זה באמת קורה? פרק 4:

265 25 1
                                    

התעוררתי באותם הבגדים שלבשתי אתמול עם זכרון מטושטש קצת עדין ,לוקחת את הפלאפון ומבינה שדיברתי אתמול עם גסטין שלוש שעות ברצף , על מה לעזעזל דיברנו חשבתי לעצמי תוך כדי שאני קמה להתקלח ולהתארגן לקראת היום שמתי על עצמי פיג׳מה קצרה כי לא תכננתי ללכת לשום מקום היום וקצת כאב לי הראש .

ירדתי למטה ולא ממש הייתי רעבה אז רק מזגתי לעצמי כוס מים והתיישבתי מול הטלוזיה ורואה שאמא שלי כנראה עדין לא חזרה . קיבלתי סמס ממלאני ׳אמיי היה נפלא אתמול מקווה שנהנת כמוני(;' שמחה שלפחות היא נהנה .

ביליתי את שאר היום מול הטלויזיה והמחשב , ג׳סטין לא עונה לי מאז שקמתי אני מקווה שלא קרה לו משהו, או שכנראה הוא עדין ישן הרי בכל זאת יש בנינו הבדלי שעות . אמא שלי חזרה לקראת ערב עם אוכל סיני ביחד עם בראיין והודיעה לי שהוא נשאר כאן הלילה , אני רגילה כבר שהוא אצלנו אבל בכל זאת אני מעדיפה שהם לא יהיו פה. בזמן שאכלתי גסטין צלצל אז רצתי לענות לפלאפון מהר והיה מלא רעש ובקושי שמעתי אותו אבל הוא אמר שהוא רק התקשר לוודא שאני בסדר אמרתי לו שכן והוא ניתק , ׳זאת הייתה שיחה ממש מוזרה׳ חשבתי לעצמי ממשיכה לטחון את הסושי .

׳מחכה לראות אותך היום ׳ - גיימס

׳לא זכור לי שקבענו׳ עניתי לו בעצבים.

׳תקשיבי אני רק רוצה לדבר,מבטיח׳

טוב נו מה יש לי להפסיד זה לא שיש לי מה לעשות היום כלכך התארגנתי ותוך 15 דק כבר הייתי מוכנה , זרקתי על עצמי טייץ וחולצה דקה ארוכה . סימסתי לגיימס שאני מוכנה ותוך פחות מחמש דק הוא כבר היה ליד הבית שלי , ׳אז לאן אנחנו נוסעים?׳

׳לאגם שליד שדה התעופה׳ הוא אמר וחייך חיוך מוזר ׳למה דווקא לשם?׳ שאלתי כי אף אחד כבר לא הולך לשם מאז שמישהי טבעה שם ׳סתם כי זה מקום שקט ונחמד שאני אוהב לבלות בו את הזמן ולראות את המטוסים חוזרים או יוצאים׳ כל המשך הנסיעה היה שקט , אף אחד מאיתנו לא דיבר . כשהגענו גיימס מיד יצא ופתח לי את הדלת והוביל אותי לספסל מתנדנד ליד האגם שהוא סיפר לי שהוא מצא פה די מזמן. היה די נחמד הוא סיפר לי הרבה דברים עליו שמעולם לא עלו בדעתי,הוא אפילו הצטער על אותו המקרה באוטו שלו ולא הפסיק להצטער אפילו שאמרתי שהכל בסדר בנינו . סיפרתי לו על גסטין והוא שאל אם אני בטוחה בכלל שזה מישהו אמיתי, כלומר אם לא עובדים עלי כי לא יכול להיות שהוא הבטיח כלכך הרבה פעמים שהוא יבוא ולא בא. את האמת אני גם לפעמים חשבתי ככה אבל העדפתי לתת למחשבה הזאת להעלם. אמרתי לו שדיברנו בפלאפון שעות ואני בטוחה שזה מישהו אמיתי ואין לו שום סיבה לעבוד עלי. אחרי כמה שעות שישבנו וטיילנו ליד האגם אמרתי לגיימס שאני עייפה ושיכח אותי הביתה וכך עשה.

כשנכנסתי הביתה אמא שלי התחילה לצעוק עלי למה לא לקחתי את הפלאפון איתי.

עליתי למעלה וראיתי שיש לי 10 שיחות שלא נענו מגסטין(?) מה? למה הוא התקשר אלי כלכך הרבה מה קרה ? מה היה כלכך דחוף? חזרתי אליו מיד והוא ענה בקול דואג ואמר שאמא שלי ענתה לו לשיחה פעם אחת ואמרה שהיא לא יודעת איפה אני והיא דואגת , מצד אחד קצת כעסתי שאמא שלי ענתה לו אבל לשמוע שהוא כלכך דאג לי זה פשוט היה כיף. לפתי גסטין שאל בהיסוס אם אני יכולה להגיע אליו ולא שהוא יגיע לפה כי זה קצת בעיה אצלו הוא הבטיח גם שהוא יוכל לשם לי על הטיסה והכל. מה הוא משוגע הוא באמת חושב שאני אטוס למקום שאני לא מכירה לבן אדם שעוד לא פגשתי לבד?

Skinny Love♡ -Justin Bieber-Where stories live. Discover now