data de ce m-ai adus aici? Nu-ti sta in fire sa vrei sa ma vezi mai ales ca ne-am mai vazut si acum o saptaman jumte, vezi sa nu faci supra doza de mine. I-am zis tatei pe un ton jucaus dar care sa-i arate doza de nesiguranta pe care o am cu privire la aceasta intalnire si daca l-ati cunoaste pe tata ati avea si voi o doza. De ce zic asta pai pentru ca el se ocupa de contabilitatea unora care inseala statul, care au facut ceva "facultate" si prin alte state altii trebuiau sa faca dar au fugit sau sunt aceeasi? Nu sunt sigura... Sper ca acum nu vi-l imaginati pe tata aratand ca un super model pentru ca daca da sunteti foarte departe de adevar. Tata este scund, mai scund decat mine si mama, eu fiind mai inalta decat amandoi ceea ce este putin ciudat, gras dar nu grasul ala deoarece are probleme, nuuuu... tata e asa pentru ca nu se ingrijeste de el desi are suficienti bani sa o faca si de multe ori mi se pare libidinos, ma bucur ca mama s-a despartit de el cand aveam 8 ani. Adica in 12 ani de cand ei sunt despartiti tata s-a multumit sa ma vada o data de maxim 2 ori pe luna, asta in lunile in care era ziua mea sau sarbatorile de iarna, de alfel au existat ani in care nu il vedeam cu lunile deci va dati seama de ce sunt asa surprinsa ca a vrut sa ne vedem asa repede.
YOU ARE READING
O casatorie palpitanta
RomanceAlessanda este o tanara care vrea sa-si traiasca viata in liniste si pace departe de lumea intunecata despre care auzise cateva lucruri datorita tatalui ei insa planul ei esueaza cand repercursiunule inselatoriilor lui ajung la ea. Este obligata sa...