Kumral cadı diyip , beni parmağıyla göstermişti . Olamaz.
---
Sesi .. Anlatamadığım tarif edilemiyecek şekilde yankılanıyordu kulağıma . Hani böyle herkezin gözlerinin dolduğu , ağladığı gibiydi sesi.
Noluyo lan bana ? kendine gel Deniz. Emirden sonra kimseyi sevmemiştim.Sevememiştim. Kurtulamadım bir türlü etkisinden . Senide , etkininde azına sıçıyim emir defol aklımdan . Unuttuğunuz bir anda karşınıza geçip öyle gülmesi .. Böyle kolay değil . Unutamazsın kolay kolay ben onu unutmuştum ama bi anda .. görünce .. Ne biliyim. Bitmişti konser Emir ve arkadaşları yani guruptakiler bize doğru gelmeye başladılar.
" Ne geliyo lan bunlar bize doğru " diye mırıldandım kızlarİn duyabileceği bi sesle.Kızlar Emire olan sinirimi biliyolardı.
Sena ;
" Walla onu bunu bilmem ama şu kumral uzun boylu olan cok tatlıymıs aslında "
Tövbe tövbe ben gelmesinler diyom bu malda elbise seçer gibi çocuk seçiyo. Allahım aklıma mukayet ol.
Sude ;
" Aslında senanınkinin yanındaki siyah saçlı olan var ya of o ne öyle bee "
" Nerbe be "
Dedik senala.
" Hani şu hafif kısa boylu olan varya taş olan "
" sude yanlız onun boyu kısa amk " dedim.
" olum uzar onun boyu. Ergenliğe girmedi belkide ? "
" Yuhh amına goyim ."
dedik aynı anda senayla.
Sude tam laf yetiştirecektiki çocuklar yanımıza geldi. Şu senanınki olan kumral uzun boylu atıldı lafa garibim.
" Ben mete kızlar "
Tam meraba diycektim. Napıyon amk sena kolumu cimcirdi.
" Ağğğhhh "
" Noldu hayran kaldın galiba bana . Imm adın denizdi galiba aslında kızların hepsi beni görünce hep böyle olur ama Sen Emiri seven tek gecelik sürtük değilmiydin ? "
Dilim tutuldu.Yanan yüzüm ve gözlerimin yanmasıyla ağlayacak olduğumu anladım. Küçüklüğümden beri göz yaşlarıma hiç hakim olamadım. İzin verdim yanaklarımdan , boynuma akmasına . İnanmıyorum emir .. emir beni onlara nasıl anlatmıştı ? Bi zavallı gibimi ? Tek gecelik sürük mü ? bu kadar düşmüşmüydün emir gözümden lanet olsun. Herkez donakalmıştı Emir bile. Koşarak hiç bilmediğim , görmediğim uzaklıklara kadar koştum , koştum. Kalbime bişey olmaya başlıyınca olduğum yere çöktüm.Hıçkırıklarımı tutamadan ağladım.Her zamanki gibi acizliğim çıkmıştı ortaya. Ben .. Ben emiri öyle seviyodumki.. Kuzenimi.. kaybettiğimde yıkılmıştım.O küçücük beden dayanamamıştı. Nefesi yetmedi Bu.. Bu dünyanın kirli kokusunu içine çekmeye. 10 saat. Sadece 10 saat dayandı Bu Mutlu gibi görünen ama mutsuz olan dünya resmine.
" Nedeennn .. Nedenn emir nedenn ben ..ha nedenn niye en yıkıldığım anda çıktı karşıma nedeen . Neden sana tutunup mutlu olmaya mutluluğun tadını çıkarmama izin vermedin emir . Neden .. Neden Ben ? Ben.. Ben.. Seni çok sevdim.. Neden ? "
Kimse yoktu. Bulamazdı beni. Çünkü ben bile nerede olduğumu bilemiyordum.Bağırdım boğazım paylarcasına. Bağırdım Ağladım çok hemde. Sevgimi içime gömdüğüm sevdayı ağladım. Ahh kalbim kimse yok muydu başka ?
******
Senadan ;
Sudeyle birbirimize bakakaldık gerçekten emir deniz hakkinda böyle demişti. Deniz emiri gerçekten cok sevmişti herşeyini ezberlemişti onun. Canı yanmıştı. Emire ölümcül bakışlarımı attım
Ben Deniz ve sudenin arasında en sakinleriydim ilk dùşündüm denizi bulmalıydık bize ihtiyacı vardı. Onu küçüklüğümden beri tanırım. Sudenin emire doğru gittiğini gördüm kolundan tutup , kendime çektim.
" Denizi bulmalıyız " dedim . Yan gözle Emire baktı evet sude gerçekten çok korkutucu bakardı ben bile korkmuştum. Yandın Emir ! daha sonra kafasıyla beni onayladı.
*****
Deniz gerçekten ortalarda yoktu. Buralarını bilmiyorduk ve kimseyi tanımıyoduk. Başına bişey gelmişmidir korkuyorum çok. Bi anda adını sonrada öğrendiğim o solist bizi yanına çağırdı.
" Herkez ikişerli olsun. Imm Mete sen senala , Umut sen sudeyle vee bizde Emirle teker teker arıycaz. Beyler kızlara dikkatli olun. Telefonlardan birbirimize haber veririz. "
dedi . Ve o Mete malı yanıma geldi.
&&&&&&&&
Sudeden ;
O solist herkezin ikişerli olmasını sölemişti. Ve bende Umutla eş olmuştum ne kadar yakışıklı olsada şu an Deniz kayıptı. Gerçekten sözler kırıcıydı ve kendimi tutamayıp Umuta ;
" Gerçekten öylemi dedi size "
dedim . Anlamadığı afalladığından anladım.Bana dönüp ;
" Ne ? "
Dedi. Allahın odunu. Ego yığını.Bende cevap verdim.
" Gerçekten size deniz hakkında ' Tek gecelik sürtük ' Dedimi ? "
----
Evettt arkadaşlar umarım beğenirsiniz :Dd oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum :Dd sizi cok seviyorum canolar :Ddd