1-CADALOZ vs ODUN

441 12 3
                                    

Adım Beste, Lise 3 öğrencisiyim ve bu şehir hakkında hiçbir şey bilmiyorum.

Evet kesinlikle bilmiyorum.

Katıldığım sosyal sorumluluk projesi yağmur yüzünden iptal olunca, eve taksi ile dönmek zorunda kaldım. Yağmur yüzünden, saçlarım sırılsıklam olmuştu bile.

Karşıdan gelen taksiyi görünce yüzümde bir tebessüm belirdi.

"Hiç boşuna uğraşma, o taksi benim."

Sesin geldiği yöne baktığımda, benim yaşlarımda görünen bir erkekti.

"Asıl sen boşuna uğraşma, ilk ben geldim."

"Senin gelmen hiçbir şeyi değiştirmiyor, sonuçta ikimizde taksi bekliyoruz."

"Kabalık etmeyi bırakıp bayanlara öncelik versen odun ?"

"Bana odun demeyi kes. Bir ismim var Beste Hanımcığım."

"İsmimi nerden biliyorsun ?"

"Yaka kartında yazıyor zeki insan " dediğinde durup kartıma bakmıştım. Ah şimdi bunu çıkartmayı unutmuştum ve yağmurda bununla mı dolaşmıştım ?

Kısa bir sessizlikten sonra taksiye binme çabalarımız başladı. İlk ben bindim ve tam zafer işareti yapacakken, beni ittirerek yanıma ismini bilmediğim çocuk oturdu.

Ben "Atalay Caddesi " dediğim anda o da " Hayır Ata Bulvarına " dedi.

Ona gözlerimi pörtletmiş bakarken taksici bize "çabuk karar verin ikisi zıt yönler " diye uyarıda bulundu.

En son tabiki ismini bilmediğim çocuğun evine gitmek zorunda kaldım.

"İsmin ne odun ?"

" Seni ilgilendirir mi cadaloz ?"

"Evet şu anda evine geliyorum beni bu yağmurda dışarıda bırakamazsın."

"Açıkçası evet bırakabilirim izle ve gör " dediğinde küsmüş çocuk taklidi yaptım.

5 dakika sonra ben Mete, diye elini uzattığında, Beste diye karşılık verdim.

Aslında iyi bir çocuğa benziyordu. Kumral saçlı, yeşil gözlüydü. Açıkçası pekte fena sayılmazdı. Sözümü geri aldım. Gerçekten yakışıklıydı.

"Beste"

"Efendim Mete"

"Dalmışsın da ondan dedim. Şey, birde kaç yaşındasın ?"

"Lise 3"

"Aa bende.." cümlesini bitiremeden taksici geldiğimizi bildirdi.

Ata Bulvarı hakkında herkes atıp tutar.Çok zenginler yaşar, Herkes birbiriyle uyumlu , keşke orada yaşasam falan filan.

"İşte geldik cadaloz."

Umarım ağzımın bir karış açıldığını görmemiştir.

"Burası ... Sizin eviniz mi ?"

"Evet te neden şaşırdın ? "

"Çünkü bu kadar görkemli ev hayatımda çok görmüşlüğüm yok odun."

"Tamam cadaloz şimdi görmüş oluyorsun."

Kapıya doğru ilerledi ve kapıyı genç bir bayan açtı. Beni görünce biraz şaşırsa da sonra Mete gerekli açıklamayı yaptı.

"Anne, bu Beste. Taksisini çaldım ve taksi benim söylediğim yere götürünce, Beste de ıslanmamak için benimle geldi."

"İyi yapmışsın kızım. Bakma sen benim oğluma. Ben Derya."

CADALOZ vs ODUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin