help me horan please

48 6 2
                                    

kapı açıldı ve içeri sarışın biri girdi gözlerini göremiyorum ki görememem çok doğal çünkü burası çok karanlık yanıma yaklaşmaya başladı elinde poşet vardı ve içinden nefis kokular geliyordu yanıma gelip benim gibi oturup bağdaş kurdu

"rahatsız ha :)" ona baktım harika mavi gözleri pembe düz dudakları vardı "a unuttum ben nialler" tuhaf isimli daş çocuk hmm tuhaf a yine unuttum diyip azımı çözdü ağızım uyuştuğu için biraz oynattım-maymun gibi- ve nialler buna kahkaha attı "çok komiksin dedi ve burnuma dokundu kırmızılaştığımı biliyordum bundan ellerimle yüzümü kapattım "yanlış bir şey mi söyledim" dedi hayır anlamında kafamı salladım " konuşsana canım sıkılmaya  başladı " "özür dilerim""benden korkma tamam mı?" kafamı sağlamakla yetindim "hadi şu sexy şeyleri yiyelim" deyip  hamburgerleri çıkardı birini bana verdi ben de iştahla yerken niall-adını bana uzatıp söylediği aklıma geldi-ağızı doluyken "burnumda bir şey var mı?" dedi ben de yaklaştım ve ağızını 2 metre açtı "ahhhh nialll:Dddd"

çiğnediği yiyecekleri göstermişti ikimiz de kahkahalar içinde boğulurken kapı birden açıldı ve içeri o (harry) girdi " ne yapıyorsun burada pezevenk herif" "yemek yiyorum" dedi niall ve kalkıp beni arkasına aldı"hem sen neden erken geldin" "sanane geldiysem ve iyiki de gelmişim" dedi ve elindeki şeyi aniden fırlattı bana geliceğini sanıyordum ama birden sert diğilde yumuşacık bir şey kucağıma düştüne ne olduğuna bakmak için kafamı eğdim olduğuna baktığımda benim masum niallerimle karşılaştım...

help me!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin