● Her Dramione fanficinde, Hermione, Draco'nun buz mavisi gözlerini çekici bulur, tabii Draco'nun gözleri mükemmel filan ama Hermione'nin Draco'nun gözlerini sevmediği hikaye görmedim henüz, yani o güzelim gözler nefret dolu olaraktan da bakabiliyor bazen.
● Narcissa, her zaman iyi taraftadır, oğlu ve Hermione'yi destekler ama Lucius hep kötü çıkar ha birde Cissy genelde gizli yoldaşlık üyesi çıkıyor.
● Slytherin, Draco'nun kontrolündedir bu yüzden Hermione'ye bir şey diyemezler - ben hiç Draco'nun Sly'de normal bir öğrenci gibi olduğunu görmedim, eh sizde görmemişsinizdir.
● Yine Dramione fanficlerinde olmazsa olmazlardan Hermione bir yerde uyuyakalır yeri önemli değil! Draco ne kadar saf göründüğünü düşünür, üzerini örter, yanağını okşar, önünden saçını çeker, yüzünü yalar -bu şakaydı, VEEE EN ÖNEMLİSİ HERMIONE UYUMUYORDUR!
● Draco tam tamına 1234567809876 kişiyle yatmıştır, bu çocuk hiç mi yemek yemez, yatıp uyumaz hep mi sevişir?!?!
● Draco büyük salona giriş yaptığında, bütün gözler ona çevrilir, bayanlar iç çeker vsvs, hayır Draco çok yakışıklı -hatta hayatımın aşkı olabilir, ama okuldaki tek yakışıklıymış gibi davranmayalım pls.
● Blaise her zaman diğer Slytherinlere kıyasla daha yumuşak ve daha anlayışlıdır, bu yüzden Gryffindor ile iyi anlaşıyordur, Hermione'yi ilk o kabullenir.
● Ron'un Dramione ilişkisini desteklediği çok az görülür, Hermione teselliyi genelde Harry'de bulur.
● Şimdi değineceğimde hepimizin yaptığı birşey, Quidditch maçları neden hep Slytherin-Gryffindor? Hufflepuff ile Ravenclaw diye bina yok mu?
● Pansy her zaman yapacağını yapar, Hermione Draco'ya kaçamak bakışlar atarken;
-Öper.
-Saçlarıyla oynar.
- Ve özellikle kucağına oturur, Hermione kendine söver işte yok onlar böyleler şöyleler aptalsın felan filan, çok duygusal değil mi?