Κεφάλαιο 7

2.7K 134 0
                                    

Πέρασαν οι 2 εβδομαδες και ήταν η προτελευταία ημέρα πριν φύγουμε!
Εχω φρικαρει ήδη! Με τον Αλέξανδρο δεν κάναμε κτ παραπάνω εκτός από εκείνη την φορα! Σήμερα θα πάμε σπίτι του για να μαζέψουμε την βαλίτσα του και μετα σπίτι μου για να φτιάξουμε την δική μου!
Φόρεσα κάτι απλό αλλά και ωραίο!

Πέρασαν οι 2 εβδομαδες και ήταν η προτελευταία ημέρα πριν φύγουμε! Εχω φρικαρει ήδη! Με τον Αλέξανδρο δεν κάναμε κτ παραπάνω εκτός από εκείνη την φορα! Σήμερα θα πάμε σπίτι του για να μαζέψουμε την βαλίτσα του και μετα σπίτι μου για να φτιάξουμε τ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πηγα και χτύπησα το κουδούνι αυτός μου άνοιξε και εγώ έτρεξα πάνω του και τον αγκαλιασα! Μπήκαμε μέσα εγώ έκατσα στο κρεβάτι του και αυτός μπροστά από την ντουλάπα του.
Άλεξ - Λοιπόν αυτή είναι η βαλίτσα μου!
Είπε και έβγαλε αυτό!

Νέλλη - Με τι θα αρχίσεις?Άλεξ - Με εσένα! Ήρθε και ανέβηκε πάνω μου ρίχνοντας με στο κρεβάτι! Εγώ γέλασα και αυτος το ίδιο! Νέλλη - Καλά και στους αγώνες τι θα κάνουμε?Άλεξ - Νέλλη! Έχω προβλήμα με αυτό! Δεν θέλω να το κάνουμε αυτό είναι σαν να σ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Νέλλη - Με τι θα αρχίσεις?
Άλεξ - Με εσένα!
Ήρθε και ανέβηκε πάνω μου ρίχνοντας με στο κρεβάτι! Εγώ γέλασα και αυτος το ίδιο!
Νέλλη - Καλά και στους αγώνες τι θα κάνουμε?
Άλεξ - Νέλλη! Έχω προβλήμα με αυτό! Δεν θέλω να το κάνουμε αυτό είναι σαν να σε εκμεταλευομαι!
Νέλλη - Γιατί να με εκμεταλευεσαι?
Άλεξ - Γιατί κάνουμε κάτι και εγώ τρέφω εσθήτα για εσένα. Μερικές φορές με ξεπερνάει και... γίνεται αυτό που γίνεται! Το καλύτερο είναι να μείνουμε φίλοι είχες απόλυτο δίκαιο!
Νέλλη - Δεν είναι έτσι!
Άλεξ - Κι όμως! Νιώθω πολύ άσχημα όταν γίνεται αυτό...
Νέλλη - Δες είναι κάτι που το θέλουμε και οι 2!
Άλεξ - Τότε γιατί δεν θες να είσαι μαζί μου?
Νέλλη - Γιατί....
Άλεξ - Μήπως ντρέπεσαι να λες πως είμαι το αγόρι σου?
Νέλλη - Τι??? Πας καλά??? Εσύ είσαι ο πιο ωραίος του σχολείου μας! Εσύ θα έπρεπε να ντρέπεσαι και που είσαι φίλος μου.
Άλεξ - Μα καλά δεν έχεις ακούσει τι λένε για εσένα? Λένε ότι είναι υπέρ στο πιο ωραίο ζευγάρι του σχολείου! Λένε πως είσαι πλασμένη για μένα κιας μην είσαι τόσο ωραία!
Νέλλη - Αλήθεια?
Άλεξ - Ναι! Γιατί νομίζεις η Σόνια σου πάει κόντρα!
Νέλλη - Ουαου! Είσαι πολύ έξυπνος!
Άλεξ - Για αυτό σου λέω! Θες τώρα να μου πεις τον λόγο? Στο κάτω κάτω κολλητός σου είμαι!
Νέλλη - Καλά! Ακόμα νομίζω πως μου αρέσει ο Δημήτρης και έχω ελπίδες ότι θα γυρίσει...
Άλεξ - Γλυκιά μου! Την έχεις δαγκώσει άσχημα την λαμαρίνα!
Είπε και με αγκάλιασε.
Νέλλη - Κι εσένα σε αγαπώ! Όχι εσένα δεν σε θέλω εσένα σε αγαπώ σε έχω συνηθίσει κοντά μου! Φοβάμαι! Αν σε χάσω...
Άλεξ - Έχεις δίκαιο και εγώ το ίδιο αισθάνομαι! Λοιπόν βρήκα κάτι!

Boxing❣️ (ΟΛΟΚΛΗΡΏΜΕΝΗ)Where stories live. Discover now