Yaz kampının ilk günü

183 2 0
                                    

LARANIN AĞZINDAN...

Kendimden bahsedeyim biraz.Ben Lara.Esmer,hafif dalgalı saçları olan ela gözlü sıradan biriyim işte. Fiziksel özelliklerimin benim için bir önemi yok. Sadece yaşıtlarımdan uzun olmam benim hoşuma gidiyor. Bir de annem ve babam var tabii. İlgisiz sevgili ebeveynlerim...Annem hep iştedir,çalışıyordur,seyahettedir her neyse işte. Babam ise 'nasılsın' yerine 'paran var mı?' diye soran tiplerden. Onlar için her zaman işleri kızlarından daha önemlidir. Lafa gelince 'biz senin geleceğini düşünüyoruz canım' oluyor. Bilmez miyim canlarım,hep beni düşünürsünüz zaten. Hayatımda herşey düzgün ve normal giderken aksiyona ne gerek var ki? Ah yarın yaz kampının ilk günü. Yeni ortam,yeni yüzler...Beni çok gerer böyle şeyler.Cidden seviyordum hayatımı yeniliklere ne gerek var ki? Gece yatamayacak kadar gergin olmaktan nefret ediyorum.

Sabah alarm çalar çalmaz yataktan zıpladım.Malum ilk günden geç kalmak istemem. Göze batmak falan istemiyordum.Herkes gibi olayım yeter benim için. Ne giyiceğimi önceden karar verdiğim için zorlanmadan hemen giyindim.Saçlarımı da taradım,salık bir şekilde bıraktım.Aşşağı indiğimde annem kahvaltımı hazırlamış,beni bekliyordu. Ama ben hiç birşey yemiycek kadar gergin olduğum için hemen evden çıktım.

EKİNİN AĞZINDAN...

Ben Ekin.Sarışın,dalga saçlı,mavi gözlü pekte sıradan olmayan bir kızım.Öncelikle şu ''Sarışın kızlar aptaldır'' lafına diss atıyorum.Zeki,kurnaz ve güzel bir hatunum yani.İstediğimi alırım.Ama arkadaşlarım saf der bana.Sanırım safım azıcık.Tamam tama oldukça safım.Ailem mi?Anlatmasam daha iyi olur.Sanki etrafta ben yokmuşum gibi davranıyorlar.Oldukça zengin bir aileyiz ama ilgi olmadan parayı ne yapıyım ben?Para verip yolluyolar beni.Müzikle uğraşıyorum nerdeyse kendimi bildiğimden beri şarkı söylüyorum ama sadece tek başıma,sanırım sahne korkum var benim.İnsanlar önünde hiç şarkı söylemedim söylemeyide düşünmüyorum. Yaz kampına gideceğim için çok heyecanlıyım. Aslında heryaz buraya gelirim.Hatta benim özel bir yerim vardır orada.Çoğu kişi beni tanır.Birsürü metorlar falan beni beklesin Ekin Soymaz geliyor!!

Herneyse sabah alarm çalar çalmaz erteledim,zaten hiçbir zaman zamanında kalkamam.Uyandığımda kampa 10 dakika kalmıştı.Evet işte şuan sıçmalar yaşıyordum ilk günden kötü bir etki bırakmak istemiyordum hemen kalktım ve hemen üstüme en sevdiğim mavi jeanla beyaz tişörtümü giydim.Bavulum dünden hazırdı,aslında bavullarım,tam 3 tane bavulum vardı.Onları limuzine yükleyip yol aldım.Kampa geldiğimde ilk işim etrafı gözetlemek oldu.Etrafta birsürü insan vardı ve tam olarak 20 dakika geçikmiştim.Herkes odalarına gidiyordu.Bende odamı öğrenip.Odaya doğru gitmeye başladım şöförümle.O 3 bavulu kendimin taşıycağını düşünemezdim bile,altında kalırdım herhalde.Odama geldiğimde ne göriyim esmer bir kız benim herzamanki yerime oturmuş kıyafetlerini koyuyor.

LARA'NIN AĞZINDAN

Sonunda kampın bulunduğu alana gelebilmiştim. Görünüşü mükemmeldi. Her neyse işte kayıtlarımı tamamlayıp, odama gelmiştim. Kendime bir yatak seçip oraya eşyalarımı koyarken kapıdan sarışın bir kız girip bana bağırmaya başladı. Ne olduğuna anlam veremedim ama tam olarak bu kız çok 'gıcık' bir tip. Hiç anlaşıcağımızı düşünmüyorum. Tartıştık baya en sonunda benim dediğim oldu. Sarışın aptal. Başka yatağa geçebilmişti sonunda. Ve kötü bir başlangıçla bile olsa tanışabilmiştik Ekinle. Her neyse 20 dakika sonra ilk ders var. Müzik. Aslında dinlemeyi çok severim ama hiç bir zaman söylemeyi,veya bir enstürman çalmayı düşünmedim. Beceriksizim galiba.

