Reszta wieczoru upłynął nam spokojnie i bez żadnych niespodzianek. Lii nie poruszyła więcej tematu Matta, jednak kilka razy widziałam, jak cień smutku przemyka przez jej piękną twarz. Przed północą lokal był już prawie pusty, a właścicielka mało subtelnie zaczęła wycierać stoły i myć podłogi. Nadszedł czas powrotu do domu.
- Lii, może pójdziemy do mnie? Mieszkanie jest kilka minut stąd.
- Kusząca propozycja, szczególnie że padam z nóg ale wiesz jaka jest moja mama. Z resztą twoja również będzie się martwić.
- Moja już się do tego przyzwyczaiła, w końcu nie mam piętnastu lat.
- Może i tak, ale to nie oznacza, że się o Ciebie nie martwi.
- Nudzisz Lii. Może i się martwi ale bardziej chodzi o to, by mieć mnie na oku.
- Nie ufa ci?
- Nie w takim stopniu w jakim bym chciała. To co? Wolisz spędzić resztę wieczoru ze mną czy z mamusią? - Podpuszczałam ją.
- Nie przyjmiesz odmowy, prawda?
- Znasz mnie - wyszczerzyłam zęby w uśmiechu.
- Zatem chodźmy ale jak będę miała przechlapane to użyjesz tych swoich czary-mary, jasne?
- Jeśli tylko będziedz chciała - cmoknęłam ją w policzek i wyruszyłyśmy w drogę.
Leżałyśmy w wąskim łóżku, ja głową do oparcia, Lili w nogach. Dzięki takiemu ułożeniu zyskałyśmy trochę wiecej miejsca. Każda z nas pogrążyła się we własnych myślach, analizując zapewne klatka po klatce dzisiejszy dzień. Dla mnie był to jeden z lepszych jakie przeżyłam. Wszystko o czym pomyślałam, czego zapragnęłam spełniało się niczym w bajce. Zerknełam na swoją nową przyjaciółkę, jej czoło zdobią głęboka, pozioma bruzda, coś ją wyraźnie gnębiło.
- Widzę, że coś cię gryzie - zagaiłam.
- Nie. Tak. Trochę... - Widać było, że ciężko jej o tym mówić.
- Przecież wiesz, że możesz mi powiedzieć o wszystkim?
- Wiem, ale to jest zbyt żenujące, by wypowiadać to na głos. - Bruzda na jej czole pogłębiła się jeszcze bardziej.
- Nie wygłupiaj się, zobaczysz że poczujesz się lepiej jak to z siebie wrzucisz.
- Może masz rację... - Zamyśliła się, wzięła głęboki wdech i rozpoczęła pełen emocji monolog.
YOU ARE READING
Destination
Mystery / ThrillerDwie zupełnie różne historie rozgrywające się w różnym czasie i dotyczące osób tak różnych od siebie, jak to tylko możliwe. Po jednej stronie czarownica, która za pomocą magii chce mieć wszystko, po drugiej zaś dziewczyna, która z powodu utraty pami...