Çok heyecanlı olduğum bir kurgu umarım eğlenirsiniz~
#####"Kaybettin Yoongi" Park gereksiz Jimin'in bildiğim gerçeği yüzüme fırlatmasıyla artan sinirlerimi Jungkook'dan çıkarıyordum.
"Yah, ben ne yaptım!" Yumruklarımın kurbanı olan Jungkook çemkirirken Jimin hala söyleniyordu"Tamam Jimin, kaybettiğimi yüzlerce kez söylemene gerek yok. Bazılarımız senin aksine gerizekalı değil." Jimin dediğimi takmamıştı
"Tabi..." Jungkook un yanına oturdu
"Keyfimi bozmana izin vermeyeceğim, ne de olsa seni etek giyerken görmek benim için bir ilk olacak" Jungkook la gülme krizine girdikleri zaman onlara daha fazla katlanamayacağımı anlayıp ayağa kalktım.
Geçen yıl girdiğimiz idda yı yaz tatilinin son haftası unuttuğum için kaybetmiştim. Basit bir lades gibi görünebilirdi ama kaybetmenin büyük bir bedeli vardı.Jimin kaybetseydi saçını fosforlu pembeye boyatacaktı ki, Jimin pembeden nefret ederdi. Bu yüzden bu özel rengi onun için seçmiştim. Benden istediği şey ise son yılımızda lisemizi 'kız' kılığında bitirmekti. Kendimden emin olarak girdiğim ladeste kaybetmiştim.
Jimin bu mükemmel fikri beni zorlamak için özenle seçmiş gibiydi. Okul müdürünün oğlu olduğu için kaydımı bir kız olarak yaptırmak çocuk oyuncağıydı. Gerisi ise basitti, Okuldan ayrıldığım ve kız ikimizin gelmiş olduğu yalanını okula yaymak son olarakta 'bir peruk ve kız kıyafetleri almak' vardı."Yılların Bad Boy una bak be mini etekte giyermiş" dalga konusu olmak beni çıldırtsada sakin kalmalıydım.
Hem son senemizdi ve burdan kurtulacaktık. Sözümden dönemezdim."O mini etekli gelip sizi..."
"Şşş, kızlar küfür etmez dimi Jungkook?"
"Evet Jiminie biraz daha hassas olmalıyız"
"Kesin artık ve kıçlarınızı kaldırıp yanıma gelin, alışverişe gidiyoruz"Jungkook ve Jimin ciddileştikten sonra taksi çağırıp alışveriş merkezine gelmiştik. Jimin in sevgilisini de çağırmıştık ki bize kıyafet konusunda yardımcı olsun.
Alışveriş merkezine giriş yaptığımızda resepsiyonun önünde bizi bekleyen Minnie-takma adı-'yi gördükten sonra onun yanına gittik"Hoşgeldiniz" dedi
"Çok beklettik mi?" Sordu Jimin sarılırken
"Hayır 5 dakika önce gelmiştim bende."
Benimle de sarıldıktan sonra hep beraber yürümeye başladık.
Jungkook la beraber ikisini biraz yalnız bırakmaya karar verip yanlarından ayrıldık.
"Yoongi..."
"Efendim?"
"Sesinle ilgili bir kaç deneme yapmaya ne dersin?"
"Sesim..."
"Evet sesin, yani görünüşün kız gibi olması kolayda sesini de inceltmem gerekiyor"
Gözlerimi sakince kapatıp birkaç saniye boyunca bekledim. Sanırım doğru tonu yakalamaya çalışıyordum
"B..ben Merhaba" konuşurken inme geçiriyormuşum gibi gözüktüğüm Jungkook un gülmesini tutmaya çalışmasında belliydi.
"Yoongi gerçekten iyiydi" kahkahasını salarken birkaç kişi dönüp bize bakmıştı.
Ensesine vurarak
"Anırma istersen"
"Hey çocuklar Minnie ye bahsettim ve o da yardım etmeyi seve seve kabul etti" Minnie ve Jimin yanımıza gelmişti"Haydi ilk olarak şu mağazaya girmekle başlayalım" ve bu sözden sonra en az 10 mağaza gezmiştik ve Minnie dışında hepimiz yorgunluktan ölüyorduk.
"Çocuklar siz gidin biraz oyalanın bizim Yoongi yle ufak bir işimiz var. İtiraz etmeme fırsat vermeden kolumdan sürükleyip beni kuaföre sokmuştu.
"Ne işimiz var burda?"
"Peruk alacağız ya..." gergince gülümsemesini anlamasamda kuaförün gösterdiği koltuğa oturdum. Kadın birkaç peruk modeli gösterirken aralarında ikimizinde ortak olarak beğendiği modeli denemiştim.Düz, kısa ve kahküllü model kafama tam oturduğunda aynada kendime baktım
"Yoongi hiç de fena gözükmüyorsun"
Gerçekten de öyleydim.
"Teşekkürler Minnie Min Yoongi dünyaya bir defa geliyor işte" bana gözlerini devirirken kasaya ilerledi. Onu beklerken bende saçımla oynuyordum. Uzun saç garip hissettirmişti.
"Gidiyor muyuz?" Minnie geri geldiğinde sorduğum soruya
"Daha değil arka odada küçük bir işimiz daha kaldı" olarak cevaplamıştı. Ona güvenerek arka odaya geçmiş ve koltuğa oturmuştum.
"Vay be siz kızların hep kuaförde ne yaptıklarını merak etmişimdir. Masaj felan mı yapılacak ha?"
Odaya giren başka bir kadının dedikleri başımdan aşağı sular dökmüştü
"Bacak ağdası... Kime yapılacak?"JİMİİİN, SENİ ÖLDÜRECEĞİM!!!!
####
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Girl
Fanfiction•YoonSeok• Gözümün önüne gelen saç tutamını kulağımın arkasına yerleştirdi "Yoonji, sanırım sana aşık olmaya başlıyorum" Sıçmıştım, kelimenin tam anlamıyla. Dünyada eşi benzeri bulunmayan Swag Min Yoongi ölüyordu...(kafasındaki perukla beraber)