Oh baby i died a long time ago

36 3 0
                                    


Pov Caylee

18-08-18 mijn 151e verjaardag, tevens ook de dag dag ik heb besloten om weer naar school te gaan, naar een internaat om precies te zijn. Over 2 weken moet ik erheen. Waarom een internaat? Nou daar is het om op te zitten als je ouders zijn overleden en mensen zullen niet zo snel wantrouwen hebben.

Pov Brandon

BEEP BEEP BEEP zuchtend sla ik mijn wekker uit, vandaag moeten we weer naar school, wat eigenlijk wel grappig is aangezien we op school wonen. We moeten vandaag weer naar de les want we hadden vakantie, bijna iedereen was weg naar huis of op vakantie, maar ik ben hier gebleven. Na te hebben gedoucht loop ik naar de kantine om te ontbijten. Ik zie dat het verdacht leeg is dus ik loop naar de kantine mevrouw toe en vraag wat er aan de hand is. Ze verteld me dat we nog een extra vrije dag hebben voor de nieuwe leerlingen en dat wij ze moeten rondleiden. Ik loop terug naar mijn kamer en daar hoor ik door de speakers wie mensen moet rondleiden. Natuurlijk moest ik weer en ik moest een of andere Caylee brown rondleiden.

Pov Caylee

Ik kom aan op het enorme internaat en er komt meteen een lach op mijn gezicht. Dit gebouw is ontworpen door haar vader, hij was een bekende architect in zijn tijd. Ik loop naar de ingang maar blijf er vlak naast even staan. Ik zie een steen, een steen met mijn vaders initialen erop H.B. Ik kan niet anders dan met een lach op mijn gezicht verder lopen. Ik loop naar de receptionist en hij leid me naar een lange jongen toe. Hij staat met zijn rug naar mij en hij draait zich om ik zie zijn hoofd en ik schrik me dood.

Pov Brandon

Ik draai me om en ik zie een meisje voor me staan die kijkt alsof ze een spook heeft gezien. Ik word er zeer ongemakkelijk van en na enige seconden vraag ik maar hoe ze heet. Ze lijkt uit haar trans te komen en ze zegt met een verwarde stem Caylee. Ik ben Brandon en volgens ij moet ik jou rondleiden zeg ik dan maar en loop weg, in de hoop dat ze me achterna komt.

Pov Caylee

Brandon loopt weg en ik loop hem maar een beetje achterna. We lopen door een lamge gang en ik zie een schilderij van mijn vader, ik loop erheen en blijf ervoor staan. Brandon komt naar mij toe en blijft naast mij staan. Ik kijk naar het schilderij en herrineringen komen terug
Flashback
Ik loop door onze grote tuin samen met Tobias, Tobias is mijn beste vriend sinds we hier kwamen wonen. We lopen naar mijn paarden en gaan erop zitten ik op mijn favoriete paard snow en Tobias op Black. We rijden naar het bos en daar gaan we springen. Wanneer het donker begint te worden gaan we weer terug naar mijn huis. In de verte zie ik papa staan en aan zijn houding kan ik zien dat hij niet blij is. Wanneer we dichterbij komen schreeuwt hij Caylee Rosalie Anestasia Brown JIJ GAAT NU HEEL SNEL NAAR BINNEN EN JE HEBT VOOR DE REST VAN DE MAAND HEB JE HUISARREST. Ik liep maar naar binnen en ging op mijn bed liggen, niet wetende wat ik verkeerd had gedaan.
Hallo halloo Caylee hallo! Langzaam schrik ik uit mijn trans en zie Brandon voor me staat te zwaaien. Hij kijkt me vragend aan. Sorry wat zei je? Ik had mijn gedachten er niet bij. Ik vroeg waarom je zo schrok toen je mij voor het eerst zag zei Brandon. Oke Caylee denk uhmm ik ken iemand die op jou lijkt en ik dacht dat jij hem was. Oke lekker Cay dat kwam er meer uit als een vraag gewon lachen en een nieuw onderwerp bedenken, ja dat is het plan.

Pov Brandon

"Ik ken iemand die op jou lijkt en ik dacht dat je hem was" zegt Caylee. Het klinkt alsof ze het zelf niet helemaal geloofde maar ik besluit erover op te houden. Snel loopt ze verder en vraagt waar de wc is. Ik breng haar er naartoe en zeg dat ik in de kantine zal staan. Als ze terug komt vraagt ze of ik haar kamer wil laten zien en dan blijkt het dat ze in de kamer naast mij zit. Dit kan nog een probleempje worden.

Pov Caylee

Ik heb Brandon net gevraagd waar mijn kamer is en hij kijkt een beetje pijnlijk. Ik wil vragen wat er is maar ik besluit het te laten gaan. Hij brengt mij naar mn kamer en ik klop op de deur, mijn sleutels zouden in de kamer moeten liggen. Een meisje met lang zwart haar en donkere kleren doet de deur open en kijkt me vies aan, sorry ik denk dat je op het verkeerde adres bent ik geef geen theekransjes zegt ze. Ik kijk haar aan en zeg oh wat jammer nou maarja ik hou ook meer van koffie zwart, en bitter. En ik ben er vrij zeker van dat dit mijn kamer is tenzij ik niet meer kan lezen maar dat denk ik wel meid. Ze kijkt me geirriteerd aan en zegt onder haar lippen door "ach val toch dood" ik loop langs haar naar binnen en fluister zacht , maar net hard genoeg dat alleen zei het kan horen Oh baby I died a long time ago.

Hallo allemaal dit was dan het eerste hoofdstuk van Try me , ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en als je tips of verhaal ideeën hebt laat ze dan graag achter in de comments.

Try meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu