Volám sa Aria. Mám sedemnásť rokov.Práve som sa presťahovala z Kalifornie do Washingtonu.
,,Tak čo Aria tešíš sa?"objavil sa za mnou známi hlas.
Otočila som sa a usmiala som sa ,,Mám dosť veľkú trému."Podišiel ku mne bližšie a objal ma.
,,Neboj zlato to zvládneš."Vždy mi dokázal vyčariť úsmev na tvári.
,,Hej!A mňa nepočkáte?"zakričal za nami Samuel.
,,Nie!Choď si sám"zasmial sa Kai.Venovala som mu škaredý pohľad a buchla ho do brucha.On sa len usmial a chytil ma okolo ramena.
Keď sme už boli spolu pred školou rozlúčila som sa s chalanmi a namierila si to rovno do riaditeľne.
Zaklopala som na dvere.Z vnútra sa ozvalo ,,Áno?"Otvorila som dvere a vošla som do vnútra.
,,Dobré ráno ja som tá nová"bojazlivo som povedala.
,,Vy ste Smithova?"spýtal sa ma.
,,Áno to som ja"odpovedala som mu.
,,Poďte ďalej"povedal.Vošla som dnu a zatvorila som dvere.Pred riaditeľom sedel hnedovlasý chalan.Nebudem klamať vyzeral fakt dosť sexy. ,,King môžeš odísť"povedal mu riaditeľ. Chlapec už vstával zo stoličky keď riaditeľ ešte dodal ,,A ešte raz sa budeš mlátiť v areály školy tak ťa vylúčim!"Chlapec už bol na odchode no neunikol mi jeho pohľad a úsmev na mňa.Nechápavo som sa naňho pozrela no úsmev som mu opätovala späť.Veď kto by sa neusmieval na pekného chalana?
V riaditeľni som bola vybavená rýchlo.Dal mi učebnice a všetky informácie ohľadom školy a triedy.Keď som odchádzala uvidela som toho hnedovlasého chalana ako stál opretý o stenu a na niekoho čakal.Kráčala som okolo neho no nepozrela som sa naň.Celý čas som cítila pohľad na mojom chrbte. ,,Konečne"vydýchla som si keď som zašla za roh a neznámemu chalanovi som sa stratila z dohľadu.
Zaklopala som na dvere triedy kde som mala práve mať hodinu.Vošla som dnu zrazu sa spustil krik ,,Ale čo?Kto sa nám to sem zatúlal?"
,,Kokos pozrite sa na jej zadok!",,Ticho!Utíšte sa!"prerušila ich učiteľka.Huh bola som jej vďačná za to že to prerušila. ,,Predstavíš sa nám?" spýtala sa ma milým hlasom.
,,J-ja volám sa Aria Smithová a presťahovala som sa sem z Kalifore" koktala som pri tom no našťastie ma stopla a posadila ma do prázdnej lavice úplne vzadu.
Keď skončila hodina učiteľka odišla z triedy.V tom ku mne prišiel hnedovlasý chalan ktorého vlasy vyzerali ako zle ostrihaná ovca.
,,Cica ty ja wc" povedal a chytal ma za vlasy.
,,Nechaj ma na pokoji!"skríkla som po ňom.
,,Ale čo cica ma drapky"zasmial sa v tom ku nám prišlo hnedovlasé dievča.
,,Damian daj si odchod!"rozkázala mu.On ju poslúchol vyzeralo to tak že sa bojí.Prisadla si ku mne ,,Ahoj ja som Naty"predstavila sa mi s priateľským úsmevom.
,,Ahoj ja som Aria" odpovedala som jej.Rozprávali sme sa celú prestávku.Keď zazvonilo na hodinu Naty si zobrala veci a presadla si ku mne.
YOU ARE READING
All Or Nothing
RandomAria sa presťahovala z Kalifornie do hlavného mesta Washingtonu.Ma tam svojho priateľa Kaia ktorého pozná už od dectva.A kamaráta Samuela s ktorým ju Kai zoznámil raz o prázdninách. V Kalifornii zanechala svoj starý život.Svoje kamarátky ktoré sa uk...