Pohľad Ari:
Sedela som na hodine dejín,no nedokázala som sa sústrediť na to čo učiteľ vysvetľoval stále som myslela na Kaia a na Kristínu.
V hlave mi blúdili otázky typu: ,,Naozaj to urobil?"
,, Prečo my teda hovoril ako strašne ma ľúbi?"
,,Ak to urobil spravil to aj predtým?"Keď zazvonilo na koniec vyučovania vôbec som sa neponáhľa.Veď na čo?A kam?
Stala som pred školou a čakala na Naty.
,,Ahoj láska"objal ma zo zadu a šepol mi do ucha.Na chvíľu som sa aj potešila no úsmev ma hneď prešiel keď som si spomenula na slová Zory ,,Na párty u Tobias sa s ním vraj vyspala." V momente som stuhla.
,,Stalo sa niečo?"otočil si ma ku sebe,aby sa mi mohol pozerať do očí.Hľadela som do tých jeho modrých.Zrazu mi z oka vyšla slza.A ďalšia.A zas.
,,Miláčik prečo plačeš?"spýtal sa ma nežným hlasom.,,Podviedol si ma?"V momente ako som toto vyslovila Kai stuhol.Mohla som si domyslieť že to bola pravda.
Tenkým hlasom som mu položila ďalšiu otázku ,,Prečo?" Áno možno si myslíte že som citlivka,no ja som Kaia naozaj ľúbila.Ako by ste sa vy cítili keby vás podvedie váš priateľ?Chalan ktorého ľúbite a dali by ste zaňho aj ruku do ohňa?,,Odkiaľ to máš?Kto ti to povedal?!"zvýšil hlas o pár decibelov.
So slzami v očiach som pokrútila s hlavou do strán.,,A naviše aj ja som si mohol s niekým užiť! Nemusíš byť jediná ktorá šuká všetko naokolo!"skrikol na mňa.
Počkať čo to práve povedal? Ktorá šuká všetko na okolo? Prosím?!,,Čo si to povedal?!"skrikla som po ňom aj ja.Smutok vystriedal hnev.
,,Počula si"lahostajne odpovedal.Okola nás sa začal tvoriť kruh študentov ktorí sa na nás pozerali.Bolo mi to jedno keďže jediné na čo som sa dokázala sústrediť bol Kai.
,,Od koho to máš?"spýtala som sa ho to keďže vážne neviem kto mu mohol takúto somarinu povedať. ,,S nikým okrem teba som nespala!"
,,To je jedno od koho to mám.Podstatne je že ti neverím."odpovedal ľahostajne.
,,Môžte sa vy dvaja utíšiť?!"dobehla ku nám Naty. ,,Všetci sa na vás pozerajú!"
Kai len pokrútil hlavou do strán zasmial sa ironickým smiechom a dodal:,,Medzi nami je koniec.Nech ťa má teraz na krku kto ťa šuká."odpovedal a pobral sa preč.
,,Poď sem"pritiahla si ma Naty do jej upokojujúceho a hrejivého objatia ktoré dávalo na javo "som tu s tebou"
,,Si v pohode?"starostlivo sa na mňa pozrela.Chabo som kývla hlavou na súhlas že ano.
,,Horúca čokoláda a koláč?"spýtala sa ma so sucitným úsmevom.Nečakala na moju odpoveď a už ma ťahala do najlepšej cukrárni v meste.Pohľad Naty:
Bola som dohodnutá s Ariou že ma po vyučovaní počká vonku keďže bývam len pár ulíc od nej.
Vychádzala som zo školy pred ktorou bol nie malí kruh študentov.Snažila som sa to ignorovať no až keď som započula Arin zvýšený hlas som to ignorovať nemohla.Rychlim krokom som ku nim prišla a povedala im nech sa upokoja a že sa na nich pozerá nie malé množstvo študentov.Kai jej na záver ešte niečo povedal a potom odišiel.
Na Ari som videla že ju to dosť zobralo.Vtiahla som ju do objatia a pozvala ju na horúcu čokoládu s koláčom.Nečakala som ani na jej odpoveď a ťahala ju za sebou do najlepšej cukrárne v meste.
Sedeli sme v cukrárni kde mi Aria vyrozprávala všetko čo sa stalo.Snažila som sa ju rozosmiať pár krát mi venovala chabý úsmev no nesmiala sa ako pred tým.Zrazu sa zadívala na jedno miesto.Venujuc mu stále pohľad som sa otočila a pozrela smerom ktorým sa pozerala aj ona.Stal tam Kai aj s tou jeho Kamiliou.Či ako sa volala.Zrazu jej vytiekli slzy.,,Och zlato no tak neplač"presadla som si ku nej a vtiahla ju do objatia ,,Pre jednu hviezdu slko nesvieti."
Keď sa upokojila presadla som si naspäť na svoje miesto.
,,Ahoj"pozrela som sa na človeka ktorému patril hlas.Keď som ho uvidela úsmev mi zmizol z tváre.
Ťažko som si povzdychla.,,Čau"odpovedala som mu s jasným nezáujmom.On sa zasmial.Och bože ako ja ten jeho smiech neznášam!A prisadol si ku mne.
,,Čo máš zajtra v pláne?"spýtal sa ma s hravým úsmevom.Pretočila som očami a odpovedala mu:
,,To ťa zaujímať nemusí, ty do nich aj tak nepatriš"odpovedala som mu jednoducho na čo sa on zasmial.
Je toto normálne? Musí sa stále smiať?!,,Dáte si ešte niečo?"prišiel ku nám usmievajuc sa hnedovlasý čašník.
,,Poprosím vás tu pre slečnu jeden veľký veterník"ukazala som na Ariu ktorá mi venovala zmätený pohľad.
,,Hneď to bude"čašník na mňa žmurkol a usmial sa.Usmev som mu opätovala.Citila som ako vedľa mňa Tobias napol všetky svaly v tele.Ten teda pekne zúri.V duchu som sa zasmiala a venovala sa ďalej mojej zlomenej kamarátke.
ESTÁS LEYENDO
All Or Nothing
De TodoAria sa presťahovala z Kalifornie do hlavného mesta Washingtonu.Ma tam svojho priateľa Kaia ktorého pozná už od dectva.A kamaráta Samuela s ktorým ju Kai zoznámil raz o prázdninách. V Kalifornii zanechala svoj starý život.Svoje kamarátky ktoré sa uk...