Daha burda yeni olduğum için Ekin'e sormak zorunda kaldım. Sınıfı falan bana gösterdi. Ve daha sonra çok havalı bir şekilde sınıfa girdi ki bu benim sinirimi bozuyordu. Tanıştığımız şu 1 saatten beri 'kendini beğenmiş' bir tavrı vardı. Nefret ederim öyle insanlardan. Her neyse sınıfa girdim ve sınıfta boş hiç bir yer yoktu. Sınıfa göz gezdirirken bir boş yer bulmuştum. Kim olduğunu bilmiyordum arkası dönüktü,yanına geçip oturdum. Oturduktan sonra önüne döndü ve bana bakıp güldü. O an içimden neler geçiriyordum bir bilseniz..Saçları hafif dalgalı,gülünce elmacık kemiği kasılan,gözleri resmen 'gel beni sev' diye inatlaşan, yüzü o kadar tatlıydı ki. Gözlerimi bir an olsun çocuğun gözlerinden alamadım..

EKİN'İN AĞZINDAN...

Evet sanırım yeni oda arkadaşım Lara biraz kaçık çıktı.Kız malmıdır nedir?Hem Ekin Soymaz'ın yerini kapıyosun hemde atar yapıyosun.Oh ne güzel!Fazla uzatmadım çünkü onunla uğraşıcak gücüm yoktu çok ama çok uykum vardı.Güzellik uykumu uyuyamamıştım bile.Ama ben bu kızın haddinden gelicem bir kenera yazdım.

Daha kıyafetlerimi yeni yerleştirmiştimki Lara bana müzik odasının yerini sorunca dersimizin müzik olduğunu hatırladım.Böyle bir an mutlu oldum ama bozuntuya vermedim neden mi çünkü müzikte çok iyiyim ama dediğim gibi şarkı söylemeye utanıyorum.En önemlisi ise müzik dersinde biz hep Rüzgarla oturuyoruz.Evet rüzgar benim aşkım bitanem herşeyim ama ben onun hiçbişeyiyim.Anlıycağınız çıkmıyoruz işte,bana karşı ne hissediyor bilemiyorum.Ama sanırım bu çocuk ilk çıkacağım kişi olabilir.Bir liste bile yaptım.Onunla yapılacaklar listesi...Belki yaparız kim bilir?Ben bunları düşünürken Lara bana bön bön bakıyordu.Kendimi toparladım ve oldukça cool bir şekilde binanın yerini gösterip sınıfa girdim.

Sınıfa girdiğimde herzamanki gibi Rüzgar oturmuş beni bekliyordu.Onun o sarı rampa saçları,maviye kaçar gözleri,her gördüğümde tüylerimi diken diken ediyordu.Onun yanındayken nerdeyse konuşamıycak hale geliyordum ki bu bana çok ters bir hareket.Beni görünce hafif bir gülümsemeyle saçlarını düzeltip elini salladı.İşte o gülüşü görmek için ben ömrümü verebilirim.Rüzgarın en sevdiğim yönü çok dürüst birisi ve hiç egoist değil.Ama sanırım sadece bana öyle çünkü diğer kızlara sorduğumda herkes ondan korkuyor.Tabi yakışıklı bulduklarıda malum.Bende eskiden öyleydim.Hep böyle olduğumu sanmayın kırıldım,incildim,yalnız kaldım.Çoğu ailemle ilgili hep beni yalnız bıraktılar.Belkide bu iyidir ama bencil olmak yani ne biliyim ya beni böyle yetiştirdiler.Rüzgar olamadığım ben gibi.Herneyse hafif bir gülümsemeyle ona sarılıp yanına oturdum.Gerçekten onu özlemiştim.

Biz tam konuşurken ben bizim kızı merak edip etrafıma baktığımda ne göriyim!Lara Rüzgarın en yakın kardeşi Ayaz ile beraber oturup gülüşüyolar.Bu kız sanırım benim kafa dengim olabilir.Yada zevklerimiz benzer ama bu kız kimle yakın olucağını iyi biliyor.Tabi daha sabahki kızgınlığım geçmedi ona karşı.Rüzgara onları gösterdim ve gülmemiz bir oldu derken hoca kapıdan girdi.Ve yeni birinin geldiğini farketti.Zaten normal olmayan yeni birinin gelmemesi olurdu...Yeni gelen kişiler sıra sıra kendini tanıtması bitince hoca Lara'yı yanına aldı ve gitar verip çalmasını ve söylemesini istedi.Lara çok çaresiz duruyodu sanırım ya sesi kötüydü yada korkuyordu.Aslında bakarsanız ona acıdım sanki biraz.Hemen rüzgara bunu anlatmaya başladım.Rüzgarda sıraya çıkıp şarkı söylemeye başladı.Sesi o kadar güzeldiki anlatamam.Bende hemen Laranın yanına gidip gitarı aldım elektro gitar en sevdiğim müzik aleti türüdür.Rüzgar söylüyor ben çalıyorum.Sınıfta bize katılmaya başladı ve tahmin ettiğim gibi Lara arada kaynadı.Neden bunu yaptığımı bilmiyorum iyilik meleğimi oluyorum nedir?

Mavinin GölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin