Mój monsz...nie dawaj dzieciom coli!

292 35 10
                                    

Nie ma rozdziału yaoi bo NIE! Przez cały tydzień żyję servampem, a Lily wygryzł Aphrodiego. Bez Afurko nie ma szans na napisanie rozdziału i w cholere mi się nie chciało.

 Bez Afurko nie ma szans na napisanie rozdziału i w cholere mi się nie chciało

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kocham go! Cudnie wyszedł. Miałam rysować koty i psy, ale powstał Lily.
Motylki kolorowane promarkerami  a reszta moimi beznadziejnymi kredkami.

HISTORIA Z MEGO ŻYCIA (8.06.2018)
_apollo18_ nawija przez tydzień jak to Kuro jest wspaniały i Servamp najlepsze anime EVER. A ty wiesz wszystko bo czytałeś mangę i powstrzymujesz się od spojlerowania. Idziemy do lino parku, a potem do kina bo urodziny.W domu BFF, 21 i se myślisz... pogadamy, zjemy, upijemy się i o 1 idziemy spać. Jak bardzo się myliłam ;-; dowiedziałam się dlaczego mama zabrania mi picia coli ;-; Wypiłam 6 szklanek.
Apollo rzuciła: "Obejrzyjmy Servampa" Zgodziłyśmy się, ale do 3 odcinka bo tam jest najwięcej Liliego  a potem spać.
Uzależniłyśmy się od intra i wyglądałyśmy mniejwięcej tak w jego trakcie:

Ja miałam podniete i krzyczałam "W mandze było inaczej" !Kończy się 3 odcinek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Ja miałam podniete i krzyczałam "W mandze było inaczej" !
Kończy się 3 odcinek...chcemy więcej!
Dobra...do 6 bo tam pojawia się ulubiony ship Zwierzak04 czyli Lawlicht. Krzyczę na całego ryja, że ominęli ważne sceny. Kończy się 6 odcinek i teraz zobaczyłyśmy że cola ma skutki uboczne. Nikomu nie chciało się spać. Wszyscy skakali widząc swoich ulubionych bohaterów.
Kitsune: To co, dalej? Będzie taki moment, że...
Wszyscy: Amelia ĆŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚ!!!!!
Apollo: Ale to będzie ostatni!
Odcinek 7....to na pewno będzie ostatni!..odcinek 8....i walka na śmierć i życie. Kitsune vs. Apollo
Ap: Ja chcę spać!
Kitsu: Za mało coli się napiłaś! Dalej Zwierzak! Klikaj dalej!
I odcienek 9. Nasza fanka Kuro zwinęła się w kokon i turlała po łóżku. Koniec... patrzę przez okno.
Kitsu: Kurwa już jasno ;-; 4:26 ?! Kiedy?!
Ustawiłyśmy budzik na 8:30 by obejrzeć dalej a na 12 miałyśmy festyn.
8:30 nigdy nie byłam tak wyspana! Mówię serio. Czułam się...trzeźwo? W ogóle nie byłam zmęczona. Oglądamy dalej!
Kończy się ostatni odcinek i epicki tekst osoby której wattpada zapomniałam:
To ten ósmy to jest ich brat?!
Wszyscy: *facepalm* Teraz się skapnęłaś?!
Nawet inazumy nie oglądałam z takim zaangażowaniem.
Jeśli chodzi o tego Servampa to manga lepsza. Szykujcie się na książkę i cosplay

Artbook pączkowego lisaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz