gözlerimi açtığımda yataktaki çöküğü hissettim oraya bakmaya çalıştım bulanıktı gözlerimi kırpıştırıp baktım aman tanrım gerçek olamaz bu benim pofuduk ayım!!!
aniden kalktım keşke kalkmasaydım birden başım döndü biraz sallandım ama hemen toparlayıp ayıma sarıldım o da bana sarıldı
" benim küçük kedim"
"pofuduk ayım" niall beni yatağa yatırdı ve gıdıklamaya başladı ve bir anda kapı açıldı "siktir git niall" harrynin elinde kırbaç vardı aman tanrım!!!! aklımdaki şey olmasın lütfen lütfen...
"ona bunu yapma harry o bunu hak etmiyor!" harry kırbacını bırakıp bana yaklaştı niall ise ne yapacaksın bakışı atıyordu harry beni sırtına aldı ve koşarak bir odaya soktu ve üstüne kitleyip gitti..
°°°°°10 dakika sonra°°°°
kapı aniden açıldı harrydi yanıma geldi saçlarımdan tuttu ve banyoya getirdi ne yapıcaktı bu göt ve duşkabinini açtı aman tanrım içi buz doluydu "soyun" dedi aniden ben kafamı hayır anlamında salladım bu sefer çenemi tuttu ve suratına yaklaştırdı " soyun yoksa prezeratif kullanmam!! " soyundum üstümde sadece iç çamaşırlarım vardı beni kucağına aldı ve küvete attı çıkmaya çalıştım ama ellerimi kelepçeledi "uslu durmazsan tek ben diğilde başkalarını çağırırım bana arkadaşlık ederler ve gurup sex yaparız hoş değilmi " dedi sesimi ve kıpırdamayı kestim "aferin cici kız anlamışsın" dedi ve çıktı...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
kapı aniden açılmıştı içeri harry girmişti hayırr o --o kapıyı mı kitledi sanırım sarho--
sarhoş mu o!!!!
"naber bebeğim.. oğlumu seveceğini düşündüm " ne diyo bu gerzek
"eğer bana bir daha gerzek dersen süper hızlı olurum ve bu canını yakar"
sikiyim!!!!
beni hızla banyodan çıkardı ve klozete oturttu ahhh buz gibi fayanslar derime işliyor
bacaklarımı açtı sürekli çığlık atıyordum
"yardım edin lütfen!!!!"diyip hıçkırarak ağlıyodum sesim kısılmaya başladı ve sertçe içime girdi bağırıyordum ama kimse gelmiyodu aniden kapı yumruklanmaya başladı " harry kapıyı aç sarhoşun!!!" ve en son duyduğum ses bu oldu....
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
nbr kızlar nasılsınız hikayenin bok olduğunu biliyorrum ama affedin ltfn gelecek bölüm süper!!!