Pes sklonil hlavu k zemi a pomalu šel ke mně. Klekla jsem si na kolena a čekala, než ke mně dojde. Opatrně jsem k němu natáhla ruku a začala ho hladit.
,,Hodný pejsek, shhhh, pomůžeš mi s tadyma utéct?" Poškrábala jsem ho za uchem. Najednou jsem ucítila jak mi někdo skočil na záda.
Jiný pes mě přišpendlil k zemi a jak sem nehybně ležela za mými zádami jsem uslyšela tleskání.
,,Dobrá týmová práce kluci" Justin se zasmál a s lehkostí ze mě psa sundal. Potom zvedl mě a přehodil si mě přes rameno.
,,Pust mě dolů! Zastav!" Zakřičela jsem a bušila pěstmi do jeho zad.
,,Jestli myslíš, že ti to pomůže k tomu, aby tvůj trest byl mírnější, tak musíš být zkurveně stupidní." Zasyčel a zesílil stisk.
,,Je mi to líto" Zašeptala jsem, pustil mě a nechal mě kulhat.
,,Co jsem ti řekl o lhaní kotě?" Zavrčel, když jsme šli do jeho domu.
Zůstala jsem zticha, když mě vedl do místnosti na konci chodby. Předpokládala jsem, že to byl jeho pokoj.
,,Tohle je můj pokoj, dobře teď náš pokoj. Budeš tady spát." Řekl a přešel k jeho skříni.
,,Nebudu spát s tebou." Řekla jsem posměšně a překřížila si ruce na prsou.
,,No, to je škoda." Řekl popadl oblečení ze skříně, ,,protože to nebyla otázka."
Otočila jsem se na něj. Hodil mi jeho a boxerky a černé tričko.
,,Převleč se, a pak se vrať, abych tě mohl potrestat." Řekl, mezitím co šel k nočnímu stolku a začal prohrabávat zásuvku.
,,Jaký je trest?" Zeptala jsem se
,,No, protože jsem milý člověk" Obrátila jsem oči v sloup při tomto prohlášení, ,,dám ti na výběr dvě možnosti."
Zasmála jsem se, ,,Wow, děkuju za to, je to od tebe opravdu milé."
,,Co jsi to řekla? Slíbíš mi něco?"
Svraštila jsem obočí dohromady, ,,ano...?"
,,Neslibuj kotě" Usmál se na mě.
Zatřásla jsem hlavou a pomalu šla do koupelny, zavřela za sebou dveře a zamkla.
,,Kotě?" ozvalo se za dveřmi.
,,Co?"
,,Nic, jen mluv se mnou ať vím, že tam jsi."
Převrátila jsem očima a oblékla jsem si boxerky. Nemůžu uvěřit, že mám něco takového na sobě.
,,Brooke?"
,,Co je?" Zeptala jsem se naštvaně.
,,Jen mluv." Zvrčel a bouchal hlavou do dveří.
,,Dobře." zabručela jsem. ,,Už jsem skoro hotová" Povzdechla jsem si a přetáhla si přes hlavu košili.
,,Tak a teď ven" Začal tahat za kliku.
,,Omlouvám se, ale jsem příliš zaneprázdněna skokem z okna" Ušklíbla jsem.
,,Brooke hned otevři ty dveře nebo je vy-" Přerušila jsem ho, když jsem otevřela dveře a prošla kolem něj.
,,Naletěl" Ušklíbla jsem se a položila své oblečení na podlahu vedle postele.
Obrátil oči v sloup, něž začal mluvit. ,,Takže, máš dvě možnosti...."
Kývla jsem hlavou a tím mu naznačila ať pokračuje.
,,Buď budu na tobě se svým tazorem dělat co semi zlíbí nebo ti naplácám."
,,Prosím?" Nemohla jsem uvěřit tomu co jsem slyšela.
,,Vyber si." Pokrčil rameny a začal si tazor točit kolem prstů.
,,Co bude míň bolet?" Zakňučela jsem.
,,Hmmm, řekl bych že varianta číslo dvě bude méně bolestivá, ale neříkám, že je to pravda.
,,P-prosím nedělej to." Zaaknučela jsem. Popadl mě za ruku a posadil na okraj postele.
,,Ohni se přes můj klín" Nařídil, ale já se postavila a zavrtěla hlavou.
,,N-nemůžu." Zašeptala jsem a po mých lících začali stékat slzy.
,,Neplač kotě, budeš to mít za sebou, než se naděješ." Uklidňoval mě a a nařídil mi lehnout si pře jeho nohy.
,,Pokaždé, když tě trefím, chci slyšet komu patříš. Řekni moje celé jméno." Poučoval mě.
Slabě jsem přikývla a zavřela jsem oči.
*PRÁSK*
,,Jsem tvoje Justine Biebre." Slabě jsem řekla.
,,Jen dvě další baby okej?" Zvrněl, než mě zase udeřil.
,,Tvoje Justine Biebre"
,,Dobrá práce, kotě, poslední."
Praštil mě vší silou a já vykřikla bolestí. ,,Tvoje Justine! Justine Biebre jsem tvoje!" Vřelo to ve mně když si mě posadil na klín.
,,Hodná holka, psst, neplač, je to v pořádku." Zašeptal a pohladim mě po vlasech.
,,Jsi připravená spát?" Zeptal se tiše.
,,Ne, ne s tebou," Řekla jsem, muj hlas byl podráždění a já se odsunula dál od něj.
,,Jen klid ok?" Zavrčel, ovlnul paže kolem mě, přikryl nás dekou a zhasl světlo.
,,Dobrou noc, kotě." Zašeptal a vtiskl mi polibek na tvář.
...
Bylo kolem 3 hodin a já byla stále vzhůru. Pokaždé, když jsem se sebemíň pohla si mě k sobě víc přitáhl, jako bych se chystala utéct.
No, to je pravda. První šance, jak se z tadyma můžu dostat.
Jak řekl. Můžu ho milovat jeden den? Tosi žádá, ale to není vzah.
Opět jsem se posunla v Justinově náručí, snažila si konečně pohodlně lehnout a doufat, že se aspoň trochu vyspím.
Justin sebou začal vrtět, takže jsem okamžitě zavřela oči a dělala že spím. Cítila jsem jeho ruky na mé tváři a snažila se nepohnout. Povzdechl si a přejel palcem po mém spodním rtu. Na 5 sekund přitiskl jeho plné růžové rty na mou tvář a poté promluvil.
,,Já vím, že nespíš kotě."
Pomalu jsem otevřela oči a podívala se na něj. V jeho tváři bylo pobavení.
,,Proč nespíš miláčku?"
Pokrčila jsem rameny. ,,Já nevím."
,,Jen klid, nerad bych aby jsi nebyla vyspaná baby." Řekl tichým hlasem a dal mi polibek na noc.
,,Ok." Zašeptala jsem a zavřela oči. Přitáhl si mou hlavu víc k sobě, takže spočívala na jeho hrudi. Mohla jsem poslouchat , jak jeho srdce bije stálým tempem.
,,Hodná holka. Zůstanu vzhůru, dokud neusneš, jestli se tak citíš líp." Navrhl a začal si hrát s mými vlasy.
,,Já-to je v pořádku..." Řekla jsem pomalu, protože moje oči byli čím dál tím těžší a těžší.