#2

1.5K 54 4
                                    

-Czego chcesz? - warknęłam nieprzyjemnie. To on miał interes do mnie, więc niech w końcu otworzy tą swoją ohydną jadaczkę.

-Proste. Ty chcesz się zemścić na tej idiotce, a ja chcę, aby w końcu przestała mnie gnębić o upojną noc. - i po co on mi to mówi!? Nie insteresują mnie jego sprawy łóżkowe. W ogóle on mnie nie interesuje.

-I co w związku z tym?

-Jesteś aż tak tępa skarbie? - przewróciłam oczami. - Od dziś ja jestem twoim boy a ty moją girl. Dotarło?

Że co!? Całkiem już go pojebało?

-Co ty odpierdalasz? - myślałam, że za chwilę ze złości zachłysnę się powietrzem. - Nie ma mowy!

-Się jeszcze sama przekonasz idiotko. - zmierzył mnie złym spojrzeniem i zostawił na środku parkingu pewną obaw, niepokoju i lęków, co ten dziwkarz zdoła wymyślić.

*****

Stałam razem z Cat obok naszych szafek. Niespodziewanie dziewczyna kopnęła mnie w kostkę.

-Czemu mnie walnę... - jednak nie dane było mi dokończyć, ponieważ czyjeś usta zamknęły moje.

Rozszerzyłam gwałtownie oczy i ujrzałam twarz,  którą nienawidzę od zawsze. O dziwo, oddałam pocałunek. Było to na pokaz, ale chyba inni nie zwracali na to uwagi, gdyż patrzyli się na nas ukradkiem z rozdziawionymi buziami.

Chyba mnie pojebało. Będę tego cholernie żałować.

                        *******
Hej ludziska. Nowa część. Może kiedyś będzie nas wiėcej haha ♥

Mój wrógOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz