3.rész

37 4 5
                                    

Daniel: Sziasztok
- Szia Dani
- Jess
Adriáná: Ó, fiam pont rólad beszélgettünk. Nézd ki van itt.
- Á, Alexisz szia hogy vagy Isabella néni.
Alexisz: Hello Dani mackó, kösz jól és te?
- Én is.
- Anya megyek a konyhába bekapok valamit aztán benézek apához a cégbe, este pedig bulizni megyek a spanokkal. Csácsumi a család.
- Fiam kérlek vigyázz magadra.
- Rajta vagyok.
------------------------------------------------
- Sziasztok szép szobalányok.
Mia: Jaj Daniel úrfi nem kéne ilyeneket mondania nekünk.
Mirijam- jósnő
Mirijam: Szerbusz Daniel régen láttalak már, hogy vagy fiam.
Daniel: Jól. Épp lejöttem beharapni valamit aztán megyek is.
- Add csak a tanyered hadd jósoljak valamit.
- Na jó... Mit lát?
- Ó, fiam úgy látom tetszik neked egy lány, de úgy látom hogy ez a lány nem Alexisz Delafuente hanem valami ellenség lánya. Daniel ugye ezvnem Rafael Martinez lánya.
- Nem dehogy hogy mondhat ilyet Mirijam néni.
- Na jó most már menj mert még elkésel valahonnan.
Pola: Mirjam mit láttál nekem elmondhatot úgysem mondom el senkinek.
Mirijam: Semmi különöset Pola csak ebben a történetben annyi rossz fog történni érzem. A hazugságok elrejtik az álmokat. Olyan mintha a sarokban ülne a lehetetlen szerelem csak senki sem veszi észre, keres egy kijáratot, egy kis fényt valamilyen módon. Danielnek nehéz lesz az élete főleg hogy beleszeretett ebbe a kislányba úgy érzem szárnyak nélkül csak csupa szenvedés lesz ez a szerelem.
- Na megyek Pola még be kell vásárolnom a piacon.
------------------------------------------------------
Lucas telefonál .
- Valéria végre felvetted azt a rohadt telefont már vagy 100- szor hívtalak.
- Hát bocsi tudod nem körülötted forog a világ másnak is van dolga.
- Jó, jó csak megszerettem volna kérdezni hogy mikor lennél hajlandó vissza adni a kocsit.
- Ma terveztem.
- Ö....izé mit is akarok mondani a barátnőd hogy is hívják?
- Zeynepre gondolsz?, mi van vele?
-Igen, igen ő az tudod a spanom Daniel nagyon ki van tőle azt hiszem bejön neki a csaj.
- Na ja vágom és én mit csináljak?
- Mi lenne ha eljönnétek a roncs telepre, motor verseny lesz Nicolasz rendezi. Én meg Daniel meg Francisco be is neveztünk ti jöhettek szurkolni, vagyha szeretnétek be is nevezhettek.
- Először is ki az a Nicolasz?
- Nicolasz Kidmen az egyik haverom motor versenyeket rendezz minden este a Hozanstrássze 4 alatt lakik.
- Értem akkor ez a te napod mert ma benevez három csaj is.
- Neveket kérek
- Valéria, Zeynep és Lola
- És hány órára menjünk
- Este fél 8 - kor kezdődik éjfélig tart, ne felejsd el hozzni a kocsit.
- Ok. Szia
----------------------------------------------
Valéria telefonál Zeynepnek
- Hallo, szia Zeynep képzeld Lucas az előbb hívott fel, és elhívott minket egy motor versenyre ahová feliratkoztam bocsi feliratkoztunk.
- Hogy mivan hát akkor az én nevemben le mondhatod mert holnap vizsgázok és tanulnom kell rá.
- De ne már. Lolát is megkérdeztem és ő belement. Meglátod jó lesz gyere el légyszi, légyszi.
- Anya a múltkori buli után is tök pipa volt rám.
- Légysziii
- Na jó megszökök valahogy.
- Ok fél 8- ra megyünk érted
-------------------------------------------------
Rafael: Miért hivattál Benjamin azt hiszed nekem nincs semmi dolgom.
Benjamin: Bocsásson meg uram nem hivtam volna ha nem lenne fontos az ügy.
- Jó mond már ne csigázz
- Uram valami baj van az Izmiri pénzzel az ügyfél nem kapta meg.
- Hogy - hogy nem kapta meg, hát intézd el vagy ha nem saját kezemmel nyírlak ki.
- Igenis uram. Attól tartok uram ha nem sikerül ezt elintéznünk akkor Izmirbe kell utaznia.
- Mondja maga süket
- Nem uram máris indulok.
Sziasztok hát elkészült ez a rész is, remélem tetszik ha igen adj egy voteot és commentelj. Puszi😘😘😘

Feltétel nélküli szerelemWhere stories live. Discover now