ÎN NORDUL INSULEI, ÎN REGATUL ANITELOR, LA PALATUL ANITEI
COSTELEA, MESAGERUL(către Anita): "Duhania Voastră regală, ooo Perversitatea Voastră măreață, au sosit supușii voștri, care aduc bananele."
ANITA:" Foarte bine. Răsplătește pe toți. Supușii să primească un cupon de 100 de Dinare la sex shop, și intrare gratuită la strip club diseară. Cămilele, care au cărat bananele să fie duse la sala de labă pentru cămile"
COSTELEA:" Cum doriți, măreață pizdă.Dar am și altă veste. Aseară a sosit pe insula noastră un,......... musafir, care a fost zărit cu rivala voastră, Victoria".
ANITA:" Ce?!?! Cine este acest intrus. Nimeni nu are voie să se apropie de fututa aia care a încercat să mi-l fure pe Gălin, cel mai frumos, înalt din regat, cu cea mai mare sculă dintre toate."
COSTELEA:" Nu știu să vă răspund la această întrebarea, dar o anumită maimuțică, pe care ați trimis-o să o supravegheze pe Victoria a vazut tot"
ANITA:" Excelent. Cheam-o imediat pe umila și curva mea servitoare, Pu'Q.
COSTELEA:" Cum doriți".*POVESTEA LUI PU'Q
Pu'Q este o maimuță din Orientul Mijlociu, India mai exact, care era cunoscută pentru talentele ei la futai. Dar nu orice fel de futai. Lucra de obicei în strip cluburi sau sex shopuri și își atrăgea țintele cu frumusețea sa (câteva poze de pe Instagramul ei:
După ce își atrăgea țintele se futea cu ele. Dar Pu'Q are ceva special. Pizda ei e otrăvită asa că toți care se fut cu ea mor pe loc. Pu'Q a fost atacată de armata ANITEI si a fost luată ostatică. Este obligată să o slujească pe Anita, altfel familia ei moare.
**ÎNAPOI LA PALATUL ANITEI
ANITA:" Pu'Q, căpșuna mea otrăvită, îți ordon să îmi povestești despre intrusul de pe insulă!!!"
PU'Q:"Intrus? Ce intrus?"
ANITA" Deci așa vrei să ne jucăm".
Anita pocnește din degete și îndată apar niște maimuțoi. Unii scot joarda si biciul și încep să o lovească. Alții aduc o buturugă și i-o bagă pe cur.
PU'Q:" Intrusul este un elefant, Larry, vine să te fută, să o elibereze pe Victoria.Gata.Aaaaaaaaaa."
ANITA:"Gărzi, lăsați-o acum. Pregătițivă pentr venirea lui Larry. Nimeni nu va reuși să o elibereze pe Victoria. Hipopotama aia nu va mai simți niciodată o pulă în puică. Muahahahahaha. Cât despre tine Pu'Q, trebuie să discutăm"