I love you nialler

34 4 1
                                    

niallın masum bedeni kollarımın arasındaydı birden bir suskunluk oldu sanırım bu bir fırtına öncesi sessizlikti gözlerim doldu ve o Piç kurusuna içimden küfürler yağdırdım niallın o pürüzsüz yüzüne bir damla düştü aman tanrım ben ağlıyordum...

niallın yüzü beyazdı ama şimdi daha da beyazlaşmış dudakları morarmış ve kafasından aşşağı kan akıyordu bilmiyorum ama niall benim için sanki farklıydı o benim kahramanımdı ona kısa süre içinde nasıl böyle tutulduğumu bilmiyorum sanırsam onun o masum bakışları ve şirin bir pofuduk ayıcığa benzediği ve çok şevkatli olmasından kaynaklanıyordu iyide böyle mükemmel birinin harry gibi bir pisliğin yanında ne işi vardı?

"orda öyle durma ona yardım et lütfen ona birşey olursa...."

----harry den dvm----

devam edemiyordu sürekli aynı cümleyi tekrar edip duruyordu en sonunda şoku atlatıp niallın yanına gidip onu kucakladım ve yukarı çıktım "zayn sen şu sümsüğe bak"  dedikten sonra arabaya atladım ve hastaneye yol aldım.

••••••zaynden dvm•••••••

uflayıp uyuşukça bodruma indim harry böyleydi hiçbir şeye inanmaz hep kendi bildiğini yapardı mirandanın babası güya harrynin babası Mike ı öldürmüşmüş halbuki adam (mirandanın babası) harrynin babasına acil yardım yaparken

(bıçak ile mermiyi çıkarmaya çalışıyordu)

harry geldi ve babasını öldürdüğünü sandı her neyse çok uzun hikaye bodruma indim  kapıyı ve ışığı açtım aman tanrım!!!! yerde yatmış bilekleri ve her yerinde çürkler vardı tanrım çok kötü görünüyordu onu kucağıma aldım uyanıktı ama ses veya tepki vermiyordu onu odama getirdim banyo yaptırıp (iç çamaşırlarıyla)

iç çamaşırlarını çıkardım (gözleri kapalı) benim küçük-boz ayıya olabilecek kadar- kıyafetlerimi giydirdim ve anlını öptüm "artık uyu tamam mı prensesim" dedim

kafasını sallayıp gözlerini sımsıkı kapattı küçük çocuk gibiydi ve çok güzeldi...

nbr bebekler yaratıcılıkta sınır yok :D nese hadeee vote istiyorummm

help me!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin