,,Před dávnými časy na zemi zavládl chaos. Lidé a zvířata byli posedlí tvory, živícími se násilím a hněvem. Říká se jim Maleficiové. Vznikli ze zlých činů lidské rasy. Ničili a devastovali přírodu a království pomocí posedlých jedinců, až nakonec zemřel i hostitel zlé bytosti. Když svět čekala zkáza, objevil se neznámý muž, držící bájný meč Rengoku. Meč patřící mystickým bytostem Elenciům, také nazývaný očistec. Zjevil se, aby nasadil život za celou zem, aby zachránil vše živé a zastavil zlo. Muž jehož nyní zná každé malé dítě, Galdar, se za pomoci síly Elenciů postavil zlu a očistil každé posedlé zvíře či člověka. Začali ho uctívat pod jménem Savior.
Elenciové, pro lidi neviditelní, ale kdysi s lidmi žili. Už od pradávna se o nich říká, že pomáhají Saviorovi, někomu kdo získá meč Rengoku.
Kdo meč vlastní má i víru a podporu Elenciů. Elenciové složeni z Elementu a potenciálu, potenciál prvku či potenciální element. To znamená, že síla Elencia se při propojení se Saviorem trojnásobně zvětší. Elenciů je více druhů, různé elementy, různé talenty a různé poslání.
Savior po spáse světa, meč Rengoku zabodl do kamene vodní Elencie, která ho střeží dokud se neobjeví nový spasitel. Nyní se z meče stal střed hlavního města království Felitha. Každoročně se zde pořádá obřad meče, který se snaží najít nového Saviora.
Galdar se společně se svojí milenkou stáhl do hlavní vesnice Elenciů, do Verttonu, kde se jim narodil syn. Krátce po té oba umřeli a syna se ujali Elenciové.",,Uběhlo osmnáct let a svět opět zavládl chaos, ale nový Savior se ještě neobjevil. Kdo ví, jak osud země skončí tentokrát. Pokud se brzy Savior neobjeví, lidé, zvířata a všechny bytosti budou vyhubeny."
,,Felitha, rozlehlé a krásné království, kterému vládne princezna Linette Wilxes po boku s generálem Raynardem Wiganem. Království se rozléhá na severu k lesům Poisonrot za kterými se nachází vesnice Vertton, kterou však žádný člověk dosud nenašel. Na jihu jsou hory Graywentch. Na východě území měst Morwheat a Ormeadow a na západě území města Marshiron, které se skládá ze spousty rozlehlých jezer, luk a lesů."
ČTEŠ
Dorian: the Salvation of humankind
FantasyLegenda praví: ,,Až ve světě zavládne chaos, zjeví se potomek Galdara. Sjednotí světy a nastolí mír." Lidé se snažili věřit, jenomže v království Felith započne válka. Generál Raynard Wigan začne přes jasný zákaz princezny Linette verbovat všechny z...