- " Mera --- "
Ağzım yuvarlak bir şekilde açık kalmıştı.Anlamsız bir şekilde gözlerinin içine bakıyordum omu diye ( ?) evet oydu . Çünkü kimsenin gözleri onunki gibi değildi. Gözlerini hafif kapatan o hafif uzun , parlak saçlar bitek ona ait olabilirdi . Evet bu senelerdir aşık olduğum emirdi. Bi an fark ettim onu öyle bi süzmüştüm bana şaşkınca birazda garip anlayamadığım bir bakış atıyordu. Kendime geldim daha fazla rezil olmamak için cümlemi devam ettirecektim.
- Me. Me . Merhaba ben de deniz .
dedim biraz heyecanlı ve kekeleyerek.
- Meraba bende Emir memnun oldum .
dedi ve tekrardan salak gibi ona bakmamı sağladı. Kendime geldim .Bana hafif bir şekilde gülümsedi karşılık verdim. Araba ilerlemeye başladı arada çaktırmadan ona bakmaya çalışıyordum. Kızdım sonra kendime neden baktığım için yavşaklar gibi ve kedime söz verdim bir daha ona bakmıyacağım için.Müzik adeta beni alıp götürüyoduki bi anda §ok oldum. Neden mi ? Emir kafasını OMZUMA ! BENİM OMZUMAA KOYMUŞTUUU !!! OHAAAA ! ÇÜŞ !! BEN BU GÜN ÖLMESSEM Bİ DAHA ÖLMEM SANIRIM . NAPIYO YAĞ . Kafamı onun yüzüne bakmak için biraz eydim. Onun yüzüne baktığımda yüzümü bir anda kocaman bir sırıtış almıştı kalbim olduğundan daha hızlı atıyordu içimde sanki atlar at yarışı oynuyolardı. Neden böyle olmuştu ? böyle olmaması gerekiyordu . Unutmuştum ben onu .Yani öyle olmalıdı. Yoksa duygularım mı deprejti ? Allahım hayır ya ama . O kadar tatlı uyuyoduki neydi bu böle . Dünyamıza yanlışıkla gelen bir meteor . Ben böyle saçma hayallerle boğuşurken ; Sena ve sude benim süper zeka arkadaşlarım ( aslìnda sude bana hep anlamadığım için matamatik konusu anlatıdı bu yüzden sude süper zekada sena için aynı şeyi söyleyemiyeceğim :Dsgfvyjuh vfninuy ) Bi anda koltuğun üstünde dizlerinin üstüne çıkıp bana yani bize döndüler aynı anda sanki belediye çalgıcalırı gibi aynı ritimde ; Deeeğğğniiiizzzz kı.. diye bağìrıcaklardı emiri gördükleri için olsa gerek .
Yuhhhhhh amına goyim Emiğrrr ohaaaaa !!! Hay amk kibar olun biraz bari bide kız olcaklar erkek fatmalar. Oysaki ben emiri izlerken bi anda bağrdım ve refleks olsa gerek yerimde zıpladım ve çığlık attım. Tabi zavallı emir nolduğunun bile farkında bile değildi .Titredi resmen olduğu yerde kim bilir bizi görüyodur belkide ilerdeki jojuklarımızı falann hvyju :D Bi an emie göz göze gelmiştik çok utanmış olucamki yüzümdem çıkan alevler karşısında uyuşmuştum adeta.
Merhaba arkadaşlar :Dd umarım beğenirsiniz ve okursunuz aklımda çok güzel bölümler varda gchj ben sizin okuyup okumadığınızı anlayamıyorum biliyorum çok cahilim gchj Lütfen yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum pleasee :Dsds