Gece

21 1 0
                                    

okulun ilk günü çok yorucu geçmişti. Sanırım tatilden geldik diye böyleydi ama ben okulun başlamasını istiyordum çünkü ne kadar kısa sürede lise biterse o kadar iyi olurdu. Okuldaki gıcık ve populer kızlara katlanamazdım artık. Telefon kırma meselesi de çok canımı sıkmıştı. Uzun zamandır yazmadığım günlüğümü de alıp birşeyler yazmaya başladım. Birden aklıma emrenin twitter ve instagram hesaplarına bakmak geldi. Twitterini bulmak zor olmuştu ama instagramda bizim okulun kaşarları hemen emreyi takip ettiği için Emre'nin instragramını bulmak zor olmadı. telefondaydım ve aklıma Eylül'le çekildiğimiz fotoyu instagrama koymak oldu. Fazla beğeni aldıktan sonra bütün gece Emre'nin resimlerine baktım. Saat daha ondu ve canım çok sıkılıyodu. Eylülün birden mesaj atmasıyla irkildim. Dışarı cıkalımmı diyodu düşüncelerimi okur gibi. iste kardeşlik böyle bişey :))) Anında olur dedim ve hava biraz serin olduğu için üstüme bir hırka, içime askılı bi tişört, siyah pantolon ve mavi vanslarımı giyip çıktım. Eylül'de her zamanki gibi kırmızı kedslerini giymişti. Biraz gezip günün dedikodusu yaptık. Eylül'ü burak arayınca uzun uzun konuştular bende gazoz almaya gidiyorum diyip ara sokakta yanlız yürümeye başladım Elbette ki eylülle geri buluşucaktık. Biraz ilerledikten sonra bir erkek yolunmu kesti ve ellerini üstümde gezindirmeye başladı. Çok korkmuştum hemen çığlık attım ve ona tokat attım. Ağlamaya başlamıştım ve çocuk durmuyodu. Yumruk sesiyle irkildim ki bir baktım emre ve yanında birkaç çocuk. Emre çocuğu birkaç kez yumrukladıktan sonra bana dönüp bunu haketmişti dedi. Bende teşekkürler dedim o da dikkatli ol diyip ordan uzaklaştı. O olmasa halim ne olucaktı acaba? Sanırım okuldaki kızın ben olduğumdan bile haberi yoktu ama ben onu bu haliyle de seviyodum. Görünmez olmaya alışmıştım artık. Anın şokuyla gazoz almayıp Eylül'ün yanına gittim ve olanları anlattım. Tabiki de olayı çok abartıp polisi falan arıyalım dedi. Tabikide hayır dedim ve birbirimizew sıkıca sarıldık çünkü en iyi arkadaşlar böyle yapar :))) Bence eve gidelim dedim ve hemen evin yolıunu tuttuk. Olanları kimseye anlatmadım ve hemen yattım.  Ertesi gün emrenin yüzünne nasıl bakacaktım. Bu çocuğa daha ilk günden çok mahçup olmuştum.

***

Arkadaşalr multimedyadaki resim emrenin resmi, önceki bölümde de  pınarın resmi var umarım hikayeyi beğenmişsinizsdir :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mavi HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin