Reggel felkeltem és mivel láttam, hogy Cortez még alszik ezért kimentem a konyhába és csináltam magamnak egy kávét. Miután megcsináltam leültem a babzsákfotelembe és elkezdtem keresni valami jó adót. Éppen találtam egy tudományos filmet amikor megcsörrent a telefonom és Dave neve villogott a kijelzőn.
-Szia Dave!-köszöntem.
-Szia Reni! Miújság?-érdeklődött Dave.
-Semmi különös Cortez még alszik én pedig kávéval a kezemben nézem a tévét-hadartam el gyorsan a mondandóm.
-Az szuper.-mondta.
-Igen, az. És veletek miújság?-kérdeztem,
-Velünk is minden renben. Kinga éppen elment futni Zsoltival én epdig Macuval megyek majd venni egy GPS-t, de valójában azért hívtalak, mert Kingával szerkeztünk egy osztálykirándulást, Balatonfüredre és azt szeretném megkérdezni, hogy nektek jó lenne-e hétfőtől csütörtökig ez a program?-kérdezte Dave.
-Persze! Ez nagyon jó ötlet!-dicsértem meg.
-Köszönöm! Na, de most mennem kell! Szia, Reni!-köszönt el Dave.
-Szia, Dave!-köszöntem el én is.
Nagyon boldog voltam, hogy végre találkozik az osztály. 😊
Cortez 10:30-kor kelt és mikor kijött boldogan közöltem vele a szuper hírt. Ő is nagyon örült. A nap többi részén nagyon nem csináltunk semmit csak filmeztünk és beszélgettünk Virágékkal.
Dave és Kinga: 5/5*- nagyon nagyon örülök, hogy megszervezték.
Hétfő: 5/4- nagyon várom, viszont holnap el kell menni bevásárolni.