Κεφάλαιο 6

2.8K 138 0
                                    

Αλέξ - Σε θέλω!
Νέλλη - Άλεξ τι έπαθες?
Άλεξ - Κόλλημα μαζί σου!
Νέλλη - Τι ειπιες πρωηνιατικα ?
Άλεξ - Τον έρωτα μου!
Ο Αλέξανδρος με φιλούσε κάθε φορά που μου απαντούσε. Εγώ φυσικά δεν το απέφευγα και συνέχιζα. Ήταν τέλειο και ακόμη καλύτερο γιατί ήταν πρώτο! Το πρωτο μου φιλή ήταν με τον κολλητό μου!
Άλεξ - Δεν είχα ξαναφιλησει κορίτσι που να φιλάει τόσο ωραία!
Νέλλη - Ούτε εγώ.
Κυριολεκτικά όμως!
Άλεξ - Θες να κάνουμε κτ παραπάνω?
Νέλλη - Σαν τι?
Άλεξ - Σχέση?
Νέλλη - Εμμ δες είμαστε πολύ καλοί φίλοι δεν μπορούμε να το χαλάσουμε για μια μαλακιά...
Άλεξ - Μαλακία?
Νέλλη - Εννοώ που θα μας χωρίσει η μαλακια! Μπορούμε να είμαστε φίλοι?
Άλεξ - Φυσικά! Θα είμαστε φίλοι που τους αρέσει να κάνουν αυτό!
Είπε και την φίλησε ξανά! Το ξυπνητήρι χτύπησε ώρα για μποξ!
Φτάσαμε εκεί και ο δάσκαλος μας φώναξε στο γραφείο του.
Δάσκαλος - Λοιπόν! Παιδιά! Θα σας δώσω την λίστα του τι θα πάρετε μαζί σας.
Είπε και μας την μοιράσε.
Δάσκαλος - Θα μείνουμε στο galaxy hotel στο κέντρο της Βουδαπέστης! Θα πάμε με το αμάξι μ! Δωμάτια θα είναι τα τρία αγόρια  και η Νέλλη σε ένα διαφορετικό μόνη της!
Νέλλη - Μα κύριε φοβάμαι να μένω μόνη μου!
Άλεξ - Να μείνω εγώ μαζί της?
Δάσκαλος - Κάντε ότι θέλετε ρωτήστε και τους γονείς σας και πείτε μου αύριο!
Νέλλη - Σίγουρα μας αφήνουν! Αφού όλη μέρα μαζί είμαστε! Είπα και γέλασαμε.
Δάσκαλος - Καλά τοτε! Αύριο οι γονείς σας να είναι εδώ να μου υπογράψουν τα χαρτιά και τα σχετικά! Παντε για προπόνηση τώρα!
Νέλλη - Αλήθεια δεν θα μείνεις με τους φίλους σου για να μείνεις μαζί μου?
Άλεξ - Αλήθεια βρε χαζουλα αφού σε αγαπώ!

Boxing❣️ (ΟΛΟΚΛΗΡΏΜΕΝΗ)Where stories live. Discover now