Νέλλη ποβ
Νέλλη- Εεε να ίσως να κάναμε αυτό που θες..
Δεν λέω μεθυσμένη αλλά κάποια πράγματα τα καταλαβαίνω εξάλλου δεν είμαι και τόσο χάλια...
Άλεξ- Δεν μπορώ Νέλλη ξέχνα το!
Νέλλη- Εμ καλά μην φωνάζεις.. Απλα νόμιζα ότι ήθελες
Είπα και ξεκίνησα να κλαίω το ήξερα ότι με βλέπει φιλικά.
Άλεξ- Νέλλη μωρό μου. Εγω εννοείται πως θέλω αλλά πρέπει να θες και εσύ και τώρα δεν ξέρεις τι θέλεις.
Νέλλη- ξέρω δεν ήπια και τόσο αφού.
Άλεξ- μωρό μου αν δεν σε αγαπούσα τόσο δεν θα τα έκανα όλα αυτά.
Νέλλη- Ξέρω έλα εδω.
Είπα και του έκανα νόημα.
Ο Άλεξ ήρθε και με φίλησε τόσο παθιασμένα που κατάλαβα το ποσό με ήθελε. Με ήθελε πολύ και αυτά που σκέφτομαι είναι βλακείες.🔞
Τον τράβηξα και του έβγαλα την μπλούζα. Πρώτη φορά έκανα κίνηση πρώτη εγώ.
Με ξάπλωσε και αφού μου πήρε τα χέρια και τα έβαλε πάνω από το κεφάλι μου μου έβγαλε όλα τα ρουχα. Έτσι έμεινα μόνο με το εσώρουχο.Άρχισε να μου δίνει μικρά φιλία στον λαιμό και συνέχισε να κατεβαίνει.
Τα χέρια μου δεν μπορούσε να τα έχει ενγκλοβισμενα πάνω από το κεφάλι μου έτσι τα έβαλε δίπλα από την μέση μου συνεχίζοντας ν τα κρατάει φυλακισμένα.
Τα χείλη του κατέβηκαν στην κοιλιά μου και μετά σε ένα πολύ ευαίσθητο σημείο.
Αναστενάξα όταν ακούμπησε την γλώσσα του μετά από λίγο έβγαλε το παντελόνι του και έβγαλε το μποξερακι του.
Άλεξ- Θα προσεχω!
Μου είπε και κατάλαβα ότι εννοούσε πως δεν θα πάρει προφυλαξεις.
Μπήκε μέσα μου και αναστεναξαμε και οι δυο. Αρχισε να κουνιέται αργά μαζί του και εγώ.
Μετά από λίγο οι κινήσεις του γίνανε πιο δυνατές και γρήγορες που με πονούσαν ελάχιστα.
Φυσικά δεν είπα κάτι γιατί ήξερα πως προσπαθούσε να βάλει όση λιγότερη δύναμη μπορεί. Ύστερα από μερικά λεπτά τελειωσαμε.
Με πήρε αγκαλιά και κοιμηθήκαμε κατευθείαν.
Το επόμενο πρωί
_______________________Ακόμα κοιμόντουσαν και τον Άλεξ τον ξύπνησε η πόρτα.
Δημήτρης- Με έστειλε ο δάσκαλος να σας πω ότι σε 2 ώρες φεύγουμε!
Άλεξ- οκευ!
Πήγε να του κλείσει την πόρτα αλλά ο Δημήτρης την κράτησε.Δημήτρης- τι αγενείς που είσαι...
Άλεξ- καλά κανω
Είπε καθώς ο Δημήτρης έμπαινε μέσα.
Δημήτρης- τι κάνει γυμνή η Νέλλη?
Φώναξε.Άλεξ - ότι θέλει λογαριασμό θα σου δώσει?
Δημήτρης - Το ξερουν οι γονείς τις και ο δάσκαλος ότι πηδάς την και καλά κολλητή σου...?!
Αλεξ- Σταματα να το λες έτσι.
Δημήτρης- και πως να το πω ψευτο έρωτα για αγαμιες του Άλεξ?
Άλεξ - βγες έξω ΤΩΡΑ! Ξέρεις τι νιώθω για αυτή πως μπορεις να το λες αυτό?Η Νέλλη είναι η ζωή μου και θα έκανα τα πάντα για αυτή. Δεν σε θέλει και δεν σε ηθελε ποτέ γιατι εσύ είσαι ένας μαλακας και το μόνο που σκέφτεσαι είναι το πόσες πηδάς. Ε λοιπόν εγώ αν θες να ξέρεις τα έχω με την Νέλλη και εσένα δεν σου πέφτει λόγος.
Προπονητής- τι γίνεται εδώ?
Δημήτρης- Τίποτα απλά μια παρεξήγηση έφευγα.
Μόλις έκλεισε η πόρτα ξύπνησα.
Άλεξ - μωρό μου ξύπνησες μικρή μου?
Νέλλη - Τι φωνές ήταν αυτές πρωί πρωί?
Αλεξ- Ο μαλακας ο Δημήτρης. Αλλά δεν θέλω να το σχολιάσω τώρα αυτό.
Νέλλη - Δεν πειράζει κατάλαβα...
Είπα και τον αγκάλιασα.Άλεξ- Είσαι καλά εννοώ δεν μου θύμωσες μετά το χτεσινό?
Νέλλη- εννοείται πως όχι! Δεν θέλω να σκέφτεσαι έτσι σε αγαπώ. Δεν θα μπορούσα να σου θυμοσω.
Άλεξ- χαίρομαι! Αγάπη μου όμως τώρα πάμε για πρωινό?
Νέλλη - ναι πάμε.
Κατεβήκαμε κάτω και εκεί ήταν όλοι τους τρώγαμε όπως πάντα υγιεινά αλλά πολυυυυ τόσο πολύ που αναρωτιέμαι το πώς....
YOU ARE READING
Boxing❣️ (ΟΛΟΚΛΗΡΏΜΕΝΗ)
Teen FictionΗ ιστορία είναι για ένα κορίτσι που λατρεύει το μποξ! Στο σχολείο τα κορίτσια την πειράζουν! Έρχονται όμως οι Πανευρωπαϊκοί αγωνες και της αλλάζουν την ζωή στα ερωτικά της! Κάνεις δεν θα το πιστεύε πως η ιστορία παίρνει αυτή την τροπή! #4 boxing 22...