,,Ce doresti mareata pizda? Cu ce iti pot fii de folos?" raspunse Pu'Q.
,,Vreau sa stiu tot ce ai aflat despre Larry. Stiu ca l-ai spionat in tot acest timp. Cat de mare are pula? Are gaura rotunda? E dispus sa futa? Sincer m-am plictisit de putoiul lui Galin, chiar daca are cea mai mare scula din regat, vreau ceva nou."
,,Pizdenia voastra, am aflat ca foloseste TitanGel, a reusit sa faca o pula de 65cm. Este un record mondial. Gaura este perfect rotunda, cu diametrul de sase centimetri jumate. Fie vorba între noi, ar fute și țava de calorifer! Da, sigur te-ar fute. Dar trebuie sa ai grija. Odata ce o baga se scoate doar foarte greu. Trebuie sa te ungi cu vaselina inainte sa te futi cu el. Este un adevarat pericol. Multi au murit in timpul penetrarii lui feroce."
,,Dar acest lucru nu ma deranjeaza. Am experienta doar sunt Pizda neagra a universului! Probabil o sa mai si aiba loc odata ce ma va penetra!"
,,Eu te-am avertizat, raspunse Pu'Q, sa nu mori de la atata futai!"
,,O sa il rapesc, o sa ma fut cu el, apoi ma voi gandi daca il voi pastra pe Galin si pula lui, raspunse Anita. Este periculos cu busteanul din pantalonii lui. Nu vreau sa imi violeze intreg tribul."
,,Asta e adevarat. Trebuie sa luam masuri cat mai repede!"