Shes mine!

18 2 1
                                    

Pohľad 3 osoby:

,,Keď ju tam uvidim s kym?"spýtal sa Tobias ktorého päsť už chytala bledý oditieň. Naty nasucho prehltla guču ktorá sa jej tvorila v krku.Veľmi dobre totiž vedela aky Tobias je.

,,Tak?"spýtal sa pomerne s kľudnim hlasom.V skutočnosti taky kľudny nie je.V krvy mu pulzuje adrenalin a dokym ihneď nevrazi tomu kokotovi ktorý si ju dovolil pozvať niekam tak vrazi niekomu inemu.Popripade v hlave mal už plan že zoberie Naty a bude ju držať niekde kde budu sami dvaja.

,,Tobias ukľudni sa"povedal mu Alex keď videl jeho päsť ktorá mala odtieň steny.Tobias mu venoval zamračeny pohľad no nasledne sa pozrel na Naty pri ktorej ho ziemnil.

Nedokázal by ju udrieť alebo sa na ňu dlho hnevať.Mala naňho zvláštny účinok.Aria pozorovala túto situáciu z barovej stoličky.V tom ku nim prišiel ten hnedovlasý chalan.

,,Vďaka a vidime sa v sobotu"podal Naty peniaze a žmurkol na ňu.Tobias si to všimol už mu chcel jednu vraziť keď mu v tom zabranila niekoho ruka.Obzrel sa za majiteľom ruky ktorý len pokrutil hlavou a nasledne kyvol na Naty ktorá celú túto situáciu pozerala s vystrašeným vírazom v tvari. Tobias uvolnil všetky svali v tele a pohľad mu znežnel.

Teraz neviem pre koho šťastie či pre Naty alebo toho chalana,ktory už našťastie  bol preč.

,,My už pôjdeme"povedal Alex ktorý sa pozrel na Ariu ktorá chabo prikyvla a postavila sa z barovej stoličky. Nasledne sa rozlučili a odišli preč.

Naty s Tobiasom tam ostali sami.Tobias sa na ňu chvľu pozeral a vahal.Nakoniec si však sadol na miesto kde pred tym sedel Alex.

,,Kam s ním ideš?"spýtal sa jej Tobias po chviľke sledovania jej ako pripravovala kavu pre stôl číslo dva.

,,Teba do toho nič"odpovedala mu jednoducho.Tato odpoveď ho naštvala.Jeho do toho bolo všetko pretože jeho dievča s niekim a niekam chce ísť.A to sa jemu nepáčilo.

,,Mňa do toho viac než si myslíš"povedal jej s pokrčeným obočim.

Pohľad Tobiasa:

Neviem kto bol ten chalan ale vôbec sa mi nepáčil už len preto lebo chcel niekam zobrať Naty. Do frasa!Žiadny kreten nemôže niekam pozývať moje  dievča.

Nad týmto som pokrčil obočie.Do kelu veď ona už nie je moja. A to ma na tom štvalo ešte viac.

,,Nemrač sa budeš mať vrásky"prehovorilo dievča ktoré sa zjavilo pri mne otočil som sa za hlasom a keď som uvidel vedľa seba stáť celkom vysokú blondynku-nebola vyššia odomňa-som sa prestal mračiť a zdvihol som obočie.

,,Čo keby si ma pozval na kávu?"prehovorila s koketným úsmevom na čo som sa ja rozosmial ako kokot.

,,Lepší vtip si nevedela dať"prehodil som keď som sa dosmial na čo som si od blondínky zaslúžila zamračený pohľad.Následne na to odomňa odkráčala na vysokom opätku ako kačica.

,,Ty teda nestracaš čas"povedala Naty keď sa vrátila od stola s nejakými zákazníkmi.

,,Tak vieš ja som stále sexi a žiadaný"žmurkol som na ňu na čo len ona pretočila očami.

,,Iste"počul som tu iróniu v jej hlase a sakra!Priťahovalo ma to ku nej stále viac.

,,Žiarliš?"V duchu som sa modlil nech povie áno alebo nech radšej neodpovie.

,,Na teba?.."uchechtla sa ,,To by som radšej skočila šípku do vody plnej krokodílov ako by som mala na teba žiarliť."usmiala sa na mňa a odišla pripravovať kávu.

Dofrasa!Ak moje srdce nebolo rozbité už skôr tak teraz je rozdrbane na nekonečno malích častí ktoré ani alkohol nedá do kopy.

***
Čítaj ⤵️⤵️

Boli by ste radi ak by sa dala Naty do kopy s Tobiasom alebo s hnedovlasím chalanom?

All Or NothingTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang