5 τελος

214 22 1
                                    

οταν ξύπνησα ειδα οτι φορουσα τα ρουχα μου... αλλαξα και έβαλα τα ρούχα του τζειχοπ γιατι τα δικα μου ηταν στα άπλυτα...λοιπον κατεβηκα κατω και ειδα  τα αγόρια να τρωνε.. πηγα μαζι τους να φαω πρωινο...

-καλημερα αγορια..!
δεν  μιλησε κανεις.. περιεργο.. :/
-καλημερα ειπα!
καμια απαντηση.. νευρισα αφησα τα παντα απο τα χερια μου και πήγα πανω στο δωμιατιο μου κια πηρα την φιλη μου τηλεφωνο για να παμε μαζι μια βολτα μπας και φαω κατι .. ερχετε ο τζιμιν στο δωματιο μου χωρις να χτυπησει κ με ειδε γυμνη..γυμνη μονο με τα εσώρουχα δηλαδη...

ουπςςς..!!😳
ιιιιιι τζιμιν βγες εξω .. !!!!

με ακουσαν τα αγορια και ανεβηκε ο τζειχοπ πανω .. τι γινεται εδω.. ενοιξε την πορτα και με ειδε με μια πετσετα γυρω μου ..

εμμμ θα κοιτατε για πολυ ακομα εχουμε και δουλειές..ο τζιμιν εφυγε τρεχοντας κατω και ο τζειχοπ μπηκε μεσα..

που θα πας .. θα βγεις??..με κανενα αγορι παλι .. να σε φιλήσει παλι??

πρωτον θα βγω με την φιλη μου να φαω κατι και να παω μια βολτα μιας και δεν μου μιλατε..και δεν με φιλησε ο τζακσον γιατι τον σταματησα γιατί μάλλον εχω αγορι!?

κοιταξε να σου πω αρι.. ζηλεψα όταν ειδα τον τζακσον να παει να σε φιλήσει. νταξει δεν λεω ειναι ωραιος και νταξ δεν τον φιλισες αλλα προσεχε γιατι θα εχω τα ματια μου πανω σου..😘

εχμμ τωρα βγενεις να ντυθω..???
οχι θα περιμένω να δω τι θα φορεσεις ;)και πως θα τα φορεσεις..;)

δεν μιλησα και εβαλα τα ρουχα μου κανονικα.. μετα καθισα να βαφτω στον καθρεπτη .. ο τζειχοπ με κοιταγε λες και ειχε καμια θεα μπροστα του..πφφφ.. τελειωσα το βαψιμο και εβαλα παπουτσια.. να τι εβαλα..

δεν φαίνεται γιατι φταιει ο τζειχοπ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

δεν φαίνεται γιατι φταιει ο τζειχοπ.. τελος παντων βγηκα με την φιλη μου πηγαμε βολτα και περναγα καλα... στο σπιτι εντωμεταξυ οση ωρα ελειπα ο Τζάκσον αποφασισε να παρι σπιτι και να ζητησει συγνωμη για αυτο που εγινε χτες αλλα ελειπα και ετσο βρηκε τον μπελα του με ολα τα αγορια εκει μαζεμενα...χτυπησε το κουδουνι ακι επειδη ο τζειχοπ νομιζε οτι ειμουν εγω ηρθε να ανοιξει εκεινος αλλα βρηκε τον τζακσον...

τζειχοπ-ερχομαιι!
μπροο τι κανεις εδω ?
τζακσον-η αρι που είναι;;
δεν ειναι εδω ρε φιλε τι την θες.. ??
να ζητησω συγνώμη για ότι έγινε χτες..

ο τζειχοπ καθως πηγε να σηκώσει χερι να χωσει μπουνια τον προλαβενει ο τζανγκοοκ και τον σταματα..

τζεχοπ ηρέμησε παρε βαθια ανασα και αστον ... φύγε απο εδω τζακσον.!!

τζακσον-καλα θα φυγω... εφυγε κλεινοντας την πορτα δυνατα απο πισω του ..

μετα απο 2-3 ώρες γυρισα εγω στο σπίτι..

ντινγκ ντονγκ..!!!

παιδια η αρι θα είναι λεει ο Τζίμιν με ενθουσιασμό...τρεχει και ανοίγει την πορτα κια με βλεπει μπροστα του.. ντραπηκα να τον δω στα ματια μιαε και με ειδε γυμνη πριν κατι ωρες...😳
τεσπα αλλαξα τα ρουχα και εκατσα να δω μια ταινια αγκαλια με τον τζειχοπ και ολοι οι αλλοι να καθονται εκει στον καναπε ...ηταν μια ωραια βραδια.. τρωγαμε ποπ κορν και το απολαυσα βεβαια δεν ηξερα οτι ειχε ερθει ο Τζάκσον αλλα το έμαθα μετά απο καιρο..
ολα κυλησαν ομαλα και ήρεμα..

    ΤΈΛΟΣ

αυτο ηταν ξερω οτι ειναξ μικρο αλλα θα κανω κιαλλα μην ανησυχείτε..λοβ γιου ανιγιοανσεοοο ❤❤

Dance for me 🥀💘Donde viven las historias. Descúbrelo ahora