0.9

126 8 1
                                    

Asu : Bir kere ya ! Bir kere gör beni . (15.36)

Asu: Aramızda adımlar var , metreler ,kilometreler belki ... (15.37)

Asu: Bu seni sevmemi engeller miydi ? (15.38)

Asu: Ben ,herkese rağmen  ! Her şeye rağmen sevmeye çalıştım seni ..(15.39)

Asu: Mizaha vurduğuma bakma ,öyle çok seviyorum ki seni ..Dayanamıyorum seni görmemeye ,beni görmemene ... (15.40)

Asu: Bir ara konuşmuştun benimle ,hatırlamazsın sen ..Ellerim titremişti ! Dalga geçerdim böyle aptal aşıklarla .Ah ne komik ! Gel konuş ,tekrar konuş .Bak bana ,titreyeyim sorun değil . (15.41)

Aras: Olduğum yerde misin ? (15.42)

Asu: Ne farkeder ? Görür müsün beni (15.43)

Asu: Gözyaşlarım terketmiş beni .. Sen mi çekip gitmeyeceksin aynı yerde olduğumuzu öğrendikten sonra ?? (15.44)

Asu: Ah evet unutmuşum ! Sana herkes değer verirdi ve sen görmezdin . (15.46)

Asu: Lan et cetera !  GÖR BENİ . (15.47)


Asu aranıyor ...


Bu kız kimdi bilmiyordum ama seviyordu .. Sevmek büyük şeydi ve en büyük yüktü annem hep böyle söylerdi ,hiç sevmemiştim ve hiç sevmeyecektim ..Belki konuşurdum onunla ,belki bitirirdim bu aşkı ..Farkettirmeden .

1 kere çaldı ,2 kere çaldı .. Açmadı ,reddetmedi .Kapatmadı telefonunu ama açmadı .

Asu:Vicdan azabı deme bana .. Hep komik olmaya çalıştımda benim de kanıyor (15.52)

Aras: Olduğum yerde misin güzel kadın ? (15.53)

Aras: Her kadın güzeldir ..Öyle derdi annem . (15.54)

Aras : Beni ne kadar seviyorsun ? (15.55)

 Aras: Ve eğer ,yine konuşmamı istersen , konuşurum seninle (15.56)

Asu: Boş ver ya .. Görme beni .(15.57)

Asu: Hem alıştım zaten . (15.58),

 

ET CETERA |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin