Capitolul XIII

24 1 0
                                    

Larry strigă la Victoria:"Ridica-te sac de grăsime, lasă-mă să te fut. Stai calmă căci folosesc întotdeauna prezervativ  ,să nu se repete povestea cu doamna struț."
"NU se poate, strigă doamna hipopotam, nu vezi că nu mă pot ridica. Minerva e de vină."
"Cine e minerva?" întreabă Larry.
"I se mai spune si fetița feșăn. E o bestie groaznică din specia anitelor. Atunci când dorm îmi bagă brânză putrezită pe gât. De aia am ajuns ca Jabba the Hut."
Bob întreabă:" O bestie din familia anitelor. Ce e o anită?".
Victoria răspunde:" O anita este o specie de urangutan, unde femelele nu sunt sexualse, au față de bărbățoi.Iar masculin sunt ca niște pizde zbârcite și urâte. Conducătoare este pocitania de Anita, femeia bărbat".
Larry răspunde curajos:" Mă duc la această Minerva și o fut de o ia dracu pentru ce ți-a făcut. Am eu grijă să-i dea gemu de căpșuni pe pizdă în fiecare zi. Atunci vei fi liberă, măslinuța mea virgină."
"Ai grijă Larry, Minerva este protejată de Anita, pentru că este sora lui Gălin, iubitul Anitei. Dacă te apropii de ea, vine pizda neagră, Anita, după tine  iar gaura ta nu va m-ai fi rotundă."
"Nu îți face griji, piersicuța mea zemoasă, mă duc și o fut pe Anita până în mormânt și apoi mă ocup de Minerva."
"Să ai grijă,titanul meu de fier" îl sfătuiește Victoria...    

Povestea Elefantului pedofil  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum