Pondelok ráno

19 2 1
                                    

Arin pohľad:

Ráno som sa zobudila vykonala ranú hygienu,obliekla sa a išla do školy.

Na lavičkách pri hlavnom vchode do budovy sedeli baby.Išla som ku nim.

,,Ahojte"usmiala som sa na nich.Úsmev mi hneď vrátili. Naty sa postavila objala ma a odišla. ,,Čo sa jej stalo?"spýtala som sa báb.Oni len zdvihli ramená že nevedia. Sadla som si ku nim.

,,Inak počuli ste o tom že Kristína sa vyspala s Kaiom?"spýtala sa Petra.

,,ČO?!"skríkla som takmer okamžite.

,,Na tej párty u Tobiasa sa s ním že vraj vyspala"odpovedala tento krát Zora.Toto nemôžu myslieť vážne.Kai mi vždy hovoril o tom ako ma miluje a že by ma nikdy nepodviedol.A ešte k tomu s Kristínou.Začala mi stekať slza po tvári.Rýchlo som ju zotrela aby si to baby nevšimli.Vtom okolo nás prechádzal Alex.

,,Ahoj"pozeral sa na mňa s úsmevom.Úsmev som mu opätovala i keď slabý. Za ním išiel aj Tobias.

,,Ahoj!"pozdravila ho Petra s veľkým úsmevom.On sa na ňu len pozrel s pohľadom "my sa poznáme."

Pohľad Petry:

Sedeli sme s babami na lavičke.V tom pípol Naty správa.

,,Kto ti píše?"spýtala som sa jej.

,,Je od Toma mám mu zavolať"povedala v tom ku nám prišla Aria.

,,Ahojte"pozdravila nás.Odzdravili sme ju späť.Naty sa postavila,objala ju a išla preč.
,,Čo jej je?"spýtala sa nás Aria. Mykli sme ramenom na znak že nevieme.Rozprávali sme sa v tom okolo nás prechádzal Alex druhý najväčší "bad boy" na škole hneď po Tobiasovi.Mojom Tobiasovi.Pozdravil Ariu ktorá mu venovala krivý úsmev.Za nim išiel hneď Tobias.

,,Ahoj"pozdravila som ho s veľkým úsmevom. On ma ignoroval len sa na mňa pozrel a tváril sa že sa nepoznáme.Bolo mi to ľúto najskôr sa so mnou vyspí a potom sa ledva na mňa pozrie?

*CRRRRRRRRN* zazvonilo na prestávku.Celú hodinu som nedávala pozor.Stále som rozmýšľala nad Tobiasom. Rozhodla som sa že za ním pôjdem a porozprávam sa s ním.Vzala som si svoje veci a šla som ho hľadať. 

,,Ahoj"pozdravila som ho keď som ho konečne našla.

,,Čau?"odpovedal mi.Naozaj tam dal otáznik alebo sa mi to len zdalo?

,,Viež o tom že si strašný somar?"spýtala som sa ho.

,,Prečo?"pokrčil obočie.

,,Najskôr sa so mnou vyspíš a potom sa ledva na mňa pozrieš."

,,Sorry a ako sa to voláš?"spýtal sa ma.

,,Emm...Som Petra"povedala som mu nechápavo.

,,Okey Petra.Ak si si myslela že po jednej noci bude z nás par tak si sa sakra mýlila.Si rovnaká ako tie kurvy pred tebou"povedal s úsmevom a odišiel.Naozaj ma práve nazval kurvou?Začali mi slzy tiecť s oči.Začalo zvoniť na hodinu no namiesto toho aby som šla do triedy som bežala  na záchody kde som sa zamkla. V taške som mala žiletku.Už ani neviem na čo.Vzala som ju do ruky a chcela sa podrezať.

Pohľad Naty:

Sedela som na hodine keď mi zrazu prišla správa.Pozrela som sa na telefón.Správa od neznámeho čísla. 

Neznáme:Ahoj Naty tá tvoja kamarátka pred pár minútami bola za Tobiasom niečo mu vyhadzovala na oči.Niečo jej povedal a odišiel s plačom utekala na wc.                                                       
S plačom?O môj bože!Rýchlo som vstala z miesta a vypýtala sa na wc.Našťastie ma profesor pustil.Rýchlo som utekala na toalety.

,,PETRA!PETI SI TU?!"zakričala som na toaletách.

,,Daj mi pokoj!"ozvalo sa z jednej kabínky.

,,Petra.Poď sem vyriešime to."dlho namietala no nakoniec vyšla von.Mala červené oči od plaču.Objala som ju ,,Peti čo sa stalo?"spýtala som sa jej.

,,On,On mi povedal že-že som kurva"rozplakala sa ešte viac.

,,Kto ti to povedal?"spýtala som sa jej i keď som vedela že to bol Tobias.

,,Tobias"odpovedala so zlomeným hlasom.Chcela som ju chytiť za ruky no v tom som si všimla že v ruke drží niečo strieborné a lesklé.

,,Čo to je?"spýtala som sa jej a vytrhla som jej to z ruky.Neodpovedala. Naštvalo ma to ešte viac. V tom zazvonilo na prestávku.Miesto toho aby som šla do triedy si po veci namierila som si to rovno hľadať Tobiasa

***************
Ahojte ľudkovia.
Chcem sa vás spýta či vás tento príbeh aspoň trochu baví alebo nie?Zmenili by ste na ňom niečo? Vaším názorom sa poteším.😊

All Or NothingWhere stories live. Discover now