«Lås opp døren da sena!» ropte jeg og banket hardt på dørene. «La meg forklare!» ropte jeg mens jeg var på gråten. Jeg hørte at hun låste opp døren. Jeg tørket fort vekk de få tårene som rakk å renne. Hun åpnet døren, jeg kjappet meg inn og låste oss inne før hun rakk å stikke av. «La meg forklare, Please!» sa jeg forsiktig. «Greit da» mumlet hun og lot meg forklare. «I forrige uke så lagde jeg og Stine en avtale, avtalen gikk ut på at om hun fikk ligge med Martinus så skulle hun få kysse meg. Hun er så desperat etter meg så derfor gjorde jeg det. Og når vi stod og hooket istad, for et fint øyeblikk btw, så så jeg at Martinus løp rasende ut av huset, og jeg ønsket ikke at hun skulle følge etter han. Fordi han fortjener ikke folk som bryr seg om han. Så da benyttet jeg sjansen og fikk oppholdt henne. Det var derfor vi stod å hooka istad. Du må bare huske at jeg ikke liker henne, jeg liker deg!!» avsluttet jeg. Jeg kjente at jeg var på gråten nå. Jeg så på sena med tårevåte øyne, hun var på gråten hun også. «Kan du plis tilgi meg?» sa jeg trist. Hun nikket og klemte meg hardt. Jeg nøt hvert eneste sekund!
-Martinus perspektiv-
Jeg løp bort til skolen. Gikk mot murveggen og slo til den et par ganger. Jeg kunne kjenne smerten gjennom hele kroppen min, men det var deilig å få ut energi. Jeg kjente en tåre trille, men tørket den kjapt vekk. «Hun brukte meg, hun brukte meg!» mumlet jeg for meg selv. «FAEN» ropte jeg av full hals og slo til murveggen en gang til. Jeg fant frem en passe stor stein og så på den litt. Jeg tok litt fart og kastet den hardt inn i det ene vinduet på skolen. Alarmen ble kjapt utløst. Jeg la på sprang vekk fra skolen, mot skogen. Pulsen var skyhøy. «Godt at ingen så meg» mumlet jeg til meg selv før jeg fortsatte å løpe videre.
-Stine perspektiv-
Jeg forlat festen. Jeg har så dårlig samvittighet for Martinus, jeg skjønner ikke hvorfor jeg gikk med på avtalen. Jeg hørte noen rope i det fjerne, høres ut som at det var fra skolen. Jeg la på sprang bort til skolen. Det sto en person der, med en passe stor stein i hånda. Han snudde seg rundt, det var først da jeg så at det var Martinus. Jeg skulle akkurat til å rope på han idet han kastet steinen inn vindu. Jeg hørte alarmen ble utløst, han la på sprang. Det samme måtte jeg, ifølge erfaring ville politiet være her om 2,5 minutter. Jeg ..
-
Mer på 3 kommentarer og 3 votes🤪
YOU ARE READING
Falsk bror (Marcus&Martinus)
Teen FictionFalsk bror: Denne historien handler om to helt vanlige brødre fra Trofors som er usedvanlig populære. Alle sammen tror at de har et perfekt vennskap, men det de ikke vet er at Marcus ikke kan fordra Martinus. Martinus prøver jo selvfølgelig å være h...