Sevap kasmak

36 7 3
                                    

##
Ağda faciasından sonra eve gidip sabaha kadar uyumuştum. Çocuklara kızmamam onları endişelendirmişti ama Minnie onlara bana yaptığı ihaneti anlatınca yeni bir dalga konusu daha olmuştum.
Ah Tanrım! Benim burda derim soyulsun ve onlarda beni ve erkekliğimi hiçe alarak dalga geçsinler. Eğer Min Yoongi yseniz hayat gerçekten zor olabiliyor.

Gerçi artık adım Min Yoonji ydi. Yoonji... ismime yakın olduğu için hemen alışmıştım. Ama kafamdaki peruk beni biraz kaşındırıyordu. Sabah erken kalkıp peruğumu takmış ve aynada alıştırma yapıyordum. Zamanın nasıl geçtiğini anlayamamıştım. Okul saatinin geldiğini odama bodoslama dalan Jimin den anlamıştım.
Beni etekli okul üniformasıyla gören Jimin bana şaşkınca bakarken saçımı düzeltip
"Nasıl görünüyorum?"
"Tam bir afetsin Yoonji..."
"Dikkat et Jimin sevgilin duymasın" Jungkook arkadan gelirken beni gördüğünde bayılma numarası yaparak kendini yere atmıştı. Tanıştığımızdan beri çok beğendiği şeyler karşısında böyle yapardı.

O yerde debelenirken bizde Jiminle odadan çıkıp mutfağa gelmiştik
"Artık bize kahvaltı da hazırlarsın dimii" dudaklarını büzen Jimin in ağzının ortasına bir tane yapıştırmak istemiştim ve yapmıştım.
"Ah..."
"Jimin Bey dışım bir kıza benzeyebilir ama içim %100 bir erkek, bundan şüphen olmasın"
"Tamam be ammada triplisin..." hala beni ciddiye almayan Jimin buzdolabından mısır gevreği ve süt çıkarırken sadece sabır dilemiştim, sadece sabır...
••
Okula geldiğimizde yeni yılın başlaması sebebiyle herkes bahçedeydi. Klasik bir müdür konuşması gerçekleşecekti ve Jimin-Jungkook ikilisiyle beraber bankta oturuyorduk. Yan yana olmamıza rağmen mesajlaşıyorduk.

Prenses ve şovalyeleri

Kurbiye; Gençler yan sınıftaki Hoseok denilen çocuk Yoonji yi süzüyor

Mochi; Evet gözümden kaçmadı değil yani Yoonji ciğim artık namusunu korumak bizim görevimiz

Yoonji; saçmalamayın özürlüler tabiki bakacak sevap kasıyor sonuçta

Kurbiye; ben ona sevap kasmayı gösteririm

Mochi; şavşanım yanındaki kırmızı saçlı çocuk da seni gözleriyle yedi bitirdi ama yeni gelmiş okula

Kurbiye; ne hangisi

Jimin Jungkook a parmağıyla gösterirken parmağına vurdum
"Lan mal mısın parmakla mı gösterilir hayvan"
"Asıl sen mal mısın şu sesini değiştirsene" ne kadar mal olsada haklıydı.
"Tamam hadi gidelim"
Beraber tören alanına geldiğimizde bana gülümseyen Hoseok u görmüştüm. Bir iki konuşmuşluğumuz dışında başka bir iletişimimiz olmamıştı. Kendisi okulumuzu dans konusunda temsil ettiğinden ismini biliyordum.
Ona gülümseyip karşılık vermiştim.
Ne? İlk günden suratı asık kezban kız izlenimi veremezdim.

Müdürün konuşması bitince sınıfa doğru ilerlemeye başladık
"Kanka Minnie geliyor..." Minnie yanımıza geldiğinde
"Çocuklar Jimin i ders başlayana kadar sizden çalıyorum" yanımızdan ayrıldıklarında
"Çifte kumrular yine gitti Yoonji ha ne dersin bizde sevgili mi olsak ne?"
"Böyle mi teklif edeceksin Jungkook?" Dedim gülerek
"Hee nazlıyım diyorsun, amaan senin nazınla da kim uğraşır be kara fatma"
Dedikten sonra koşmaya başladı.
Ona bağırırsam sesim belli olucaktı.

"Sınıfta görüşceğiz..." demekle yetinmiştim.
Sınıfa girip sırama oturdum. Etek beni rahatsız ederken kızların bu şeyle nasıl rahat oturduğunu düşünüyordum.
"Merhaba Yoonji..." utangaçça elini uzatan Hye önüme oturmuştu
"Merhaba"
"Ben Hye okulumuza hoş geldin. İkizine o kadar benziyorsun ki bir an o zannettim" o gülerken bende gergince gülmüştüm
"Evet tek yumurta ikizi olunca..."
"Hmm birşeye ihtiyacın olursa çekinmeden gelebilirsin gerçi Jimin ve Jungkookla önceden tanışıyor gibisin"
"Evet... Teşekkürler Hye" yanımdan ayrıldıktan sonra derin bir nefes verdim.

Jungkook ve Jimin sınıfa girdiklerinde Jungkook yanıma oturmuştu ancak anında ayağa kalkmak zorunda kalmıştı çünkü hoca gelmişti
"Oturun!" Jungkook a yandan yandan pis bakışlar atıyordum.
Hoca sınıf listesine baktıktan sonra
"Sanırım yeni bir öğrencimiz var..."
Ayağa kalktığımda, lise sonda olmamıza rağmen hala bu tanışma faslını sürdürüyor olmamızı sorguluyordum.

"Merhaba ben Yoonji"
Sınıftakiler gözleriyle beni süzerken
"Yoongi yle bir akrabalığınız var mı kızım?"
"Evet ikizim"
"Hoşgeldin okulumuza... oturabilirsin"
Sahte gülümsememi yüzümden atarken Jungkook fısıldayarak beni taklit ediyordu.
"Jungkook, yatakta rahat pozisyon bulduğumda gelen çişim gibisin bir o kadar gereksiz ve sinir bozucusun..."
##

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

That GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin