Cristi e indragostit

135 8 2
                                    

Din capitolul anterior
*Ma intorc cu spatele la el si adormim asa*
Dimineata ma trezesc cu Vlad in pat.Ma uit in jur si nu vad pe nimeni.Ma uit pe ceas si vad ca e ora 10.Ma duc la baie apoi in bucatarie.Parinti lui erau plecati.Mi am facut un sandvis si apoi m am dus in camera
V:Mrr!
E:Termino!
V:Hai iubire nu mi dai in sarut?
E:I a sa vedem iti dau sa nu?
Vlad se apropie de mine si se apleaca deoarece eu sunt cat o gaina.Adica 1,67(inventez sho).Timp de 5 minute in care limbile noastre s au cunoscut mai bine ca niceodata.Il iubesc asa de mult.Simt o oarecare caldura langa el.Ma simt protejata.
E:Atata poti?
V:Eh!Asta a fost doar incalzirea!
Vlad napisteste asupra buzelor mele incercand sa mi dea tricoul jos.
V:M ai excitat sa mor eu!
E:Mhm!Hai mars in bucatarie ca imi este foamr
V:Fomisto!
Mergem in bucatarie eu fiind moarta de foame.
V:Deci...Ce mananci?
E:Un Vlad cu de toate fara ceapa la pachet!
V:Haide!
Vlad vine ma prinde de talie.Se uita atent in ochii mei.Si a muscat buza de jos apoi  m a sarutat lung si apasat simtind o caldura foarte puternica.
Vlad pov
Ma uitam in ochii ei.Are niste ochi albastri intensi.Ma pierd in ei.Sunt ca o galaxie.Imi musc buza de jos si apoi  o sarut lung si apasat muscandu i buza de jos lasand sangele sa i acapareze gura.Simteam cum tremura.Cum ii bate inima.Si a incolacit piceoarele in jurul meu si ne am sarutat mai mult ca niceodata.Momentul nostru este stricat de minunatul meu frate tobele va rog.....CRISTI!
C:Ce faceti ma?
E:Te intereseaza?
C:Ai uitat protectia !:))
B:Daca ne saruram asta nu inseamna ca ne f***m!
C:Mhm!Cum spui tu.Protectia costa 2,50 de lei!
E:Misca sa nu te bat!
C:Hoo futalailor am plecat!
Cristi a plecat iar au am inceput sa o sarut din nou pe Bianca cu atata pasiune.O iubesc foarte mult!Mi asi dori sa fiu cu ea pana la batranete.
Cristi pov
Nu stiu cum sa l mai fac pe Vlad sa se desparta de ea.Si eu o plac.Tor din clasa a 6 a.De cate ori sta langa mine sau vorbeste cu mine simt ca vreau sa o sarut.Sa o imbratisez.Sa o simt.O sa dau orice pentru es si asta pentru ca o iubesc.Vreau sa traiesc alaturi de ea.Nu imi pot inagina un viitor fara ea.
Bianca pov
Ii simt buzele cele moi si catifelate ale lui Vlad.Doar ele ma fac sa ma simt bine.Ma fac sa fierb.Sa foarba totul in mine.Il iubesc pe baiatul asta.El ar face orice pentru mine.Ma iubeste mult.Nu asi vrea sa ne despartim.Ma despart din sarut si ii spun
E:Hai pe plaja!
V:Da!Haide
M am imbracat si am plecat oe plaja.Acolo m am  urcat in spatele lui Vlad si am mers prin mare.Bineinteles ca domnul Vlad m a aruncat in apa si m a muscat de fesa.
E:Ohooo!Vlad Munteanu!!!!O sa vezi tu?
V:Si ce o sa mi faci tu pitico?
E:Ah da?
V:Da!
E:Esti pedpsit!
E:Nu te mai sarut o saptamana!
V:Ohooo!I a vino tu la mine!
M a alergat toata plaha pana cand m a prins de talie,eu mi am pus mainile pe fata...i am mangaiat maxilarul apoi l am sarutat pasional.Simteam o fierbanteala foarte mare.O caldura foarte mare.Il iubesc pe baiatul asta
Vlad pov
Ii simt buzele cele moi si catifelate.O simt cum tremura.Cum ii bate inima.Cum fierbe.Privirea ei.Corpul ei.Ochii ei.Este perfecta!
O iubesc foarte mult!Nu stiu!Asi face orice pentru ea.M am indragostit.Foarte tare.
Cristi pov
Sun in locul meu preferat.Port o gluga pe cap si ma uit la ei cum dmse saruta.Asi vrea a fie a mea.O iubesc mult.Nu stiu de ce e cu el?Nu inteleg.Se saruta cu atata iubire.Imi scot pachetul de tigri si incep sa fumez.Aveam ochii plansi.Numai pot suporta O iubesc foarte mult.O vreau.Nu pot fi eu fara ea.
Am coborat jos si m am dus in casa.Acolo am plans putin si apoi am adormit.
Bianca pov
S a lasat seara.Apusul a fost minunat.L am vazut alaturi de Vlad.Se spune ca pentru a castiga ceva trebuie sa pierzi altceva.Ru nu am vrut sa mi pierd parinti.Inca ma gandesc la ei.Plamg mereu in dus.Plang mereu noaptea.Si acum imi curg lacrimi de suferinta.Singurele rude ale mele sunt in Iasi.Dar nu ma si duce in Iasi deoarece aici ii am pe cei dragi.Am plecat cu Vlad acasa caci era destul de tarziu.Cand am ajuns Cristi dormea.
E:Shhh!Doarme Cristi!
V:Ah!Ok!
E:Ma duc sa fac un dus!
V:Du-te!
Cand sa intru in dus pe jos am gasit.......
#1347

Colega de bancaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum