Pietro: "Diyollaaa ki Avengers 4'te geçmişi değiştirince biz yaşicaaaaz"
Wanda: "Ah anneeeem, inşallah! AMİN!"
Thor: "Mesaj alınmıştır."
Wanda: "Ne?"
Cap: "Sadece tek bir ilah vardır Thor."
Thor: "Evet. Babam."
Cap: "Tövbe estağfurullah"
Tony: "Bakın şimdi, kim yaşar kim ölür bir söz veremem ama elimden geleni yapacağım"
Wanda: "Allah sizden razı olsun paşam"
Nat: "Wanda iyi misin?"
Wanda: "Değilim, asla da olmadım! Abi ne olur geri döööön, bak daha Vision ile düğünümüz olacak, Thor'un sevecen"
Thor: "Pardon? Neyimi sevecek?"
Wanda: "Aa otocorrect, affedersin.Torun sevecen*"
Pietro: "WANDA NE DİYON KIZIM SEN? NE DÜĞÜNÜ NE TORUNU?"
Vision: "Pietro ben kız kardeşine aşığım. Evlenicez biz"
Pietro: "Oha ya iki dakka öldük hemen ilk gördüğüne tutul yani Wanda, bravo!"
Wanda: "Abicim düşündüğün gibi değil, biz ciddi düşünüyoruz"
Tony: "Nereye ciddi düşünüyonuz lan dur adam ölü ölüüüü! Önce ben süper kahramanlığımı sergileyeyim de ondan sonra kısmetse..."
Cap: "Zaten anca sen. Dünya senin etrafında dönüyor değil mi Tony? Sadece sen günü kurtaracaksın, biz kimiz ki?"
Tony: "Tamam sakin ol ahududum"
Nat: "Romantik olmayı hiç beceremeyeceksin Tony"
Peter: "Yüzbaşı biraz sakin olun, siz dünya için kıymetlisiniz. Ama Tony Stark daha kıymetli. Neyse..."
Cap: "Sen neden kraldan çok kralcısın bakayım? Bunlar hoş şeyler değil evladım biraz asi ol, bu ne sünepe sünepe"
Nat: "Ohaaa ne biçim şeyler öğretiyorsun küçücük çocuğa"
Cap: "Sadece hayattan önce davranmak istiyorum. Hayat ona her zaman bir buket çiçek vermeyecek, yeri gelecek yüzünü yumrukladığı da olacak"
Peter: "Yalnız çok mantıklı konuştun Yüzbaşı... ARTIK ASİYİM! YAŞASIN ÖZGÜRLÜK!"
Tony: "Al işte beğendin mi yaptığını?"
Peter: "TEK YOL DEVRİİİİM! İŞÇİYİZ, HAKLIYIZ, SÖKE SÖKE ALIRIZ!"
Tony: "Sen kimden ne alıyorsun bakiyim? Sana kostümünü veren ben değil miydim? BİRAZ SAYGILI OL! SENİ BÖYLE Mİ YETİŞTİRDİM :'("
Peter: "Yüzbaşı... Sanırım bu yaptıklarım sadece Bay Stark'ı üzdü. Başka bir fikriniz yok mu?"
Cap: "Testi geçtin yavru örümcek. Artık bir Avenger'sın."
Tony: "Replik çalıcı pis sakallı seni"
Wanda: "Abim diyorduk, Vision diyorduk?"
Bucky: "Wandacım hazır Vision ölmüşken daha yakışıklı birilerine gözün kayarsa, gözünün kaydığı yerde olmak isterim"
Wanda: "Ne diyorsun sen be ırz düşmanı?"
Cap: "Bucky hiç yakışıyor mu? Boyun kadar sakalın var, ufacık kıza sarkmalar falan?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel / Teoriler & Texting
HumorMarvel texting olarak başlayıp sonradan teorileri de yorumladığım bir kitaba dönüşen zavallı kitapçığıma hoş geldiniz~♡