Suferinta

124 5 3
                                    

Imediat am primit mesaj de la Cristi
C:Bianca,Vreau sa ne vedem diseara la 12 noaptea pe bloc
E:Si ma rog de ce asi venii?
C:Ai sa vii!
E:Ma rog!
N am mai bagat in seama mesajele lui.Ma gandeam doar la Vlad.Il vreau inapoi.Ma simt singura si neajutorata fara el.Ma uit pe ceas si vad ca este ora 21:31.M am dus sa ma imbrac si sa ma machiez.La ora 21:55 eram gata.Am coborat din bloc si am plecat pe cel parasit.Acolo era Cristi,ma astepta.
C:Ai venit!
E:Nu aveam ce face asa ca am venit!
Cristi se uita in ochii mei.Ma simetam ciudat.Ca si cum eram cu Vlad.Apoi m a sarutat.Nu era acceasi senzatie ca si accea ca atunci cand ma saruta Vlad.Avea buzele reci si crapate.Avea suferinta.
E:Ummmm.....Cristi.....eu nu simt la fel!
C:Vei putea!
E:Nu Cristi!Eu nu pot!Oricum cred ca voi pleca la Iasi!
C:Nu!Te rog!Stai la noi!
E:Bine!Oricum Alex se va muta!In Bucuresti!
C:Bine!Il anunt pe Vlad.Pa!
Am plecat acasa si mi am pregatit bagajul si m am indreprat spre blocul lor.Acolo am batut la usa si mi a raspuns Vlad ce era in boxeri
V:Hei!Poti intra!
E:Ai tai se supara?
V:Sunt plecati in strainatate.Au plecat ieri.Noi stiam ca vor pleca.
E:Pot dormii cu tine?Mi e cam frig!
V:Vara?
E:Taci si du te in camera ca sa fac dus!
V:Bine iubi!*spune pervers*
E:Nu suntem impreuna!
Am lasat picaturile de apa sa-mi invadeze corpul.Ma gandeam doar la Vlad.La tot ce e al lui.Nu va ganditi la prosti.Am iesit din dus si am realizat ca hainele mele sun in camera.Iar acolo e Dutu.Minunat!
Am iest rapid din baie si m am dus in camera sa i au hainele
V:Ti ar sta mai bine fara prosop.*Spune pervers*
E:Iar tie ti-ar sta bine sa taci!Ok?
Am plecat in baie sa ma schimb si sa ma demachiez.Cand am intrat pe usa Vlad ma astepta fara tricou eu holbandu-ma la patratelele lui bine definite.A napustit asupra buzelor mele si ma sarutat salbatic eu incolacindumi piceoarele in jurul lui.Ma simteam va la primul sarut.Ma simteam iubita.S-a desprins din sarut, s-a uitat putin la mine si apoi m-a sarutat iar.
E:Te iubesc!
V:Si eu te iubesc!
M am dus in pat si m am pus cu spatele la Vlad.El m-a cuprins intr-o imbratisare si asa am adormit.
Cristi pov
Ma simt ranit.Ma simt sfasiat.Numai pot iubii....nu stiu ce am patit.O iubesc.Asta am patit.Va trebuii sa o uit.Nu vreau sa mamai gandesc la asta.Este luna iulie.1 Iulie.De ce nu trece timpul mai repede?Eu sunt pe bloc.Este ora 3 dimineata.Intunericul cuprinde tot cerul.Eu am lacrimi pe obraji.Numai pot suporta.M am dus spre casa nervos dar si in accelasi timp trist.Ei doi dormeau.Am intrat in baie ca sa-mi fac un dus.
Bianca pov
Incercam sa adorm dar nu puteam.Am azuit cum Cristi a intrat nervos pe usa bombanind ceva.Ma ridic lenesa din pat si merg spre baie ca un zombii.Cand sa intru Cristi iesii din baie.Ma uit la el iar apoi imi mut privirea spre patratelele sale bine definite.Imi musc buza de jos iar el imi ridica barbia
C:De ce fugi noi?
E:Cristi....
C:Da,iubito?
E:Nu exista un noi....
C:De ce ???
E:Eu il iubesc pe Vlad Cristi fa!
Ma uitam la buzele lui parca dorite sa fie sarutate.Eram din ce in ce mai aproape.Simteam cum fierb.Ma simteam protejata.Buzele lui erau moi si dulci.Era un sarut apasat si doritor.
Vlad pov
M am trezit speriat fiind de o musca care imi bazaia in ureche.M am ridicat lenes din pat si m-am dus pe hol.Acolo Bianca si Cristi se sarutau.....
Va urma....

Colega de bancaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum