0.5

44 2 0
                                    

Noels perspektiv:

Vad i helvete Wilma. Fan fan fan. Jag är ju kär i henne. Jag älskar ju henne. Hur kunde hon göra så? Hur kunde hon ligga med Tim då hon och jag var tillsammans? Jag trodde hon älskade mig som jag älskade henne.

Det plingar på dörren, jag öppnar och där står Joline. Hon omfamnar mig i en stor kram och jag känner hur tårarna börjar rinna hysteriskt vilket hon märker då hon kramar mig ännu hårdare och stryker mig på ryggen. När vi väl drar ifrån ger hon mig ett medlidsamt leende och vi går in i lägenheten utan ett ord sagt ännu.

"Noel jag vet att det är svårt att tänka sig men du är värd bättre, du måste hitta någon som älskar dig precis så mycket som du är värd."

"Jag vet men jag ville att det skulle vara vi, jag vill det. Jag trodde det vi hade var äkta, hon vsste att jag och Tim har bråkat sedan vi var små om allt och inget men hon lät honom vinna över mig. Hon fick mig att se dum ut."

"Noel det handlar inte om att vinna eller att se dum ut, det handlar om kärlek och ingen av dom vet vad äkta kärlek är. Med det gör du och det vet jag."

"Du är världens bästa, jag älskar dig bästis"

"Och jag dig"

"Pizza?"

"Jag och Dante skulle och äta pizza men du kan ju följa"

"Okej låter bra"

Vi går och möter upp Dante och dom snackar lite om hur situationen med Wilma är och vad Noel känner men sen är det inte mer med det.

"Varför ska det alltid vara ett jävla instagram krig, och fyfan vad jag hatar Tim" säger Noel spontant.

"Nått nytt?" frågar jag förvånat.

"Kolla Tims senaste" säger Noel irriterat.

233 gilla-markeringar

timbalder kommer alltid vara bättre, snyggare och ta alla dina brudar, du trodde inte du skulle vinna va? kommer fucka ditt liv och aldrig lämna dig ifred prinzaugustt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

timbalder kommer alltid vara bättre, snyggare och ta alla dina brudar, du trodde inte du skulle vinna va? kommer fucka ditt liv och aldrig lämna dig ifred prinzaugustt

princessw idiot du är, han har iaf ett hjärta

svar till princessw där är du och jag lika, för du har inte heller ett

svar till timbalder hon har ett hjärta vilket du absolut inte har, hon tar bara jävligt dåliga beslut som hon ångrar nå jävulskt sen (från prinzaugustt)

svar till prinzaugustt du känner mig, för de är precis sådär det är (från princessw)

svar till prinzaugustt bara för att jag var bättre i sängen än dig (från timbalder)

svar till timbalder fuck off, aldrig (från prinzaugustt)

svar till timbalder tro mig prinzaugustt är 100ggr bättre än dig (från princessw)

"Chilla bror, hon backar dig okej? hon kommer alltid att vara svag för dig, skriv till henne" säger Dante lungnande

"Ska, nu"

sms konversation mellan Noel och Wilma

Wilma ärligt va fuck har du gjort?

Varför gjorde du så mot mig

Trodde du älskade mig

Noel, tro mig jag gör det och alltid gjort och kommer alltid göra

Du låg med Tim

Satt tydligen inte

Du vet att handlingar kommer före ord

Hade du verkligen älskat och brytt dig om mig hade du aldrig gjort så

ALDRIG

Och Tim av alla?

Usch

Låt mig förklara och sluta spamma

Vad finns det att förklara?

Om du inte vill ha en förklaring varför skriver du ens?

För att jag älskar dig. Tyvärr. Låt se om du har en bra förklaring då.

Som du vet gjorde jag och Tim slut för två år sedan,

vi blev tillsamman för 1,5 år sedan.

Sen dess har han gjort allt för att krossa dig och det vet du.

Hur krossar han dig lättast utan att skada dig fysiskt?

jo genom mig vilket är precis vad han försökt göra.

Han har hotat mig gång på gång till vi möttes på en fest jag var ensam på.

Han drogade ner mig, tog naken bilder och låg med mig.

Han våldtog mig. Allt för att krossa dig. förlåt

Älskling. Du och jag.

Han kommer aldrig krossa mig

så länge jag har dig. Är du i huddinge?

ja

kom till pizzerian nu.

"Wilma kommer komma hit, kan ni vara med? skulle behöva ert stöd"

"Det är klart" svarar Joline snabbt

Några minuter kommer Wilma in genom dörren och fäster en osäker blick i på oss, innan jag hinner reagera springer Joline fram och ger henne en stor kram som Wilma är snabb på att besvara.

Wilma sätter sig bredvid Joline, mittemot mig och Dante sitter mittemot Joline.

"Förlåt för allt, till er alla. Jag vill förklara varför jag inte ville att ni eller någon annan av mina vänner skulle vara tillsammans. Tim har inga gränser, han är kapabel till allt. Han har hotat mig med att ta ditt liv Joline ifall du gick och blev tillsamman med någon av Noels vänner, ifall du ens lärde känna dom, han har hotat med att döda mig ifall jag inte fixade ihop dig och Tim. Vilket har lett till att jag gjort allt han bad om tills du lämnade mig Noel, det kändes som om det ända som betydde något försvann så jag drog till Spanien med Tim... Han försöker fortfarande allt för att krossa dig Noel men jag kommer fortsätta att kämpa för er oavsett vad. Jag älskar er"

"Tillsammans är vi starka och övervinner han, vi fyra klarar allt, du är bäst" säger Joline medlidsamt.

"Du klarar det här, kom ihåg att du alltid har oss. Snacka med oss istället för att gå bakom vår rygg." säger Dante med ett medlidsamt leende.

"Älskling lita på oss, vi finns för dig" säger jag.

Efter att vi snackat en stund och allt är lugnt går Dante och Joline hem till Joline och vi hem till mig. Vi lägger oss i min säng.

"Hur tänker du kring oss?" frågar Wilma tyst.

"Det är du och jag för alltid, men lova att berätta om han eller någon annan gör något"

"Lovar, älskar dig"

"Älskar dig med hjärtat"

Jag lägger en fjäder lätt kyss på hennes pannan och med det somnar vi lyckligare än vi varit på länge.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 05, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ska vi?Where stories live. Discover now