7-Çünkü Sana İhtiyacım Var

99 10 2
                                    

Cidden geçerli bir bahanem var. Ani bir tatil planım çıktı halbuki tüm haftasonumu bölüm yazarak geçiricektim, neyse.

200 reads ! huhuhu ben 15 readse sevinen biriyim neyse ahskaksj. İyi okumalar seviliyorsunuz !

Metenin boynuna atladım.

Beklediğim : hani amerikan filmlerinde kız, çocuğun boynuna atlar böyle sarılırlar oğlan etrafından falan döndürür romantik ortam anladınız siz.

Aslında olan : "Beste ne gerizekalısın yavaş hassas boynum var kırılıcak ayrıca saçlarımı bozduysan cidden seni öldürürüm mal illa bir süpriz yapalım dedik."

Sonuç: Hayallerim gene suya düştü.

"Tamam be of, bir sevinelim dedik kursağımda bıraktın." dediğimde arkasını döndü ve pislik gülüşünü yaptı.

"Ne sırıtıyosun katkısız odun."

"Bir sevişelim dedin de ondan böyleyim baştan söyleseydin başımın üstünde yerin var. Yani başka yerlerde de var ama-"

"Pis sapık yeter konuşma duymak istemiyorum laalalalalalal" diyerek arabaya bindim. Ardından annem birden evin kapısını açıp bağırmaya başladı.

"Besteeeeeeğğğ kızım bak çikolata vericem, gel ben anneni tanıyorum,markete gidelim diyenlere sakın inanma geçen müge anlıda gördüm kızın kafasını kesip çöp konteynırına atmışlar bak sakın annecim tamam mı? Suyunu aldın dimi tüm yemeklerin çantanda ? Sonra Antlayadan ararsın anne pringlesım evde kalmış diye çok dövünürsün. Erkeklerle çok fingirdeşmek yok mete oğluşum korur zaten seni gözüm arkada kalmaz. Ayrıca-"

"ANNE YETER Bİ SUS"

"Anneye sus denir mi terbiyesiz bin araba git sonra çok ararsın anneni antalyalarda sen daha dur eve gel-"

"Bende seni seviyorum annecim iyi geceler her gün aricam ok by." Temalı hızlı konuşmamı yaptıktan sonra Meteye "Gazla" diye fısıldadım.

"Meteeeğ"

"Ne var başımın belası ?"

"Sence de çok hızlı gitmiyormuyuz ?"

"135 hız benim için normal ama sana çok basit bir örnek veriyim."

"Ne örneği ?"

"Ferrarin olsa üstünü örtermiydin ?"

"Yanımdaki kızı kusturmaya mı çalışıyosun siktirme üstünü örtme falan yavaşla diyorum."

"Hayır yoksa geç kalıcaz."

"Mete yavaşla."

"Hayır."

"Mete sana dedimki dur."

"Hayır duramam."

"İndir arabayı kendim giderim."

"İyi." dedi ve birden frene bastı. Bende hiç bozuntuya vermedim. Bagajdan bavulumu aldım ve arabayı son hızla sürdü.

Harika.

Bilmediğim bir yerde, bavulumla birlikte kalmıştım. Kendimi kapıda kalmış 7 çocuklu anne gibi hissediyordum ama neyse bu detayı atlayabiliriz.

Bavulumla bilmediğim bir yöne giderken ileride bir taksi gördüm.

Allam çok teşekkürler.

Taksiye anormal hareketler yaparak beni görmesini sağladım. Ve durdu.

Benim gibi bir güzelliği görüp te mi durmayacak dicektim ama maalesef üzerimden kamyon geçmiş gibi göründüğüm için neyse ya.

CADALOZ vs ODUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin