5. In ce am intrat...

5.3K 146 14
                                    

Am deschis ochii incet, incercand sa ma adaptez luminii puternice care intra pe geam, uitasem sa trag draperiile asa ca asta merit. M-am ridicat in fund analizand din nou camera in care ma aflam, speram ca totul sa fi fost un vis urat, dar nu a fost un vis, era realitate mea. M-am speriat putin cand am vazut petele portocalii de pe perne asa ca m-am dat repede jos din pat si am mers in baie, parul meu avea o noanta sangerie care ma scotea din fostul meu tipar si ador asta, o noua eu penteu o noua viata, nu?

Dupa ce mi-am terminat rutina de dimineata in baie si m-am imbracat am decis sa ies din camera. In sufrageria aceasta nu era nimeni, insa se auzeau voci de undeva asa ca am decis sa le urmez. M-am oprit in fata usii bucatariei ezitand, l-am auzit pe Blake inauntru si imi este putin teama sa intru si sa vada ce am facut dar asta reprezenta doar 20% din motivele pentru care nu intram, restul de 80% era reprezentat de intrebari legate de el, de munca lui, in general de rahatul in care am intrat, dar spre ghinionul meu ei nu vorbeau despre asta ci despre ce s-a intamplat noaptea trecuta. Aparent Blake fusese sa vada o cursa ilegala la care a participat si fata unuia, dupa cum vorbeau despre el presupun ca era important, pana la urma il cam pupau in cur si aparent pentru ca Blake a ajutat-o sa castige i s-a oferit pe tava.

Sangele incepuse sa-mi fiarba in vene, inima deja alegra la maraton iar ochii mei amenintau ca vor lasa alte lacrimi sa curga. De ce ma deranjeaza ca s-a culcat cu o tipa oarecare? De ce ma doare? Se pare ca fanteziile mele imbecile aveau o incarcatura mult mai profunda pentru mine. Il doream fizic, asta stiam deja, poate de asta ma deranjeaza, incerc sa-mi dau eu o explicatie. Trag aer adanc in piept, calmandu-ma, intrand in bucatarie extrem de sigura pe mine.

Blake statea cu spatele iar Tim era atent la aparatul de facut cafea. Nici nu i-a interesat ca am intrat? Ooooo.... asta nu avea sa ramana asa! Mi-am dres glasul atragandu-le atentia, amandoi intorcandusera spre mine. Fetele lor erau geniale! Soc pur.

-Buna dimineata! Le urez zambitoare in timp ce ma indrept spre masa, lund un pahar in care urma sa-mi pun apa.

-Buna dimineata, doamna! L-am auzit pe Tim spunand, vocea ii era tremurata, iar fata lui imi spunea ca era inca in stare de soc.

-Ce naiba ti-ai facut? L-am auzit pe Blake intreband printre dinti.

Mi-am dus paharul la gura, band apa care imi calma uscaciunea din gat. Acum era timpul sa fiu tare.

-Mi-am facut o schimbare de look. Ideea mi-a venit in timp ce statea si asteptam, gandul zburandu-mi imediat la cina aceea promisa si la raspumsuri, ma gandeam ca ar fi fost frumos sa bem un pahar de vin.... am zis visatoare. El s-a incruntat imediat si parea ca vrea sa ma omoare.

-Tim, lasa-ne simguri! A zis pe un ton autoritar. Tim a dat afirmativ din cap si a plecat. Abia dupa ce s-a auzit usa ce dadea spre holul hotelului cum se inchide, Blake a venit spre mine.

-Haide sa lamurim cateva aspecte. Dupa o pauza scurta a inceput iar sa vorveasca. -Angajatii mei si nimeni altcineva in afara de noi doi, parintii tao si Mike nu vor stii din ce mitive be casatorim. Ei trebuie sa stie ca avem o frumoasa poveste de dragoste. Am stat putin sa procesez ce spunea si am luat o gura mare de aer.

-Deci eu trebuie sa pretind ca ne iubim si ca toate sunt roz iar tu te poti duce si te poti fute cu cine vrei? Nu prea pare corect si nu numai ca nu pare corect dar nici nu se pupa cu povestea ta minunata. Mi-am expus punctul de vedere afusand un ranjet triunfator.

-Nu draga mea. Din momentul in care iti pun inelul pe deget o sa trebuiasca sa ma "cumintesc". A spus facamd gilimele in aer in timp ce-si punea cafea intr-o cana.

-Inel? Ce legatatura are un inel cu toate astea? L-am intrebat confuza.

-Acel inel spune ca noi doi ne vom petrece tot restul vietii impreuna si nu o sa calc acea promisiune in picioare. Imi spune hotarat in timp ce e cu spatele la mine.

O casatorie palpitantaWhere stories live. Discover now