Herkese merhabalar :)) Yeni bir bölümle karşınızdayım.Bilgisayarda olmadığım için yazılar karman çorman olmuş olabilir bilgisayara geçince halledeceğim :D yan tarafa acıklı bir müzik koyayım dedim ve bu arada yan taraftaki kişi Gray'ın abisi :D herkese iyi okumalar dilerim :))
--------------------------------------
Yaz tatilinin başlamasının ardından yaklaşık 1 ay geçmişti.Tabi bu süre zarfında ben kafamı kaldırmadan ders çalışıyordum.Evden dışarı çıkmamamdan şikayetçi annem ise kafamı arada dinlemem için dışarıya yollasada ben 5 yada 10 dakika sonra eve dönüyordum.Nagisa'yla ise arada mesajlaşıyordum.Üniversitenin yurduna yerleştiğini ve bir oda arkadaşı olduğunu söylemişti.Sonrasındada birkaç gün onunla mesajlaşamadım.Kafamı biraz dinlendirmek için yatağıma güzel bir dalış yaptım ve gözlerimi kapattım.Kısa bir süre sonrada rüyalar alımı beni rüyalarla dolu olan kucağına almıştı.
Gözlerimi açtığımda bir futbol sahasının tam ortasında duruyodum.Etrafıma baktığımda kimseler yoktu.Tekrardan önüme baktığımda bu sefer suratını göremediğim bir kişi çıktı karşıma.Tabi elinde bir futbol topu.Onu yere koyduktan sonra eliyle gel işareti yaptı.Bende o hareket ile istemsiz bir şekilde hareket etmeye başladım.Karşımdaki yüzünü bilmediğim şahıs topa bir tekme geçirdi ve sanırım maçı başlattı ve herkes birden bire tribünlere geldi.Üzerlerimizdeki giysilerde forma olmuştu.İkimizde koşuşturuyor kalelere gol atmaya çalışıyorduk.Tam ben gol atacaktım ki saha birden kapkaranlık oldu ve ışıklarla aydınlatılmaya başlandı.Tabi top ve seyirciler yok olmuştu.Karşımda sadece yüzünü göremediğim şahıs vardı.Bana doğru yavaş adımlarla yaklaşıyordu.Ben ise geri adımlar atarak ondan uzaklaşmaya çalışıyordum.Tam arkamı dönüp kaçacağım sırada yüzünü bilemediğim şahıs beni bileğimden yakaladı ve kendine doğru çevirdi.Bu sırada da bende bir korku seli başlamış oldu.Gözlerim korkudan küçülmüş ve göz pınarlarından göz yaşları dökülmeyi bekliyordu.Beni hem kendine yaklaştırıyor hemde anlamadığım bazı şeyler söylüyordu.En sonunda beni bir eliyle belimden diğer eliyle çenemden tuttu.Ona çok yakındım.Yüzümü göremediğim yüzüne yakınlaştırdı.
" Merhaba Daisy.Seni uzun zamandır bekliyordum.Benim olur musun lütfen"
Sesin sahibi tanıdık gelsede hatırlayamıyordum.Korkudan kendimi ellerinden kurtarmaya çalıştıysamda boşunaydı.Beni daha çok sarmalıyordu.Sonrasında kulağıma eğildi ve
" Benden korkma biliyorsun ki sen beni iyi tanıyorsun.Yüzümü bile biliyorsun."
Başını kulağımdan çekerek yüzüme doğru yüzünü yaklaştırdı.Dudakları tam dudaklarıma geleceklen görüntüsü birden silikleşmeye başladı.
Uyandığımda yanı başımda babam vardı.Beni fazlasıyla sarmış ve saçım başım olabildiğince fazladan bozulmuştu.Uyku sersemliğiyle birlikte babamın yanağına sıcak bir öpücük bıraktıktan sonra
" Babaaa birşey mi oldu? Ellerindeki sarsıntıya yıktın beni babaağğğğ"
Babam sakinliğini koruyamadan tekrardan beni sarsmaya ve sevinçle haykırmaya başladı.
" Kızıımmmm beniiii terfi ettiler yavrummmm.Ha hayttt!!!"
Kafamı o dalgınlıkları kaşıdım.Ve kendimi yastığıma attım.
" Çok güzel babalığımda anneme söyledin mi terfi işini?"
" Evet söyledim kızım"
Kafamı babama doğru çevirdim.
" Bunu bana daha sonrada söyleyebilirdin babaağğğğ"
Babam beni tekrardan çekiştirmeye başladı.